Święta z Green Caffè Nero. Kawiarnie zachęcają do skosztowania sezonowego menu o
oLIVE media
Prosta 20
00-850 Warszawa
o.kwiatkowska|olivemedia.pl| |o.kwiatkowska|olivemedia.pl
0000000000
https://olivemedia.pl/
Green Caffè Nero zaprasza do wspólnego celebrowania świąt w wyjątkowej atmosferze. Kawiarnia przygotowała specjalne menu pełne sezonowych smaków – wśród nich aromatyczne kawy, ciasta oraz wytrawne przekąski. Ruszyła również specjalna akcja „Złota Karta”, dzięki której użytkownicy aplikacji Green Caffè Nero mogą zdobyć limitowany kubek świąteczny za zakup produktów z oferty zimowej.
Kawiarnie Green Caffè Nero z okazji nadchodzących świąt po raz kolejny zaskakują gości. Specjalnie dla nich została przygotowana niespodzianka – z początkiem grudnia wystartowała akcja promocyjna „Złota Karta”. W ramach niej użytkownicy aplikacji Green Caffè Nero mają możliwość uzbierania 6 Złotych Pieczątek na dodatkowej, wirtualnej Złotej Karcie przy okazji zakupów produktów z oferty świątecznej. Każdy, kto wypełni kartę pieczątkami, otrzyma w aplikacji voucher na darmowy, limitowany kubek świąteczny wielokrotnego użytku. Voucher można wymienić na prezent w kawiarniach Green Caffè Nero w ciągu dwóch tygodni.
– Grudzień i przygotowanie do świąt to dla nas i dla naszych gości zawsze wyjątkowy czas. W tym okresie mogą skosztować pysznych sezonowych specjałów, ale także napić się ulubionego napoju w kubku ze świąteczną szatą graficzną. Wiemy, że ma ona liczne grono wiernych fanów, dlatego w tym roku specjalnie dla nich przygotowaliśmy prezent. W ramach akcji „Złota Karta” będą mogli zdobyć wielorazowy świąteczny kubek, który jeszcze bardziej umili im rozkoszowanie się m.in. „Jeżynową Latte” czy „Wiśnią w czekoladzie”! Odpowiedni nastrój zapewnią również przystrojone wnętrza kawiarni, ponieważ goście będą mogli czerpać radość i przyjemność z naszych specjałów w otoczeniu światełek, choinek i innych świątecznych dekoracji - mówi Ewelina Karpińska, szefowa marketingu w Green Caffè Nero.
Tegoroczna oferta świąteczna to bogactwo rozgrzewających, korzennych, słodkich oraz wytrawnych smaków, które uzupełniają klasyczne menu. Pojawiły się w nim takie słodkości jak – beza pistacjowa, sernik staropolski, sernik z wiśniami, tort pralinowy oraz cynamonka z posypką malinową. Dla miłośników wytrawnych smaków przygotowano z kolei dwie propozycje z zimowym twistem – sezonową bagietkę w wersji z delikatnym litewskim śledziem, ogórkiem kiszonym i piklowaną kapustą oraz bułeczkę francuską z twarogiem wędzonym, orzechami włoskimi i miodem. Za każdy z tych produktów goście będą mogli otrzymać pieczątkę na Złotej Karcie.
Natomiast wielbiciele kawy mają okazję spróbować jej w trzech zimowych wariantach. Wśród nich kultowa „jeżynowa latte”, w której dominuje słodycz owoców, aromatyczna latte „Wiśnia w czekoladzie” oraz cappuccino „Korzenny Piernik”, którego smak inspirowany jest tradycyjnym piernikiem staropolskim. Za te i inne napoje, goście mogą zdobyć tradycyjne pieczątki w programie lojalnościowym i wymienić je na kawę w prezencie.
Jednak oprócz delektowania się specjalnymi wydaniami ulubionej kawy, Green Caffè Nero pragnie szczególnie zachęcić swoich gości do okrycia oferty jedzeniowej, premiowanej w aplikacji. Złote Pieczątki można otrzymać jedynie za zakup wybranych produktów z oferty świątecznej. Są to:
-
beza pistacjowa,
-
piernik staropolski,
-
sernik z wiśniami,
-
tort pralinowy,
-
bagietka sezonowa – litewski śledź + piklowana kapusta,
-
bułeczka francuska z twarogiem wędzonym.
Każdy, kto zakupi jeden produkt z oferty świątecznej, będzie mógł odebrać jedną Złotą Pieczątkę. Można ją otrzymać bezpośrednio przed płatnością za zamówienie u baristy. Wystarczy zeskanować kod QR z aplikacji Green Caffè Nero.
Akcja trwa do 8 stycznia, jednak warto się pospieszyć – liczba kubków jest ograniczona.
Pełen regulamin promocji dostępny jest na: https://www.greencaffenero.pl/pl/regulamin/

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.