Komunikaty PR

Światowa elita barmańska w Food Town!

2023-06-20  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.09 MB )

World Flair Association Grand Slam wraca do Polski po 12 latach. 27 i 28 czerwca w Food Town w Fabryce Norblina odbędzie się spektakularne widowisko. Na scenie Gimlet Live największego food hallu w Polsce zorganizowany zostanie największy na świecie konkurs sztuki flair – czyli najbardziej widowiskowych pokazów barmaństwa. Za sprawą najlepszych z najlepszych butelki, shakery i inne akcesoria wzbiją się w powietrze i - wirując w rytm muzyki - stworzą niezapomniane show. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, więc każdy będzie miał możliwość zachwycić się popisami barmańskich mistrzów.

To będą wyjątkowe dwa dni w Food Town – 27 i 28 czerwca (wtorek i środa) - odbędzie się tu kolejna edycja WFA Grand Slam. O zwycięstwo w Food Town Flair Challenge powalczy 50 wybitnych barmanów z całego świata, w tym 20 z Polski. Swój udział potwierdzili m.in. Roman Zapata z Argentyny, Eric Yu z Tajwanu, Denis Trifanovs z Łotwy, Michael Moreni z Włoch, a także zawodnicy z Meksyku czy Stanów Zjednoczonych. Polskim faworytem w stawce jest ubiegłoroczny Mistrz Świata IBA (International Bartenders Association), Kacper Smarz.

Food Town Flair Challenge przyniesie nie tylko ekscytujące emocje, ale także atrakcyjne nagrody. Pula do podziału między 10 najlepszych wynosi 10.000 euro. Zwycięzca konkursu otrzyma 4.000 euro. Warto jednak podkreślić, że przyznane zostaną dodatkowe wyróżnienia w kategoriach Best Coctail, Best Female i Best Polish Bartender. Ten ostatni reprezentować będzie nasz kraj na corocznych finałach Międzynarodowej Federacji Barmanów (IBA). Konkurs ten odbędzie się w Rzymie między 28 listopada do 2 grudnia. To jedno z najważniejszych wydarzeń w branży bartendingowej.

Popularność „Flair” – spektakularnej sztuki barmańskiej – ma swoje korzenie w filmie „Koktajl”
z 1988 roku, w którym Tom Cruise wcielił się w rolę młodego barmana, wirtuoza przyrządzania kolorowych napojów
. Biorąc pod uwagę, kto weźmie udział w warszawskim konkursie, jego poziom nie będzie odbiegał od filmowych popisów gwiazdy Hollywood. Rywalizacja w sali Gimlet w Food Town rozpocznie się we wtorek, 27 czerwca, o godzinie 14:00. Każdy z 50 uczestników zaprezentuje swoje umiejętności w wyjątkowym pokazie. Po zakończeniu zmagań trzyosobowe, jury wyłoni 10 finalistów. Ostateczna rozgrywka pomiędzy najlepszymi w Food Town Flair Challenge rozpocznie się w środę (28 czerwca) o 20:30.

Występy uczestników oceni międzynarodowe jury, które stworzą autoryzowani sędziowie World Flair Association (WFA): Luca Valentin z Rumunii jest trzykrotnym mistrzem świata flair i jednym z najlepszych zawodników flair w historii; Andy Collinson z Wielkiej Brytanii to założyciel WFA i właściciel agencji Ace Bar Events; Neil Garner z Wielkiej Brytanii jest członkiem legendarnej grupy Bar Wizards, bar operatorem i byłym topowym zawodnikiem flair. Dodatkowo, w środowym finale dołączą do nich trzej sędziowie degustacyjni: Patryk Kowalski - Brand Ambasador Dewar’s, Artur Wawrzyszczak - wiceprezydent SPB oraz Przemek Bocian – z lokalu Kita Koguta.

Organizatorem Food Town Flair Challenge jest międzynarodowy sędzia WFA i trener, Tomasz Małek - zwycięzca 66 konkursów barmańskich na całym świecie, 4-krotny Mistrz Roadhouse World Final oraz 4-krotny zwycięzca międzynarodowej ligi flair WFA Grand Slam. Tomasz Małek to także Beverage Director grupy Bar Management Company prowadzącej bary w Fabryce Norblina w Food Town, Amar Beirut, MOXO i Piano Barze oraz Bibi’s, a także w Stacji Food Hall w Gdańsku.

- Bardzo cieszymy się, że WFA Grand Slam wraca do Polski po tylu latach i że odbędzie się właśnie w Food Town w Fabryce Norblina. Nie wszyscy wiedzą, że historia w pewien sposób zatacza koło, ponieważ jeden z pierwszych polskich shakerów do koktajli powstał pomiędzy 1912 a 1915 rokiem właśnie w zakładach przy ul. Żelaznej, w których dziś znajduje się Fabryka Norblina. Będzie mnóstwo emocji, atrakcji, konkursów dla gości, a każdy dzień zwieńczy szalone after party muzyczne i gastronomiczne. To będzie prawdziwa uczta dla zmysłów i ciała. Wstęp jest wolny, więc zapraszamy serdecznie wszystkich zainteresowanychmówi Tomasz Małek, organizator Food Town Challenge.

Warszawskie wydarzenie ze strony Food Town poprowadzą Adam Grądziel - Cocktail Art Manager grupy Bar Management Company oraz Marek Posłuszny - jeden z najlepszych barmanów flair na świecie. Adam Grądziel to autor książki "Święty z Bostonem", finalista i laureat wielu prestiżowych konkursów koktajlowych, natomiast Marek Posłuszny to czterokrotny Mistrz Świata w sztuce flair (trzykrotnie IBA, raz Roadhouse World Final), właściciel agencji barmańskiej Flair Factory, sędzia, trener oraz public speaker.

Food Town Flair Challenge jest trzecią – po konkursach w Helsinkach i greckim Zante – tegoroczną odsłoną w cyklu WFA Grand Slam. Aktualnym liderem barmańskiej rywalizacji jest Dennis Trifanovs z Łotwy. Za nim w klasyfikacji plasuje się Włoch, Michael Moreni, a na trzecim miejscu jest Roman Zapata z Argentyny – wszyscy trzej zawodnicy spotkają się również w Warszawie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI? Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI?

Miesiąc temu, restauracja NUTA pod batutą Chefa Andrei Camastry powtórzyła swój sukces sprzed roku, utrzymując kulinarnego Oscara – gwiazdkę Michelin. Jest to gwarancja
Żywienie Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!
2024-07-30 | 15:35

Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!

Marzysz o podróży dookoła świata, smakując przy tym smaków różnorodnych kuchni? Dzięki produktom marki FRoSTA, z łatwością przygotujesz szybkie i smaczne dania
Żywienie Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
2024-07-30 | 13:15

Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!

Rooibos, Yerba Mate i Matcha, czyli propozycje z linii Herbatki Świata Big-Active, są niczym bilet w najodleglejsze rejony globu. Najwyższej jakości składniki i starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.