Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie, co potwierdzają wyraźne trendy z ostatnich lat[i]. Polacy coraz uważniej analizują składy produktów spożywczych, poszukując naturalnych składników, a także wybierając jedzenie o niższej zawartości tłuszczu, cukru czy soli. FRoSTA jako czołowy producent mrożonek w Polsce, od lat konsekwentnie realizuje i komunikuje filozofię 100% naturalnego smaku – dań bez dodatków do żywności, z naturalnym składem i najwyższej jakości składnikami pochodzącymi od sprawdzonych dostawców.
Markę na tle branży wyróżnia autentyczność, którą doceniają klienci. Bliska FRoŚCIE idea naturalnego smaku, oznaczająca brak wzmacniaczy smaku, barwników czy aromatów, zarówno w pojedynczych składnikach, jak i daniach gotowych, jest otwarcie komunikowana. Czytając składy produktów na opakowaniu, można znaleźć dokładne i przejrzyste informacje o każdym ze składników.
– Wszystkie składniki zawarte w naszych produktach są dokładnie opisane na opakowaniach. Chociaż stosowanie ogólnych terminów, takich jak przyprawy lub zioła, jest zgodne z prawem i powszechne wśród producentów, my nie lubimy niejasności i niedopowiedzeń. Dlatego z naszych etykiet można wyczytać wszystko – od listy wszystkich warzyw po szczyptę pieprzu – mówi Aleksandra Wysocka, Dyrektor ds. Marketingu FRoSTY na Polskę i Europę Centralno-Wschodnią.
Takie podejście wpływa znacząco na finalny smak produktów, który jest wynikiem starannego doboru dostawców, składników i dbałości o każdy etap produkcji, nawet sposób zbiorów. Korzystanie wyłącznie z najwyższej jakości surowców, tj. jajek pochodzących z wolnego wybiegu, makaronów wyrabianych ręcznie, olejów z pierwszego tłoczenia oraz jedynie dzikich ryb z certyfikatem MSC, jest gwarancją smaku i zadowolenia klientów, którzy oczekują wysokiej jakości składników. Przeprowadzane przez markę testy konsumenckie potwierdzają, że produkty FRoSTY wyróżniają się dobrym smakiem i jakością. Dowodem jest końcowa ocena smaku mrożonych warzyw marki, która wyniosła 4,9 na 5-cio gwiazdkowej skali, na podstawie opinii od 415 testujących.
Na wybory konsumentów i zmianę postaw zakupowych mają także wpływ zyskujący na popularności influencerzy, którzy edukują swoich obserwujących w kwestii świadomych zakupów i czytania składów. Z miesiąca na miesiąc rośnie liczba kont (i ich obserwujących), których twórcy weryfikują składy produktów, polecają najzdrowsze i sprawdzone wybory nie tylko na zakupach spożywczych, ale i kosmetycznych czy przy wyborze domowych środków czystości.
[i] https://techmove.pl/przemysl-spozywczy-nowe-trendy-konsumenckie-i-innowacje/
FRoSTA to marka mrożonych produktów rybnych, warzyw i dań gotowych. Bestelllerem FRoSTY od lat pozostają Złote paluszki rybne, ale w portfolio marki znajdują się także warzywa na patelnię, ryby z pieca, gotowe dania z ryżem czy makaronem. Produkty FRoSTY powstają zgodnie z filozofią 100% naturalnego smaku – w ich składzie nie ma żadnych dodatków do żywności. Firma posiada certyfikaty ISO 9001, IFS oraz BRC. W swojej fabryce w Bydgoszczy zatrudnia około 600 pracowników. FRoSTA należy do międzynarodowej grupy FRoSTA AG z siedzibą w Niemczech. Produkty FRoSTY trafiają do konsumentów w wielu europejskich krajach, m.in. do Niemiec, Włoch, Austrii czy Węgier.
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca
Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.
Bankowość
Styczeń powinien przynieść wzrost popytu na hipoteki i sprzedaży mieszkań. Klientom pomogłyby obniżki stóp procentowych
W styczniu eksperci rynku nieruchomości spodziewają się wzrostu popytu na kredyty hipoteczne. Rezygnacja przez rząd z zapowiadanego programu Kredyt 0 proc. spowodowała, że do banków zwracają się klienci czekający do tej pory na rządowe dopłaty. Jak podkreśla założyciel serwisu Tabelaofert.pl, jest grupa klientów, którzy ze względu na sytuację rynkową i swoje finanse potrzebują wsparcia państwa, ale taka ingerencja nie byłaby potrzebna przy niższym poziomie stóp procentowych. Ewentualna pomoc państwa powinna obejmować premie dla oszczędzających na własne M.
Muzyka
Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.