Komunikaty PR

Świętuj i wygrywaj! Loteria wielkanocna Knorr i Hellmann’s

2022-04-06  |  12:35
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Wojewodzic
Yellowcups

Sowińskiego 9
31-524 Kraków
karolina|yellowcups.pl| |karolina|yellowcups.pl
537 211 401
https://yellowcups.pl/

Loteria trwa pod hasłem „Świętuj i wygrywaj”. Skierowana jest do wszystkich, którzy planują świąteczne menu. Prosty i lubiany mechanizm będzie zachętą do wzięcia udziału w zabawie. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dowolny produkt marek Knorr lub Hellmann’s, zachować paragon i zarejestrować swoje zgłoszenie na stronie https://www.promocjeunilever.pl/knorr. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody - codziennie do wygrania jest robot kuchenny, który pomoże przygotować wielkanocne potrawy.

Loteria trwa od 01.03 do 17.04.2022 r. Do udziału w niej uprawniają zakupy dokonywane już od 20.02.2022 r. Regulamin znajduje się na www.promocjeunilever.pl/knorr.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Yellowcups
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Rozgrzewające napary i dania z Dalekiego Wschodu! Biuro prasowe
2024-10-07 | 13:05

Rozgrzewające napary i dania z Dalekiego Wschodu!

Jesień to czas, gdy szukamy ciepła nie tylko w przytulnych swetrach i kocach, ale także w smakach, które rozgrzeją nas od środka. Jeżeli chodzi o kulinarną podróż po ciepłe,
Żywienie Ciasteczka neapolitańskie w jesiennych barwach
2024-10-07 | 01:00

Ciasteczka neapolitańskie w jesiennych barwach

Jesień to czas, gdy natura maluje świat ciepłymi kolorami, a my chętniej sięgamy po słodkości, które idealnie pasują do długich wieczorów pod kocem z kubkiem aromatycznej
Żywienie Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
2024-10-04 | 09:45

Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy

Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.