Komunikaty PR

Świąteczna oferta Diamant

2024-12-18  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Kawiecka
Soul&Mind

ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/

Marka Diamant, znana z wysokiej jakości cukru, wprowadza udoskonalone rozwiązanie do świątecznych wypieków – Cukier Puder 250 g w tubie. Nowe opakowanie w 100% nadaje się do recyklingu, co wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju marki. Dzięki zastosowaniu monomateriału z polipropylenu, tuba jest nie tylko funkcjonalna, ale także lepsza dla środowiska.

Praktyczne wsparcie w kuchni

Cukier Puder 250 g. w tubie to praktyczne rozwiązanie, które ułatwia przygotowywanie deserów i dekoracji. Opakowanie z wygodnym dozownikiem pozwala równomiernie ozdabiać pierniki, ciastka czy desery, bez konieczności używania sitka. Szczelna konstrukcja chroni produkt przed wilgocią, dzięki czemu cukier pozostaje dłużej świeży. Tuba wykonana jest  z monomateriału i nadaje się w 100% do recyklingu, co czyni ją wygodnym i bardziej ekologicznym wyborem na święta.

 

Pozostałe produkty Diamant do świątecznych wypieków

 

Oprócz Cukru Pudru w nowym opakowaniu, w ofercie Diamant znajdziemy produkty doskonale sprawdzające się podczas przedświątecznych przygotowań. Cukier Puder 400 g to niezastąpiony wybór do lukrów, kremów i delikatnych mas, dzięki drobno zmielonej strukturze gwarantujący idealne efekty zarówno przy pieczeniu, jak i dekorowaniu. Klasyczny Cukier Biały świetnie sprawdzi się przy wypiekach i deserach, zapewniając najwyższą jakość. Z kolei Cukier Dekoracyjny pozwala ozdobić pierniki, ciasteczka i inne świąteczne słodkości, nadając im wyjątkowy wygląd. Dla miłośników lekkich ciast, takich jak biszkopty czy bezy, idealnym rozwiązaniem będzie Cukier Drobny, którego delikatna struktura zapewnia szybkie rozpuszczanie się i perfekcyjną konsystencję.

Boże Narodzenie w duchu zero waste

Świąteczne przygotowania to dobra okazja, by zadbać o środowisko. Marka Diamant od lat wspiera zrównoważony rozwój, oferując produkty łączące wysoką jakość z dbałością o naturę. Nowe opakowanie Cukru Pudru, wykonane z monomateriału, w pełni nadaje się do recyklingu, co pomaga świadomie zarządzać odpadami. Warto też zajrzeć na stronę www.diamant.pl, gdzie znajdziemy pomysły, jak nie marnować jedzenia i wykorzystywać resztki w kuchni, by święta były bardziej świadome i przyjazne dla środowiska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Soul&Mind
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.