Styl Nostalgic: mieszkanie pełne wspomnień
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Kultowe kolory, dodatki retro i flirt współczesności z przeszłością – to wyznaczniki nostalgicznych aranżacji. Łącząc estetykę minionych lat z tym, co nowe uzyskamy niezwykłą, osobistą przestrzeń, w której można delektować się wspomnieniami. Inspirowana stylem Nostalgic paleta kolorów Feel the Color marki Tikkurila sprawi, że łatwiej będzie sięgnąć wyobraźnią do minionych epok, nie zapominając o tym, co dzieje się tu i teraz.
Ciepłe kolory wprowadzają do wnętrza przytulną i nastrojową aurę. Barwa naturalnej cegły N405 Terracotta z palety Tikkurila Feel The Color w salonie przyniesie poczucie odprężenia, przywodząc na myśl rozgrzany kominek. Kontrastujące elementy, takie jak jasne framugi, drzwi czy listwy w niebanalny sposób urozmaicą wystrój. Zestawienie z minimalistyczną szafką i czarno-białą grafiką uzupełni otoczenie o współczesne detale. Intensywny kolor będzie się dobrze komponował z bujną roślinnością, która w wydaniu Nostalgic stanowi wyrazisty element dekoracyjny.
Nostalgiczny styl świetnie sprawdzi się również w jadalni. Połączenie kilku piaskowych tonacji H456, X394 i X457 nada pomieszczeniu subtelnej głębi i trójwymiarowości. Tradycyjny drewniany stół i krzesła charakterem zgrabnie nawiążą do wiejskiej sielanki. Minione czasy przypomną proste szklane wazony i ceramiczny imbryk, wywołując sentymentalny uśmiech na twarzy. Świeże kwiaty i oryginalne obrazy podkreślą ciekawy wystrój pomieszczenia, nawiązując do teraźniejszości.
Więcej inspiracji do stworzenia wnętrza w stylu Nostalgic znajduje się pod adresem: www.tikkurila.pl/Tikkurila-Feel-the-Color-Nostalgic.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.