Komunikaty PR

Sukces duetu KFC i Diablo IV

2023-07-04  |  11:00
Biuro prasowe

Unikatowe nagrody do gry Diablo IV, które można otrzymać kupując Hot Wings Box w KFC cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród fanów zarówno gry, jak i najpyszniejszego kurczaka w chrupiącej panierce. Dzięki wyjątkowej współpracy, gracze już urozmaicają swoją rozgrywkę i poszerzają kolekcję itemów w wirtualnym uniwersum Diablo IV. Z niecierpliwością wyczekują też kolejnych, ponieważ co wtorek pojawiają się inne nagrody, możliwe do zdobycia tylko w KFC.

Premiera czwartej edycji Diablo jest nie lada gratką dla entuzjastów gry, a KFC stworzyło doskonałą okazję, aby uczcić ten czas w wyjątkowy sposób. Akcja restauracji ze specjalnie stworzonym dla graczy zestawem i nagrodami do nowej, wyczekiwanej odsłony Diablo cieszy się ogromną popularnością wśród jej wielbicieli. Pasjonaci emocjonujących rozgrywek już korzystają z unikatowej skórki na broń, którą dostali w prezencie do zestawu Hot Wings Box w pierwszym tygodniu trwania akcji.

Dzięki współpracy KFC z Blizzard Entertainment, Inc. polscy gracze, oprócz farmienia, uzyskali dodatkową opcję zdobywania kolejnych itemów w grze Diablo IV. Zamawiając w KFC zestaw Hot Wings Box zawierający specjalne zdrapki z kodami do gry można cieszyć się nie tylko pysznym kurczakiem, ale jeszcze ciekawszą rozgrywką w grze. Co tydzień we wtorek, w zestawie składającym się z 10 chrupiących skrzydełek Hot Wings, dużych frytek i Wielkiej Dolewki, czeka nowa niespodzianka.

Do zdobycia pozostały jeszcze cztery rodzaje skórek do broni:

- Thrumming Axle: Staff (4.07-10.07)

- Hand of Gallus: Polearm (11.07 - 17.07)

- Vessel of the Eleven: Totem (18.07-24.07):

- Foul Reaper: Two-Handed Scythe  (25.07-1.08)

Do akcji zbierania kodów ze zdrapek w KFC można dołączyć w każdej chwili i zgarnąć kolejne z czterech pozostałych skinów. Już od dziś do odebrania jest kod na Thrumming Axle. Oferta dostępna jest od 27 czerwca i potrwa jeszcze przez kolejne 4 tygodnie, a kody będą ważne do 7 sierpnia.

O duecie KFC x Diablo IV jest tak głośno, że w miniony weekend sama Lilith opuściła swój świat, aby zamówić Hot Wings Box w restauracjach w Warszawie i we Wrocławiu. Fani Diablo IV, fantastyki i cosplay’u odważyli się spotkać z kultową postacią, porozmawiać i zrobić pamiątkowe zdjęcia.

Dodatkowo, na Facebooku KFC trwa konkurs, w którym do wygrania jest najbardziej wyczekiwana gra tego lata - Diablo IV. Trzeba się spieszyć, ponieważ konkurs trwa tylko do 4 lipca włącznie. Aby wziąć w nim udział, w komentarzu pod postem konkursowym należy odpowiedzieć na pytanie „Jakie byłoby pierwsze zdanie Lilith wchodzącej do restauracji KFC?”. Do wygrania jest aż 25 kodów na PlayStation, PC i na Xboxa. Zwycięzców poznamy już 7 lipca. To jednak nie koniec niespodzianek, warto więc obserwować KFC na social mediach, aby na bieżąco sprawdzać specjalne atrakcje i konkursy organizowane przez markę.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika Biuro prasowe
2025-06-17 | 09:30

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Marka HONOR, globalny lider w branży technologicznej, zaprezentowała najnowszą serię smartfonów HONOR 400. Premiera ta jest nie tylko krokiem naprzód w dziedzinie
Hobby Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.