Stwórz swoją wymarzoną i niepowtarzalną lodówkę z symulatorem Samsung Bespoke
Sprawdź jak w kilku prostych krokach, za pomocą symulatora online, stworzyć lodówkę dopasowaną do stylu kuchni i potrzeb domowników.
Modułowe lodówki Samsung Bespoke z wymiennymi zewnętrznymi panelami otwierają przed użytkownikami niemal nieograniczone możliwości w zakresie personalizacji. Dzięki zewnętrznym panelom, dostępnym w takich kolorach jak np. czerń, biel, błękit, lawenda czy beż, a także w różnych opcjach wykończeniowych, w tym szkło satynowe, naturalne szkło i metal, z łatwością dopasujemy wygląd urządzenia do stylu wnętrza i naszych indywidualnych preferencji. Co więcej, poszczególne moduły lodówki – chłodziarka z dolnym zamrażalnikiem, jednodrzwiowa chłodziarka, jednodrzwiowa zamrażarka i jednodrzwiowa chłodziarka slim – możemy dowolnie ze sobą zestawiać w celu idealnego dopasowania przestrzeni wewnętrznej do potrzeb domowego gospodarstwa.[i]
Dzięki swojej wyjątkowej konstrukcji personalizowana lodówka Bespoke jest wyborem na lata. Jeśli po jakimś czasie zechcemy zmienić oblicze swojej kuchni, możemy z łatwością wymienić panele zewnętrzne. Bespoke zagwarantuje elastyczne dopasowanie także w zakresie przestrzeni do przechowywania żywności. Gdy zwiększy się liczba domowników możemy dodać kolejny moduł lodówki tak, aby rosła wraz z naszymi potrzebami.
Symulator Bespoke – odkryj wachlarz możliwości
Najlepszym sposobem na to, aby sprawdzić możliwości modułowej lodówki Bespoke, jest skorzystanie z dedykowanego symulatora online. To wygodne i proste narzędzie, dzięki któremu użytkownicy mogą zwizualizować swoje pomysły na aranżację kuchni, zarówno w ramach kreatywnej zabawy, jak i chęci wcielenia ich w życie.
Jak skorzystać z symulatora?
- Wejdź na stronę https://bespoke.samsung.pl/
- Wybierz jeden z sześciu dostępnych typów kuchni
- Dopasuj wykończenie szafek oraz kolor podłóg
- Wybierz rodzaj oraz ustawienie poszczególnych modułów lodówki
- Dopasuj kolory oraz materiały, z których wykonane będą panele zewnętrzne
Po skończonej konfiguracji wybierz opcję „poznaj szczegóły”, aby uzyskać informacje na temat modeli wybranych urządzeń i elementów, a także na temat niezbędnych łączników.
Obejrzyj poniższy materiał video i zainspiruj się:
https://www.youtube.com/watch?v=SpuLHbhs0Q4
Lodówki Samsung Bespoke otrzymały złotą nagrodę Design Award 2020, przyznaną przez International Forum (iF), srebrną nagrodę IDEA 2020 „Best in Show” za modułową konstrukcję oraz Innovation Award na targach CES 2021.
[i] Szczegółowe zasady dotyczące łączenia modułów można znaleźć na stronie www.bespoke.samsung.pl
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.