Strategic Marketing – nowy kurs online prowadzony przez szefową marketingu w Sch

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Szkoła biznesu Laba rusza z nowym kursem Strategic Marketing. Studenci będą mogli uczyć się od Magdaleny Wieczorek - ekspertki w tworzeniu strategii zrównoważonego marketingu. Nagradzana specjalistka w dziedzinie marketingu wytłumaczy jak wyznaczać priorytety, przeprowadzać analizę otoczenia biznesowego i tworzyć strategie marketingowe.
– Nasze kursy tworzone są dla ludzi, którzy chcą zdobywać aktualne kompetencje, potrzebne na rynku. Marketing jest dziedziną, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem, dlatego stworzyliśmy kurs Strategic Marketing. Do współpracy zaprosiliśmy Magdalenę Wieczorek, ponieważ stawiamy na doświadczenie oraz wiedzę ekspercką – mówi Country Manager Laby, Anna Piskorz.
Wiele firm upadło, ponieważ podczas planowania biznesu zapomniały o marketingu. Jest on niezbędny, żeby odnieść sukces. Nawet najlepszy produkt na świecie nie przyniesie zysków, póki nikt się o nim nie dowie. Oparta na analizie rynku i modelu biznesowym, strategia marketingowa pozwala zbudować reputację firmy i skutecznie zaangażować klientów, co przekłada się na wyniki finansowe.
Magdalena Wieczorek jest laureatką prestiżowych nagród Henkel Polska Award za najlepszy projekt w dziedzinie digitalizacji (2018 i 2019 rok) i zrównoważonego rozwoju (2021). Tworzyła strategie marketingowe dla wiodących firm jak Henkel, Carlsberg i Universal Pictures. W marketingu działa od ponad 20 lat.
Podczas kursu studenci dowiedzą się jak wykorzystać analizę trendów do budowania strategii. Poznają techniki tworzenia wartości marki i model Product Service Positioning Matrix (PSP). Pod okiem ekspertki, uczestnicy stworzą spersonalizowaną strategię marketingową dla swojej firmy.
Forma nauki zdalnej (lub online) świetnie sprawdza się w edukacji dorosłych. Zajęcia w szkole biznesu Laba prowadzone są w formie interaktywnych wykładów. Uczestnicy również mogą brać udział w dyskusji z ekspertem. Zadania domowe umożliwiają przećwiczenia zdobytych umiejętności w praktyce. Każdy student otrzymuje indywidualny feedback.
Więcej na: https://l-a-b-a.pl/lecture/147-strategic-marketing

Capital.com z tytułem najlepszego pracodawcy 2025 r. w Wielkiej Brytanii, Bułgarii i Polsce

Spawacz, elektryk, księgowy czy specjalista DevOps i Cloud – kogo brakuje do pracy? Regiony i stawki

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Sylwia Butor: Badania profilaktyczne powinny być częścią naszej codzienności. Jak zrobienie paznokci czy koloryzacja włosów
Influencerka uważa, że nawet o tak trudnym temacie jak choroby nowotworowe można mówić w social mediach w taki sposób, żeby nie straszyć, ale skutecznie przekonywać chociażby do profilaktyki. Raport „Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne” pokazuje, że kobiety w tej kwestii coraz częściej sięgają po informacje z internetu, mediów społecznościowych oraz kampanii edukacyjnych, webinarów czy warsztatów. Dlatego też Sylwia Butor w swoich rolkach zamierza w sposób przystępny i niebudzący niepotrzebnego lęku jak najczęściej zachęcać swoje obserwatorki do badań profilaktycznych.
Prawo
Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.
Ochrona środowiska
Lasy Państwowe wywiozły w zeszłym roku z lasów 820 tirów śmieci. Kosztowało to 34 mln zł

Lasy traktowane są nierzadko jak dzikie wysypiska śmieci, gdzie można bezkarnie wyrzucać różne odpady, nie tylko resztki jedzenia czy plastikowe torby, butelki czy puszki, ale też elektrośmieci i toksyczne substancje. Z wyliczeń Lasów Państwowych wynika, że w ubiegłym roku wywóz śmieci kosztował spółkę 34 mln zł. Każda wycieczka do lasu wymaga przestrzegania podstawowych zasad, a nieśmiecenie jest jedną z nich. Leśnicy przestrzegają także przed wjeżdżaniem do lasów samochodami, płoszeniem dzikich zwierząt czy rozpalaniem ogniska czy grilla.