Światowy Dzień Wzroku
The Right to See. Vision Express spełnia marzenia i zwiększa dostępność badań wzroku.
Z okazji Światowego Dnia Wzroku, Vision Express przypomina, że każdy ma prawo do dobrego widzenia. Firma, która od 30 lat dba o zdrowie wzroku Polaków, kontynuuje misję dbania o wzrok Polaków nie tylko poprzez dostarczanie najwyższej jakości usług, ale również wspierając potrzebujących.
W tym roku Vision Express nawiązało współpracę z Fundacją Bajka o Babci i Dziadku, aby spełnić marzenia podopiecznych fundacji, którzy potrzebowali także wsparcia w poprawie jakości swojego widzenia. Fundacja Bajka o Babci i Dziadku powstała w 2023 roku w Krakowie, a jej głównym celem jest realizacja marzeń osób powyżej 55 roku życia, bez względu na miejsce zamieszkania, pochodzenie społeczne i status majątkowy. Dzięki tej współpracy, Vision Express nie tylko spełniło jedno wybrane marzenie kilkoro podopiecznych, ale także zapewniło im darmowe okulary korekcyjne, które są kluczowe w ich codziennym życiu. Seniorzy mogli spróbować lotu balonem, bliskiego kontaktu z końmi w profesjonalnej stadninie oraz wejście za kulisty teatru, czyli dokładnie to, o czym przez lata marzyli.
– Jako lider rynku optycznego, czujemy się odpowiedzialni za wsparcie osób, które mogą mieć ograniczony dostęp do opieki nad wzrokiem. Każdy ma prawo do dobrego widzenia, a my jako Vision Express robimy wszystko, aby to prawo stało się rzeczywistością dla każdego, niezależnie od sytuacji materialnej czy życiowej – mówi Aneta Pruk, Senior Marketing Manager w Vision Express.
Bezpłatne badania wzroku dla wszystkich
W odpowiedzi na rosnącą potrzebę profilaktyki zdrowia wzroku, Vision Express ogłasza, że od poniedziałku do piątku od godz. 12 do 14, we wszystkich salonach na terenie kraju będą dostępne bezpłatne badania wzroku pod kątem doboru korekcji okularowej. To kolejny krok w stronę zwiększenia świadomości społecznej na temat konieczności regularnych badań oczu, a także inicjatywa ułatwiająca dostęp do opieki wzrokowej i profilaktyki chorób oczu.
30 lat Vision Express w Polsce – nowoczesne usługi, innowacje i społeczna odpowiedzialność
Tegoroczny Światowy Dzień Wzroku to szczególny moment dla Vision Express, gdyż marka świętuje swoje 30-lecie działalności na polskim rynku. Przez te trzy dekady Vision Express przeprowadziło ponad 8,3 mln badań wzroku, dostarczając usługi najwyższej jakości milionom Polaków. Wprowadzając innowacje, takie jak analiza ryzyka chorób oczu Optiskan, marka umacnia swoją pozycję lidera w dziedzinie diagnostyki wzroku.
Vision Express kontynuuje również modernizację swoich salonów, stawiając na nowoczesny design, lepsze doświadczenie zakupowe oraz najnowsze technologie diagnostyczne, aby zapewnić komfort wszystkim klientom.
***
Vision Express jest liderem branży optycznej w Polsce, zapewniającym profesjonalne usługi medyczne, wysokiej klasy okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne oraz soczewki kontaktowe.
Sieć na polskim rynku działa od 1994 r. i liczy ponad 250 salonów w ponad 100 miastach. Jednocześnie marka jest częścią grupy EssilorLuxottica. Firmę wyróżnia kompleksowa oferta, łącząca profesjonalne badania wzroku, porady pod kątem doboru odpowiedniej korekcji oraz indywidualne dopasowanie okularów i soczewek kontaktowych. Bogaty wybór asortymentu w zgodzie z najnowszymi trendami dostępny jest również w sklepie online.
Misja Vision Express to kompleksowe dbanie o dobrą jakość widzenia i zdrowie oczu Polaków. Firma realizuje ją w swoich salonach oraz poprzez szereg działań przyczyniających się do wzrostu świadomości konsumentów.
Więcej informacji na www.visionexpress.pl.

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.