Komunikaty PR

Sukces polskiej marki NOBONOBO. Kolejne nagrody za innowacyjne wzornictwo mebli

2024-05-07  |  09:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

NOBONOBO kontynuuje swą imponującą drogę sukcesu, zdobywając prestiżowe wyróżnienia w świecie międzynarodowego designu. Stolik Flesia został uhonorowany nagrodą Iconic Awards 2024, po raz kolejny potwierdzając doskonałą jakość i unikalne wzornictwo, z jakich słynie NOBONOBO. Ponadto, firma z Łodygowic znalazła się w elitarnym gronie finalistów konkursu Elle Decoration EDIDA 2024 z projektem fotela Parfait. Gala wręczenia nagród odbyła się w minionym tygodniu w Mediolanie, równocześnie z odbywającymi się w mieście targami Salone del Mobile.

Firma, która od samego początku swego istnienia definiuje standardy estetyki i funkcjonalności w europejskiej branży meblarskiej, ma na swoim koncie wiele międzynarodowych statuetek. Tym razem  światowe grono architektów, redaktorów naczelnych i krytyków doceniło stoliki kawowe Flesia i fotel Parfait. Najnowsze wyróżnienia to rezultat oryginalnych form wzorniczych, powstających we współpracy z czołowymi światowymi designerami.

Stoliki kawowe Flesia zostały zaprojektowane przez hiszpańskiego projektanta Chrisa Stanfela we współpracy z EASD School of Design w Walencji. Organiczne kształty mebli otwierają nowe możliwości w ambitnych projektach wnętrz. Projekt nawiązuje do egzotycznego stylu, którego podstawą jest raflezja – charakterystyczna roślina pochodząca z wysp Indonezji. Pięć boków mebla przywodzi na myśl duże płatki kwiatu. Flesia jest nie tylko funkcjonalnym elementem wyposażenia, ale przede wszystkim przemyślaną formą, która przetrwa próbę czasu, wzbogacając każde wnętrze.

Fotel Parfait z kolei, został zauważony przez jury prestiżowego konkursu Elle Decoration EDIDA 2024, gdzie NOBONOBO znalazło się w gronie ścisłych finalistów. To kolejny dowód na to, że marka nie tylko idzie z duchem czasu, ale kreuje trendy, inspirując swoim stylem projektantów na całym świecie.

Nagrody Iconic Awards 2024 oraz Elle Decoration EDIDA 2024 zostały rozdane w Mediolanie, sercu europejskiego wzornictwa. Dwa międzynarodowe wyróżnienia jeszcze bardziej podkreśliły zaangażowanie NOBONOBO w tworzenie innowacyjnych i inspirujących  kolekcji mebli, które zachwycają swą estetyką. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 17 kwietnia 2024 r. w sercu Mediolanu. Tego wieczoru zaprezentowano nagrodzone rozwiązania produktowe i dyskutowano na temat wyróżniających się trendów, zrównoważonych rozwiązań i nowych podejść do materiałów wykończeniowych. Zwycięskie projekty zostały następnie zaprezentowane publiczności podczas Milan Design Week, na wystawie w Brera, jednej z artystycznych dzielnic Mediolanu. Tuż obok salonów największych producentów mebli i awangardowych showroomów, NOBONOBO po raz kolejny triumfowało na najważniejszej międzynarodowej scenie designu.

Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/

***

Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof.

Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe
2024-07-25 | 13:00

Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal

Gdy potrzeba zmiany we wnętrzu ściera się z niechęcią do większego remontu, można postawić na kompromisowe rozwiązanie, jakim będzie metamorfoza jednego z mebli. Czy to ascetyczna
Dom KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
2024-07-25 | 11:00

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją W erze, gdy design czerpie inspirację z funkcjonalności, dobrze doświetlone domy i mieszkania stają się kluczem do codziennego komfortu.
Dom Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
2024-07-25 | 09:00

Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI

Polscy konsumenci coraz chętniej inwestują w swoje ogrody, co widać wyraźnie w najnowszych danych drugiej największej platformy marketplace w Polsce, ERLI. Wynika z nich, że w drugim

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.