Super-Pharm działa charytatywnie, wspierając fundacje i nie tylko
Bezpieczeństwo, zdrowie i wzajemna pomoc są w tym momencie najważniejsze. Super- Pharm zgodnie z tą ideą wspiera pracowników, klientów oraz fundacje. Pomoc od sieci handlowej otrzymały trzy organizacje: ‘Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową’, ‘Rak’n’Roll’ oraz ‘Akogo?’.
Super-Pharm aktywnie reaguje na obecną sytuację związaną z epidemią COVID-19 i angażuje się w pomoc potrzebującym. W trosce o swoich pracowników firma rozesłała do ich domów zestaw ochronny składający się z maseczek i żeli antybakteryjnych, a klientom oferuje darmową dostawę do wszystkich zamówień. Marka postanowiła wesprzeć również fundacje. Na rzecz trzech organizacji przekazała 3000 sztuk maseczek, 7500 sztuk rękawiczek ochronnych i 300 litrów żelu antybakteryjnego do mycia rąk, a to dopiero początek. Pomysłów na pomaganie w szczytnym celu jest jeszcze więcej.
Super-Pharm proponuje również wspólne działanie swoim klientom. Zachęca ich do pomocy wskazanym fundacjom. Taka możliwość istnieje już od teraz. Każdy klient posiadający punkty na swoim koncie lojalnościowym, może przekazać ich dowolną liczbę na potrzeby danych instytucji. Co ważne, bez dolnego lub górnego limitu wejścia. Jak to zrobić? Są na to dwa sposoby. Poprzez swoje konto LifeStyle logując się na stronie https://www.superpharm.pl//lifestyle, w zakładce ‘Przekaż punkty’ lub w aplikacji mobilnej LifeStyle by Super-Pharm.
Przekazane przez Klubowiczów LifeStyle punkty, Super-Pharm zamieni na środki ochrony osobistej i produkty niezbędne w codziennym życiu podopiecznych wymienionych fundacji. Warto przyłączyć się do akcji i wesprzeć potrzebujących. Razem możemy więcej.

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.