Światowy Dzień Wzroku
The Right to See. Vision Express spełnia marzenia i zwiększa dostępność badań wzroku.
Z okazji Światowego Dnia Wzroku, Vision Express przypomina, że każdy ma prawo do dobrego widzenia. Firma, która od 30 lat dba o zdrowie wzroku Polaków, kontynuuje misję dbania o wzrok Polaków nie tylko poprzez dostarczanie najwyższej jakości usług, ale również wspierając potrzebujących.
W tym roku Vision Express nawiązało współpracę z Fundacją Bajka o Babci i Dziadku, aby spełnić marzenia podopiecznych fundacji, którzy potrzebowali także wsparcia w poprawie jakości swojego widzenia. Fundacja Bajka o Babci i Dziadku powstała w 2023 roku w Krakowie, a jej głównym celem jest realizacja marzeń osób powyżej 55 roku życia, bez względu na miejsce zamieszkania, pochodzenie społeczne i status majątkowy. Dzięki tej współpracy, Vision Express nie tylko spełniło jedno wybrane marzenie kilkoro podopiecznych, ale także zapewniło im darmowe okulary korekcyjne, które są kluczowe w ich codziennym życiu. Seniorzy mogli spróbować lotu balonem, bliskiego kontaktu z końmi w profesjonalnej stadninie oraz wejście za kulisty teatru, czyli dokładnie to, o czym przez lata marzyli.
– Jako lider rynku optycznego, czujemy się odpowiedzialni za wsparcie osób, które mogą mieć ograniczony dostęp do opieki nad wzrokiem. Każdy ma prawo do dobrego widzenia, a my jako Vision Express robimy wszystko, aby to prawo stało się rzeczywistością dla każdego, niezależnie od sytuacji materialnej czy życiowej – mówi Aneta Pruk, Senior Marketing Manager w Vision Express.
Bezpłatne badania wzroku dla wszystkich
W odpowiedzi na rosnącą potrzebę profilaktyki zdrowia wzroku, Vision Express ogłasza, że od poniedziałku do piątku od godz. 12 do 14, we wszystkich salonach na terenie kraju będą dostępne bezpłatne badania wzroku pod kątem doboru korekcji okularowej. To kolejny krok w stronę zwiększenia świadomości społecznej na temat konieczności regularnych badań oczu, a także inicjatywa ułatwiająca dostęp do opieki wzrokowej i profilaktyki chorób oczu.
30 lat Vision Express w Polsce – nowoczesne usługi, innowacje i społeczna odpowiedzialność
Tegoroczny Światowy Dzień Wzroku to szczególny moment dla Vision Express, gdyż marka świętuje swoje 30-lecie działalności na polskim rynku. Przez te trzy dekady Vision Express przeprowadziło ponad 8,3 mln badań wzroku, dostarczając usługi najwyższej jakości milionom Polaków. Wprowadzając innowacje, takie jak analiza ryzyka chorób oczu Optiskan, marka umacnia swoją pozycję lidera w dziedzinie diagnostyki wzroku.
Vision Express kontynuuje również modernizację swoich salonów, stawiając na nowoczesny design, lepsze doświadczenie zakupowe oraz najnowsze technologie diagnostyczne, aby zapewnić komfort wszystkim klientom.
***
Vision Express jest liderem branży optycznej w Polsce, zapewniającym profesjonalne usługi medyczne, wysokiej klasy okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne oraz soczewki kontaktowe.
Sieć na polskim rynku działa od 1994 r. i liczy ponad 250 salonów w ponad 100 miastach. Jednocześnie marka jest częścią grupy EssilorLuxottica. Firmę wyróżnia kompleksowa oferta, łącząca profesjonalne badania wzroku, porady pod kątem doboru odpowiedniej korekcji oraz indywidualne dopasowanie okularów i soczewek kontaktowych. Bogaty wybór asortymentu w zgodzie z najnowszymi trendami dostępny jest również w sklepie online.
Misja Vision Express to kompleksowe dbanie o dobrą jakość widzenia i zdrowie oczu Polaków. Firma realizuje ją w swoich salonach oraz poprzez szereg działań przyczyniających się do wzrostu świadomości konsumentów.
Więcej informacji na www.visionexpress.pl.

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Zrób sercu przysługę tego lata
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.