SUPERPRODUKT 2019 - JACKFRUIT HELIO Natura!
„SUPERPRODUKT ŚWIATA KOBIETY” to jedyny tego typu konkurs organizowany przez lidera wśród magazynów poradnikowych, którego celem jest wybór najlepszych, wartych polecenia produktów. Magazyn „Świat Kobiety” już od 13 lat przyznaje tytuł SUPERPRODUKTU nowościom rynkowym, podkreślając ich wysoką jakość, dopasowanie do potrzeb współczesnych kobiet, skuteczność i innowacyjność. Tytuł Superproduktu jest zatem swoistym drogowskazem dla każdej kobiety, które nowości wybierać, by spełniły jej oczekiwania, a ich jakość była warta ceny.
W tegorocznej edycji konkursu miesięcznika „Świat Kobiety” została zgłoszona rekordowa liczba ponad 400 produktów, które oceniane były przez znanych i cenionych ekspertów, m.in. przedstawicieli „Świata Kobiety” - Ewa Kustroń- Zaniewska, Aleksandra Lorkowska, Natalia Ruszkowska- Tabor, dziennikarzy - Ewa Stasiak, Katarzyna Dowbor, Marta Manowska i kosmetolog Joanna Chatizow. W Jury nie zabrakło też popularnych aktorek - Małgorzata Ostrowska-Królikowska i Grażyna Wolszczak.
Jest nam niezmiernie miło, że wśród tylu zgłoszonych produktów, Jurorzy wyróżnili prestiżową statuetką właśnie naszą egzotyczną i innowacyjną propozycję z linii HELIO Natura. Laudacja redaktor naczelnej - pani Ewy Kustroń- Zalewskiej: „nagroda za zupełnie nowy smak i pomysł na zdrową przekąskę w ciągu dnia” - w pełni oddaje zaś charakter naszej SUPER FIT przekąski - JACKFRUIT suszony HELIO Natura.
Uroczysta gala finałowa konkursu odbyła się w warszawskim hotelu Sheraton, a SUPER nagrodę odebrał Grzegorz Sobociński, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu HELIO, rekomendując SUPERPRODUKT HELIO jako naturalnie smaczną i zdrową przekąskę bez konserwantów i dodatku cukru, która stanowi doskonałe źródło naturalnej energii na wiosnę.
Oryginalny smak, liczne właściwości zdrowotne oraz brak konserwantów i sztucznych ulepszaczy sprawiają, że JACKFRUIT HELIO Natura to SUPERPRODUKT, który świetnie sprawdzi się w codziennej zdrowej diecie, także w kuchni wegetariańskiej i wegańskiej. Dlatego, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście – koniecznie wypróbujcie SUPER FIT przekąskę - JACKFRUIT suszony HELIO Natura, by poznać prawdziwy smak egzotycznego owocu drzewa bochenkowego!

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.