SUPERPRODUKT 2020 – Daktyle Deglet Nour HELIO Natura!
W tegorocznej edycji konkursu „SUPERPRODUKT ŚWIATA KOBIETY 2020”, po raz kolejny zdrowa marka bakalii HELIO została zwycięzcą w kategorii „Żywność – Produkty dietetyczne”, otrzymując prestiżową nagrodę za #trendy #healthy #fit przekąskę Daktyle Deglet Nour z linii HELIO Natura!
„SUPERPRODUKT ŚWIATA KOBIETY” to ogólnopolski plebiscyt organizowany od 2007 roku przez lidera wśród magazynów poradnikowych, którego celem jest wybór najlepszych, wartych polecenia #trendy produktów, wyróżniających wysoką jakością i innowacyjnością. Tytuł „SUPERPRODUKT” przyznawany jest przez znanych i cenionych ekspertów, na czele z redaktor naczelną miesięcznika „Świata Kobiety” – Ewą Kustroń- Zaniewską. W tegorocznej, 14- tej już edycji prestiżowego konkursu, w gronie jury znalazły się m.in. dziennikarki – Katarzyna Dowbor i Marta Manowska, aktorki: Grażyna Wolszczak i Małgorzata Ostrowska- Królikowska, a także autorka bloga kulinarnego Poezja Smaku - Natalia Ruszkowska-Tabor.
W tym roku, spośród wielu nowości produktowych zgłoszonych do konkursu, największe uznanie jury zdobyły najwyższej klasy Daktyle Deglet Nour firmy HELIO. Super #healthy przekąska z linii bez konserwantów HELIO Natura otrzymała prestiżową statuetkę SUPEPRRODUKTU ŚWIATA KOBIETY 2020! To już kolejna nagroda dla marki HELIO, której bakalie okazały się bezkonkurencyjne w kategorii „Żywność – produkty dietetyczne”. W 2019 roku, SUPERPRODUKTEM została bowiem inna, równie egzotyczna i unikalna #fit przekąska - Jackfruit suszony HELIO Natura.
Dlaczego Deglet Nour? Bo w porównaniu do zwykłych daktyli, są bardziej mięsiste, a dzięki wyjątkowej strukturze - Daktyle HELIO Natura stanowią doskonałą, naturalnie smaczną przekąskę, ale też idealnie sprawdzają się jako baza zdrowych potraw w codziennej kuchni, m.in. wegetariańskiej. Daktyle Deglet Nour HELIO Natura nie zawierają konserwantów, wyróżniają się niską zawartością sodu i są świetnym zamiennikiem cukru - zarówno w diecie dorosłych, jak i dzieci.
Nagrodzone daktyle suszone HELIO Natura to #trendy #healthy SUPERPRODUKT, który koniecznie trzeba spróbować, by naturalnie zadbać o zdrowie, ale też… by móc przenieść się, choć na chwilę, do tropikalnych krajów i poczuć smak wakacji za którymi tak bardzo tęsknimy w pandemii.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.