Sukces polskiej marki NOBONOBO. Kolejne nagrody za innowacyjne wzornictwo mebli
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
NOBONOBO kontynuuje swą imponującą drogę sukcesu, zdobywając prestiżowe wyróżnienia w świecie międzynarodowego designu. Stolik Flesia został uhonorowany nagrodą Iconic Awards 2024, po raz kolejny potwierdzając doskonałą jakość i unikalne wzornictwo, z jakich słynie NOBONOBO. Ponadto, firma z Łodygowic znalazła się w elitarnym gronie finalistów konkursu Elle Decoration EDIDA 2024 z projektem fotela Parfait. Gala wręczenia nagród odbyła się w minionym tygodniu w Mediolanie, równocześnie z odbywającymi się w mieście targami Salone del Mobile.
Firma, która od samego początku swego istnienia definiuje standardy estetyki i funkcjonalności w europejskiej branży meblarskiej, ma na swoim koncie wiele międzynarodowych statuetek. Tym razem światowe grono architektów, redaktorów naczelnych i krytyków doceniło stoliki kawowe Flesia i fotel Parfait. Najnowsze wyróżnienia to rezultat oryginalnych form wzorniczych, powstających we współpracy z czołowymi światowymi designerami.
Stoliki kawowe Flesia zostały zaprojektowane przez hiszpańskiego projektanta Chrisa Stanfela we współpracy z EASD School of Design w Walencji. Organiczne kształty mebli otwierają nowe możliwości w ambitnych projektach wnętrz. Projekt nawiązuje do egzotycznego stylu, którego podstawą jest raflezja – charakterystyczna roślina pochodząca z wysp Indonezji. Pięć boków mebla przywodzi na myśl duże płatki kwiatu. Flesia jest nie tylko funkcjonalnym elementem wyposażenia, ale przede wszystkim przemyślaną formą, która przetrwa próbę czasu, wzbogacając każde wnętrze.
Fotel Parfait z kolei, został zauważony przez jury prestiżowego konkursu Elle Decoration EDIDA 2024, gdzie NOBONOBO znalazło się w gronie ścisłych finalistów. To kolejny dowód na to, że marka nie tylko idzie z duchem czasu, ale kreuje trendy, inspirując swoim stylem projektantów na całym świecie.
Nagrody Iconic Awards 2024 oraz Elle Decoration EDIDA 2024 zostały rozdane w Mediolanie, sercu europejskiego wzornictwa. Dwa międzynarodowe wyróżnienia jeszcze bardziej podkreśliły zaangażowanie NOBONOBO w tworzenie innowacyjnych i inspirujących kolekcji mebli, które zachwycają swą estetyką. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 17 kwietnia 2024 r. w sercu Mediolanu. Tego wieczoru zaprezentowano nagrodzone rozwiązania produktowe i dyskutowano na temat wyróżniających się trendów, zrównoważonych rozwiązań i nowych podejść do materiałów wykończeniowych. Zwycięskie projekty zostały następnie zaprezentowane publiczności podczas Milan Design Week, na wystawie w Brera, jednej z artystycznych dzielnic Mediolanu. Tuż obok salonów największych producentów mebli i awangardowych showroomów, NOBONOBO po raz kolejny triumfowało na najważniejszej międzynarodowej scenie designu.
Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/
***
Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof.
Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.