Komunikaty PR

Stylowa nowość od Perfetti van Melle

2020-03-19  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.65 MB )

Niewielkie, poręczne, w dobrym guście… Co ciekawe, mowa tu nie o najnowszym gadżecie, a  gumach do żucia. Klasyczne drażetki Mentos Pure Fresh są teraz dostępne w mniejszych, wygodnych, a przede wszystkim przyciągających wzrok opakowaniach. Połączenie idealne, w sam raz do damskiej torebki!

Rosnące potrzeby

Polacy na zakupach są coraz bardziej wymagający. Nie wystarczy już, że produkt spełnia oczekiwania pod względem smaku - równie ważne staje się także to, jak wygląda. Producenci robią co mogą, aby nie tylko przyciągnąć uwagę konsumentów, ale także zaserwować im produkt, dopasowany do ich potrzeb, stylu życia, a nawet charakteru. Nowy wariant Mentos Pure Fresh łączy w sobie smak i styl, a także aspekt praktyczny. Uwielbiane przez konsumentów gumy zostały zamknięte w mniejszych opakowaniach o odmienionym kształcie, które zmieszczą się w każdej torebce, plecaku, a nawet kieszeni.

Nie tylko smak ma znaczenie

Według badań przeprowadzonych przez Instytut Badawczy GfK Polonia panie należą do osób najczęściej sięgających po nowości – robi to aż 73 proc. konsumentek. Kobiety stanowią też silną grupę, jeśli chodzi o zakupy w strefie przykasowej – to ponad 60 proc. wszystkich osób sięgających po produkty impulsowe. Co ciekawe, panie sięgając po słodycze, kierują się nie tylko ich smakiem. - Według raportu „Kobiety w Polsce 2018”[1] już niemal co 5 konsumentka przyznaje, że często decyduje się na kupno danego produktu tylko ze względu na jego wygląd. Nasza nowość  to odpowiedź na trend poszukiwania produktów nie tylko funkcjonalnych, ale też przyjemnych dla oka i dopasowujących się do naszego indywidualnego stylu – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.

Wszystkie te cechy łączy propozycja oferowana przez Perfetti van Melle. Gumy Mentos Pure Fresh w nowych – mini opakowaniach znajdziemy w trzech klasycznych, znanych konsumentom smakach: Spearmint Fresh Mint oraz Tutti Frutti. W każdej z buteleczek o gramaturze 20 g, klienci znajdą 10 klasycznych drażetek z płynną esencją.

 


[1] https://women.mediaimpact.pl/#raport

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Przepisy na dobry dzień! 24 kwietnia – Europejski Dzień Śniadania Biuro prasowe
2024-04-24 | 11:00

Przepisy na dobry dzień! 24 kwietnia – Europejski Dzień Śniadania

24 kwietnia przypada Europejski Dzień Śniadania. Jest to doskonała okazja, by przypomnieć, jak ważną rolę odgrywa ten poranny posiłek w naszym życiu oraz przygotować pyszne, zdrowe i
Żywienie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-23 | 15:30

Gotowi na sezon grillowy? Lidl Polska z wyjątkową wegeofertą

Wielkimi krokami zbliża się majówka, a wraz z nią start sezonu grillowego. To świetny czas nie tylko dla mięsożerców. Lidl Polska po raz kolejny pokazuje, że pamięta o weganach, wegetarianach, flexitarianach i wszystkich,
Żywienie Oliwki krojone czarne OLE! Smak i wygoda na każdą okazję
2024-04-23 | 14:00

Oliwki krojone czarne OLE! Smak i wygoda na każdą okazję

Oliwki krojone czarne OLE! to jedna z najsmaczniejszych propozycji kuchni śródziemnomorskiej w formie cienkich, gotowych do użycia paseczków. Ta aromatyczna przekąska inspiruje do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.