Super-Pharm działa charytatywnie, wspierając fundacje i nie tylko
Bezpieczeństwo, zdrowie i wzajemna pomoc są w tym momencie najważniejsze. Super- Pharm zgodnie z tą ideą wspiera pracowników, klientów oraz fundacje. Pomoc od sieci handlowej otrzymały trzy organizacje: ‘Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową’, ‘Rak’n’Roll’ oraz ‘Akogo?’.
Super-Pharm aktywnie reaguje na obecną sytuację związaną z epidemią COVID-19 i angażuje się w pomoc potrzebującym. W trosce o swoich pracowników firma rozesłała do ich domów zestaw ochronny składający się z maseczek i żeli antybakteryjnych, a klientom oferuje darmową dostawę do wszystkich zamówień. Marka postanowiła wesprzeć również fundacje. Na rzecz trzech organizacji przekazała 3000 sztuk maseczek, 7500 sztuk rękawiczek ochronnych i 300 litrów żelu antybakteryjnego do mycia rąk, a to dopiero początek. Pomysłów na pomaganie w szczytnym celu jest jeszcze więcej.
Super-Pharm proponuje również wspólne działanie swoim klientom. Zachęca ich do pomocy wskazanym fundacjom. Taka możliwość istnieje już od teraz. Każdy klient posiadający punkty na swoim koncie lojalnościowym, może przekazać ich dowolną liczbę na potrzeby danych instytucji. Co ważne, bez dolnego lub górnego limitu wejścia. Jak to zrobić? Są na to dwa sposoby. Poprzez swoje konto LifeStyle logując się na stronie https://www.superpharm.pl//lifestyle, w zakładce ‘Przekaż punkty’ lub w aplikacji mobilnej LifeStyle by Super-Pharm.
Przekazane przez Klubowiczów LifeStyle punkty, Super-Pharm zamieni na środki ochrony osobistej i produkty niezbędne w codziennym życiu podopiecznych wymienionych fundacji. Warto przyłączyć się do akcji i wesprzeć potrzebujących. Razem możemy więcej.

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.
Ochrona środowiska
Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.
Muzyka
Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.