SUPERPRODUKT 2020 – Daktyle Deglet Nour HELIO Natura!
W tegorocznej edycji konkursu „SUPERPRODUKT ŚWIATA KOBIETY 2020”, po raz kolejny zdrowa marka bakalii HELIO została zwycięzcą w kategorii „Żywność – Produkty dietetyczne”, otrzymując prestiżową nagrodę za #trendy #healthy #fit przekąskę Daktyle Deglet Nour z linii HELIO Natura!
„SUPERPRODUKT ŚWIATA KOBIETY” to ogólnopolski plebiscyt organizowany od 2007 roku przez lidera wśród magazynów poradnikowych, którego celem jest wybór najlepszych, wartych polecenia #trendy produktów, wyróżniających wysoką jakością i innowacyjnością. Tytuł „SUPERPRODUKT” przyznawany jest przez znanych i cenionych ekspertów, na czele z redaktor naczelną miesięcznika „Świata Kobiety” – Ewą Kustroń- Zaniewską. W tegorocznej, 14- tej już edycji prestiżowego konkursu, w gronie jury znalazły się m.in. dziennikarki – Katarzyna Dowbor i Marta Manowska, aktorki: Grażyna Wolszczak i Małgorzata Ostrowska- Królikowska, a także autorka bloga kulinarnego Poezja Smaku - Natalia Ruszkowska-Tabor.
W tym roku, spośród wielu nowości produktowych zgłoszonych do konkursu, największe uznanie jury zdobyły najwyższej klasy Daktyle Deglet Nour firmy HELIO. Super #healthy przekąska z linii bez konserwantów HELIO Natura otrzymała prestiżową statuetkę SUPEPRRODUKTU ŚWIATA KOBIETY 2020! To już kolejna nagroda dla marki HELIO, której bakalie okazały się bezkonkurencyjne w kategorii „Żywność – produkty dietetyczne”. W 2019 roku, SUPERPRODUKTEM została bowiem inna, równie egzotyczna i unikalna #fit przekąska - Jackfruit suszony HELIO Natura.
Dlaczego Deglet Nour? Bo w porównaniu do zwykłych daktyli, są bardziej mięsiste, a dzięki wyjątkowej strukturze - Daktyle HELIO Natura stanowią doskonałą, naturalnie smaczną przekąskę, ale też idealnie sprawdzają się jako baza zdrowych potraw w codziennej kuchni, m.in. wegetariańskiej. Daktyle Deglet Nour HELIO Natura nie zawierają konserwantów, wyróżniają się niską zawartością sodu i są świetnym zamiennikiem cukru - zarówno w diecie dorosłych, jak i dzieci.
Nagrodzone daktyle suszone HELIO Natura to #trendy #healthy SUPERPRODUKT, który koniecznie trzeba spróbować, by naturalnie zadbać o zdrowie, ale też… by móc przenieść się, choć na chwilę, do tropikalnych krajów i poczuć smak wakacji za którymi tak bardzo tęsknimy w pandemii.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.