SUPERPRODUKT 2019 - JACKFRUIT HELIO Natura!
„SUPERPRODUKT ŚWIATA KOBIETY” to jedyny tego typu konkurs organizowany przez lidera wśród magazynów poradnikowych, którego celem jest wybór najlepszych, wartych polecenia produktów. Magazyn „Świat Kobiety” już od 13 lat przyznaje tytuł SUPERPRODUKTU nowościom rynkowym, podkreślając ich wysoką jakość, dopasowanie do potrzeb współczesnych kobiet, skuteczność i innowacyjność. Tytuł Superproduktu jest zatem swoistym drogowskazem dla każdej kobiety, które nowości wybierać, by spełniły jej oczekiwania, a ich jakość była warta ceny.
W tegorocznej edycji konkursu miesięcznika „Świat Kobiety” została zgłoszona rekordowa liczba ponad 400 produktów, które oceniane były przez znanych i cenionych ekspertów, m.in. przedstawicieli „Świata Kobiety” - Ewa Kustroń- Zaniewska, Aleksandra Lorkowska, Natalia Ruszkowska- Tabor, dziennikarzy - Ewa Stasiak, Katarzyna Dowbor, Marta Manowska i kosmetolog Joanna Chatizow. W Jury nie zabrakło też popularnych aktorek - Małgorzata Ostrowska-Królikowska i Grażyna Wolszczak.
Jest nam niezmiernie miło, że wśród tylu zgłoszonych produktów, Jurorzy wyróżnili prestiżową statuetką właśnie naszą egzotyczną i innowacyjną propozycję z linii HELIO Natura. Laudacja redaktor naczelnej - pani Ewy Kustroń- Zalewskiej: „nagroda za zupełnie nowy smak i pomysł na zdrową przekąskę w ciągu dnia” - w pełni oddaje zaś charakter naszej SUPER FIT przekąski - JACKFRUIT suszony HELIO Natura.
Uroczysta gala finałowa konkursu odbyła się w warszawskim hotelu Sheraton, a SUPER nagrodę odebrał Grzegorz Sobociński, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu HELIO, rekomendując SUPERPRODUKT HELIO jako naturalnie smaczną i zdrową przekąskę bez konserwantów i dodatku cukru, która stanowi doskonałe źródło naturalnej energii na wiosnę.
Oryginalny smak, liczne właściwości zdrowotne oraz brak konserwantów i sztucznych ulepszaczy sprawiają, że JACKFRUIT HELIO Natura to SUPERPRODUKT, który świetnie sprawdzi się w codziennej zdrowej diecie, także w kuchni wegetariańskiej i wegańskiej. Dlatego, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście – koniecznie wypróbujcie SUPER FIT przekąskę - JACKFRUIT suszony HELIO Natura, by poznać prawdziwy smak egzotycznego owocu drzewa bochenkowego!

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.