Komunikaty PR

Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach

2024-07-02  |  11:00

Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie, co potwierdzają wyraźne trendy z ostatnich lat[i]. Polacy coraz uważniej analizują składy produktów spożywczych, poszukując naturalnych składników, a także wybierając jedzenie o niższej zawartości tłuszczu, cukru czy soli. FRoSTA jako czołowy producent mrożonek w Polsce, od lat konsekwentnie realizuje i komunikuje filozofię 100% naturalnego smaku – dań bez dodatków do żywności, z naturalnym składem i najwyższej jakości składnikami pochodzącymi od sprawdzonych dostawców.

Markę na tle branży wyróżnia autentyczność, którą doceniają klienci. Bliska FRoŚCIE idea naturalnego smaku, oznaczająca brak wzmacniaczy smaku, barwników czy aromatów, zarówno w pojedynczych składnikach, jak i daniach gotowych, jest otwarcie komunikowana. Czytając składy produktów na opakowaniu, można znaleźć dokładne i przejrzyste informacje o każdym ze składników.

– Wszystkie składniki zawarte w naszych produktach są dokładnie opisane na opakowaniach. Chociaż stosowanie ogólnych terminów, takich jak przyprawy lub zioła, jest zgodne z prawem i powszechne wśród producentów, my nie lubimy niejasności i niedopowiedzeń. Dlatego z naszych etykiet można wyczytać wszystko – od listy wszystkich warzyw po szczyptę pieprzu – mówi Aleksandra Wysocka, Dyrektor ds. Marketingu FRoSTY na Polskę i Europę Centralno-Wschodnią.

Takie podejście wpływa znacząco na finalny smak produktów, który jest wynikiem starannego doboru dostawców, składników i dbałości o każdy etap produkcji, nawet sposób zbiorów. Korzystanie wyłącznie z najwyższej jakości surowców, tj. jajek pochodzących z wolnego wybiegu, makaronów wyrabianych ręcznie, olejów z pierwszego tłoczenia oraz jedynie dzikich ryb z certyfikatem MSC, jest gwarancją smaku i zadowolenia klientów, którzy oczekują wysokiej jakości składników. Przeprowadzane przez markę testy konsumenckie potwierdzają, że produkty FRoSTY wyróżniają się dobrym smakiem i jakością. Dowodem jest końcowa ocena smaku mrożonych warzyw marki, która wyniosła 4,9 na 5-cio gwiazdkowej skali, na podstawie opinii od 415 testujących.

Na wybory konsumentów i zmianę postaw zakupowych mają także wpływ zyskujący na popularności influencerzy, którzy edukują swoich obserwujących w kwestii świadomych zakupów i czytania składów. Z miesiąca na miesiąc rośnie liczba kont (i ich obserwujących), których twórcy weryfikują składy produktów, polecają najzdrowsze i sprawdzone wybory nie tylko na zakupach spożywczych, ale i kosmetycznych czy przy wyborze domowych środków czystości.


[i] https://techmove.pl/przemysl-spozywczy-nowe-trendy-konsumenckie-i-innowacje/

 

 


FRoSTA to marka mrożonych produktów rybnych, warzyw i dań gotowych. Bestelllerem FRoSTY od lat pozostają Złote paluszki rybne, ale w portfolio marki znajdują się także warzywa na patelnię, ryby z pieca, gotowe dania z ryżem czy makaronem. Produkty FRoSTY powstają zgodnie z filozofią 100% naturalnego smaku – w ich składzie nie ma żadnych dodatków do żywności. Firma posiada certyfikaty ISO 9001, IFS oraz BRC. W swojej fabryce w Bydgoszczy zatrudnia około 600 pracowników. FRoSTA należy do międzynarodowej grupy FRoSTA AG z siedzibą w Niemczech. Produkty FRoSTY trafiają do konsumentów w wielu europejskich krajach, m.in. do Niemiec, Włoch, Austrii czy Węgier.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.

Muzyka

Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.