Symboliczny #BiletWsparcia dla inicjatyw kulturalnych
Going. oraz Empik Bilety wspólnie rozpoczęły akcję fundraisingową mającą na celu wsparcie branży eventowej. Uczestnicy wydarzeń kulturalnych mogą wspomóc ulubione inicjatywy, kupując za pośrednictwem aplikacji symboliczny #BiletWsparcia w cenie rozpoczynającej się już od 10 zł. W akcji biorą już udział m.in. kluby warszawskie, takie jak Niebo czy Iskra oraz białostockie FOMO, katowickie P23, krakowskie Zet Pe Te. Dodatkowo, agencje bookingowe i inne organizacje np. DM Agency, Distorted Agency, World Wide Warsaw, Sold Out czy zespół Nagrobki.
#NOTGoing, czyli kultura w czasach kryzysu
Zebrane środki popłyną do agencji koncertowych, organizatorów, artystów, bookerów, klubów i domów kultury, DJ-ów i wszystkich innych, którzy do tej pory sprawiali, że Polacy mogli aktywnie uczestniczyć w różnorodnych wydarzeniach kulturalnych. Trwająca kwarantanna sprawia jednak, że wszyscy twórcy, organizatorzy i działacze znaleźli się w bardzo trudnej sytuacji. Wielu z nich toczy obecnie walkę o przetrwanie. Największe wyzwania stanowią bieżące opłaty czy wynagrodzenia dla pracowników, którzy tworzą wszystkie niezwykłe miejsca. Agencje bookingowe muszą natomiast mierzyć się dodatkowo z zobowiązaniami, wynikającymi z zawartych kontraktów. Wspierają też współpracujących z nimi artystów.
– Emocje towarzyszące wydarzeniom kulturalnym zostają z nami na długo. Niektórzy śmiało mogą powiedzieć, że koncert czy spektakl, w którym wzięli udział, ukształtował ich osobowość i patrzenie na świat. Te niezapomniane chwile zawdzięczamy nie tylko artystom, ale także tysiącom osób, które działają za kulisami, aby każde wydarzenie mogło dojść do skutku. Dlatego w tych bardzo trudnych dla branży chwilach apelujemy do wszystkich, którzy kochają spędzać wolny czas kulturalnie, na mieście – zostańmy teraz w domach, ale nie zapominajmy o tych, którzy dali nam tak wieleradości – tłumaczy Anna Maria Żurek, COO Going.
#BiletWsparcia – jak to działa?
Aby włączyć się w akcję, wystarczy wejść na stronę www.goingapp.pl/biletwsparciai wybrać inicjatywę, którą chce się wesprzeć. Wartość symbolicznej cegiełki zaczyna się od 10 zł, a wszystkie zebrane pieniądze trafiają bezpośrednio do wybranego miejsca lub projektu. #BiletWsparcia to nie tylko cegiełka zapewniająca bieżącą pomoc. W przyszłości będzie uprawniał do różnych benefitów, np. zniżek oraz voucherów na barze .
Każdy organizator wydarzeń, którego dotknęła obecna sytuacja, może zgłosić się do akcji. Już teraz biorą w niej udział takie kluby jak warszawskie Niebo, Jasna 1, SPATIF i Mózg, białostockie FOMO czy krakowskie Zet Pe Te, a także agencje bookingowe, np. Winiary Bookings, Big Idea oraz Distorted Animals Booking.
Going. dysponuje niezbędnym zapleczem technologicznym, aby na bieżąco przekazywać środki konkretnym miejscom, inicjatywom i agencjom. #BiletWsparcia kupuje się tak, jak tradycyjne cyfrowe bilety na wydarzenia. Bileteria nie pobiera wynagrodzenia za obsługę akcji. Organizatorzy zostaną obciążeni jedynie zewnętrznymi kosztami operacyjnymi transakcji w wysokości 10 gr od każdego biletu.
Lista wspieranych projektów stale się poszerza – do zbiórki można dołączyć, wysyłając zgłoszenie na adres mailowy clientcare@goingapp.pl

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.