Superokazje i nowości w ofercie Strefy Vege Lidla!
Jak wynika z badania SW Research dla Fundacji ProVeg, już połowa Polaków deklaruje, że ograniczyła w swoim menu ilość spożywanych produktów pochodzenia zwierzęcego. Lidl Polska nie tylko sukcesywnie poszerza ofertę dla wegan i wegetarian, ale też prowadzi akcję „Powiedz TAK! roślinnym produktom”, w ramach której zachęca klientów do urozmaicenia diety o produkty bezmięsne. Od poniedziałku 18 lipca w ofercie pojawi się wiele superokazji i nowości, w tym produkty marki VEMONDO: hummus, wegańskie tortelloni i krem owsiany. Na ich upolowanie klienci będą mieli czas do środy 20 lipca.
Już od dłuższego czasu w sklepach sieci Lidl Polska klienci mogą szukać swoich ulubionych produktów wegańskich i wegetariańskich w specjalnej Vege Strefie. Jest ona dostępna we wszystkich sklepach w Polsce, a jej oferta – m.in. alternatywy dla nabiału, mięsa i roślinne dania gotowe – cały czas się zwiększa. Tym bardziej, że zmieniają się nawyki żywieniowe Polaków, którzy coraz chętniej sięgają po produkty bezmięsne – zarówno ze względów zdrowotnych, jak i smakowych. Z myślą o pozostałych, Lidl Polska prowadzi akcję „Powiedz TAK! roślinnym produktom”.
W tygodniu od poniedziałku 18 lipca do środy 20 lipca miłośnicy oferty roślinnej Lidl Polska będą mieli okazję zakupić pyszne produkty VEMONDO w lepszych cenach. W tych dniach przy zakupie jednego napoju roślinnego marki Vemondo, drugi kosztować będzie tylko 1 zł. Taniej można również zaopatrzyć się w lody wegańskie z asortymentu Lidl Polska – idealne na gorące lipcowe popołudnia. Z kolei klienci, którzy szukają pomysłu na obiad, mogą poeksperymentować z tofu, które jest w promocji przy zakupie 3 sztuk – 2+1 gratis.
Nowość goni nowość
Nie ma jednak, co zamykać się na już przetestowane produkty. W ofercie roślinnej sieci pojawią się w tym tygodniu także ciekawe nowości. Wśród nich, m.in. ekologiczny produkt BIO Tempah z ziaren soi, czyli produkt o wysokiej zawartości białka wytwarzany ze sfermentowanych ziaren soi. Można go przyrządzać podobnie do tofu. Na kanapkach doskonale sprawdzą się plastry wegańskie lub wegański krem owsiany. A jeśli nie mamy czasu na gotowanie, sięgnijmy po szybkie w przygotowaniu wegańskie tortelloni!
Pomysłów na potrawy wegańskie i wegetariańskie można szukać na oficjanej stronie Lidl.pl, np. w specjalnym e-booku VEMONDO (do pobrania tutaj).

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.