Suszarka Candy Rapid0 RO4 H7A2TCEX-S – bezpieczne suszenie ubrań
Suszarka Candy Rapid0 RO4 H7A2TCEX-S – bezpieczne suszenie ubrań oraz optymalizacja czasu i przestrzeni
Suszenie ubrań w suszarkach automatycznych staje się coraz bardziej popularne. Po pierwsze dlatego, że zajmują znacznie mniej miejsca niż standardowa forma suszenia prania. Po drugie posiadają programy dostosowane do różnego rodzaju tkanin, dzięki czemu suszenie staje się bezpieczne dla naszej garderoby. Po trzecie, urządzenia te są energooszczędne. Jakie jeszcze atuty posiadają suszarki Candy RapidO RO4 H7A2TCEX-S?
Przyjazna dla naszych ubrań
Suszarka Candy RapidO RO4 H7A2TCEX-S to kompaktowe urządzenie o załadunku do 7kg. Jej głębokość to zaledwie 46 cm, co pozwala nam na swobodną aranżację również w połączeniu z pralką. W trosce o oszczędność czasu producent umożliwia korzystanie z tych dwóch urządzeń jednocześnie. RapidO RO4 H7A2TCEX-S została stworzona w taki sposób, by użytkowanie było wyjątkowo proste i wygodne. Rewolucyjny interfejs konsoli dotykowej oraz większy i wyższy otwór drzwiowy sprawiają, że korzystanie z urządzenia staje się jeszcze bardziej komfortowe. Dodatkowo, w zależności od tego jaki rodzaj tkaniny chcemy wysuszyć mamy do wyboru 15 programów, z czego aż 7 trwających między 30 a 90 minut. Są też takie, które automatycznie dobierają czas suszenia. Suszarki RapidO RO4 H7A2TCEX-S posiadają specjalny, certyfikowany przez Woolmark, program do suszenia wełny. Oznacza to, że nasze ulubione wełniane ubrania możemy suszyć i mieć pewność, że nie zmienią swojej wielkości, kształtu oraz nie ulegną zniszczeniu. Wszystko dzięki regulacji temperatury oraz specjalnym ruchom bębna przeznaczonym dla delikatnych tkanin. Ponadto, specjalna funkcja Super Easy zadba o to, by zredukować zagniecenia na naszych ubraniach. Jeśli nie wyciągniemy w zakładanym czasie prania to, co 30 minut będzie włączać się automatyczny krótki program, który uchroni ubrania przed pognieceniem. Wykrycie właściwego poziomu wilgoci i dostosowanie odpowiedniego ruchu bębna sprawi, że prasowanie ulubionej garderoby potrwa znacznie krócej.
Wygodne użytkowanie dzięki nowoczesnej technologii
Przy użyciu aplikacji Candy simply-Fi można pobrać i aktywować ponad 20 dodatkowych programów suszenia oraz interaktywnie korzystać z urządzenia dzięki Smart Touch. Jeśli nie wiesz, w jaki sposób wysuszyć swoje ulubione ubranie – z podpowiedzią przyjdzie Ci Twój asystent głosowy. Wszelkie ustawienia zostaną zapamiętane przy kolejnym użyciu suszarki. Dzięki niej, Twój ulubiony program suszenia zostanie zapisany. Korzystając ze smartfona i asystenta głosowego z łatwością możesz zarządzać swoim praniem. Jeśli chcesz opóźnić uruchomienie cyklu suszenia do 24 godzin – nic prostszego. Pozwoli na to Smart Start Deley. Dzięki niej zaoszczędzisz czas. W zależności od potrzeb, można rozpocząć suszenie o dowolnej godzinie. Nieważne, czy jesteś w domu czy w pracy, możesz sterować urządzeniem w wygodny dla siebie sposób.
Przyjazna środowisku
W suszarce RapidO RO4 H7A2TCEX-S producent zastosował programy przyjazne środowisku. Jednym z nich jest KG Detector. Dzięki specjalnym czujnikom suszarka jest w stanie określić wagę prania. Dostosowuje czas i automatycznie zatrzymuje cykl po osiągnięciu wystarczającego poziomu wysuszenia. To sprawia, że jesteśmy w stanie wygenerować aż do 70 % oszczędności energii, czasu i pieniędzy.
Ponadto, inteligentny zbiornik Easy Case daje możliwość ponownego wykorzystania wody, do sprzątania, prasowania lub nawet do podlewania roślin. Zbiornik umieszczony w drzwiach suszarki ma bardzo ergonomiczny kształt dzięki czemu opróżnianie wody staje się niezwykle łatwe.
Dostępność
Suszarka Candy RapidO RO4H7A2TCEX-S dostępna jest w sieci sklepów Media Expert w cenie ok. 2399 zł.
Kontakt do mediów:
Marta Gromanowska
e. marta.gromanowska@studio111.pl
m. +48 666 383 602
O Candy Group
Candy Group jest jedną z wiodących firm w Europie na rynku małych i dużych urządzeń gospodarstwa domowego zarówno wolnostojących jak i wbudowanych. Asortyment marki wyróżnia się wysoką wydajnością i jest przyjazny środowisku. Produkty Grupy Candy są sprzedawane za pośrednictwem dwóch międzynarodowych marek, Candy i Hoover, oraz za pośrednictwem krajowych marek, takich jak Rosières (Francja) i Jinling (Chiny) o zróżnicowanych rynkach i grupach docelowych. Grupa Candy, zatrudniająca około 5 000 pracowników, posiada siedem zakładów produkcyjnych w Europie, Turcji i Chinach oraz 45 filii na całym świecie. Siedziba główna Grupy, centrum projektowe, ośrodek centralny oraz dział badań i rozwoju znajdują się w Brugherio (MB) we Włoszech.
Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE
Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.