Styl Modern: urzekająca prostota nowoczesnych wnętrz
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Nowoczesny styl w aranżacji wnętrz zachwyca prostotą, koi zmysły i sprzyja poszukiwaniu wewnętrznego spokoju. Aby osiągnąć taki efekt, wystarczy sięgnąć po kolory z palety Feel The Color marki Tikkurila. Odcienie inspirowane wnętrzem w stylu Modern pozwolą stworzyć pomieszczenie, w którym dominuje poczucie ładu, przestrzeni i równowagi.
Wnętrza w stylu Modern są proste i funkcjonalne, co wcale nie oznacza, że nudne. Neutralne barwy w połączeniu z wyrazistymi, przemyślnymi detalami tworzą piękne, wyważone aranżacje, które potrafią zaskakiwać stylowym minimalizmem i pomysłowością. W palecie Feel The Color znajduje się siedem odcieni idealnie dopasowanych do współczesnych pomieszczeń. Stonowane szarości wraz z kontrastującą czerwienią, żółcią lub czernią umożliwią wykreowanie gustownej przestrzeni, którą doceni każdy miłośnik nowoczesności.
Styl Modern nie musi kojarzyć się z chłodem i ascezą. Subtelny i odprężający odcień Y487 z palety Tikkurila Optiva Matt 5 jak puszyste cappuccino dodaje wnętrzu lekkości i ciepła sprawiając, że pomieszczenie nabiera przytulnego charakteru. W celu przełamania monotonii wystarczy wykorzystać kilka przykuwających oko elementów dekoracyjnych jak np. oryginalna lampa lub kolorowe poduszki, które ożywią pomieszczenie. Dziś nowoczesność to również ekologiczne spojrzenie na świat, dlatego dopasowane do stylu Modern barwy z kolekcji Feel The Color będą stanowić wyśmienite tło dla nasyconej zielenią roślinności.
Minimalistyczne wnętrza w wersji Modern nie boją się czerni. Jest to kolor odważny, ponadczasowy, a przy tym wysmakowany, który stylowo podkreśla nowoczesny charakter wnętrza, a równocześnie umiejętnie je tonuje. Ciemna barwa nadaje też aranżacji wyrazu i elegancji, a za pomocą kontrastu pozwala wysunąć różnorodne dodatki na pierwszy plan. Aby efekt był zgodny z naszymi oczekiwaniami, zastosowana farba musi być dobrej jakości. Tikkurila Optiva Matt 5 w odcieniu X499 z palety Feel The Color pomoże uzyskać dopracowaną i niebanalną kompozycję, tworząc powłokę odporną na plamy i zabrudzenia, dzięki czemu piękny efekt utrzyma się na dłużej.
Więcej na temat wnętrz urządzonych w stylu Modern z Tikkurila znajduje się na stronie: https://tikkurila.pl/inspiracje/tikkurila-feel-the-color-modern.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.