Komunikaty PR

Suszone pomidory z pestkami dyni w oleju z ziołami OLE!

2024-03-11  |  12:00
Biuro prasowe

Suszone pomidory z pestkami dyni w oleju z ziołami OLE! to wyjątkowa kompozycja dla miłośników włoskich smaków. Idealny dodatek do wiosennej sałatki, który zamienia zwykłą przekąskę w nietuzinkową propozycję na lekki lunch lub kolacje.

Nadchodząca wiosna to początek sezonu na kolorowe sałatki, które pełne różnorodnych dodatków tworzą pyszne kompozycje smakowe. Jedna z najsmaczniejszych wersji to ta śródziemnomorska ze świeżych warzyw z dodatkiem ulubionych serów, oliwek i aromatycznych suszonych pomidorów.

Klasyczny przysmak, który sprawdzi się jako idealny dodatek i zachwyci podniebienie najbardziej wybrednych to Suszone pomidory z pestkami dyni w oleju z ziołami OLE! Soczyste, pełen smaku pomidory w towarzystwie chrupiących pestek dyni, to propozycja dla wielbicieli włoskiej kuchni. Przekąska zanurzona jest w aromatycznym ziołowym oleju, który można wykorzystać jako podstawę wspaniałego sałatkowego dressingu.

Wypróbuj łatwy przepis na wiosenną sałatę z kalarepą i suszonymi pomidorami https://wole-ole.pl/recipes/wiosenna-salatka-z-kalarepa-i-suszonymi-pomidorami/ - rozsmakuj się w wyjątkowości warzywnych przekąsek OLE!

Więcej pysznych propozycji na dania z warzywnymi przekąskami OLE! znajdziesz w PRZEPIŚNIKU OLE! na: www.wole-ole.pl

__________________________

Suszone pomidory z pestkami dyni w oleju z ziołami OLE!

Pojemność: 305 ml Cena: ok. 12 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.