Komunikaty PR

Symboliczny #BiletWsparcia dla inicjatyw kulturalnych

2020-04-08  |  12:15
Biuro prasowe

Going. oraz Empik Bilety wspólnie rozpoczęły akcję fundraisingową mającą na celu wsparcie branży eventowej. Uczestnicy wydarzeń kulturalnych mogą wspomóc ulubione inicjatywy, kupując za pośrednictwem aplikacji symboliczny #BiletWsparcia w cenie rozpoczynającej się już od 10 zł. W akcji biorą już udział m.in. kluby warszawskie, takie jak Niebo czy Iskra oraz białostockie  FOMO, katowickie P23, krakowskie Zet Pe Te. Dodatkowo, agencje bookingowe i inne organizacje np. DM Agency, Distorted Agency, World Wide Warsaw, Sold Out czy zespół Nagrobki.

#NOTGoing, czyli kultura w czasach kryzysu

Zebrane środki popłyną do agencji koncertowych, organizatorów, artystów, bookerów, klubów i domów kultury, DJ-ów i wszystkich innych, którzy do tej pory sprawiali, że Polacy mogli aktywnie uczestniczyć w różnorodnych wydarzeniach kulturalnych. Trwająca kwarantanna sprawia jednak, że wszyscy twórcy, organizatorzy i działacze znaleźli się w bardzo trudnej sytuacji. Wielu z nich toczy obecnie walkę o przetrwanie. Największe wyzwania stanowią bieżące opłaty czy wynagrodzenia dla pracowników, którzy tworzą wszystkie niezwykłe miejsca. Agencje bookingowe muszą natomiast mierzyć się dodatkowo z zobowiązaniami, wynikającymi z zawartych kontraktów. Wspierają też współpracujących z nimi artystów.

– Emocje towarzyszące wydarzeniom kulturalnym zostają z nami na długo. Niektórzy śmiało mogą powiedzieć, że koncert czy spektakl, w którym wzięli udział, ukształtował ich osobowość i patrzenie na świat. Te niezapomniane chwile zawdzięczamy nie tylko artystom, ale także tysiącom osób, które działają za kulisami, aby każde wydarzenie mogło dojść do skutku. Dlatego w tych bardzo trudnych dla branży chwilach apelujemy do wszystkich, którzy kochają spędzać wolny czas kulturalnie, na mieście – zostańmy teraz w domach, ale nie zapominajmy o tych, którzy dali nam tak wieleradości – tłumaczy Anna Maria Żurek, COO Going.

#BiletWsparcia – jak to działa?

Aby włączyć się w akcję, wystarczy wejść na stronę www.goingapp.pl/biletwsparciai wybrać inicjatywę, którą chce się wesprzeć. Wartość symbolicznej cegiełki zaczyna się od 10 zł,  a wszystkie zebrane pieniądze trafiają bezpośrednio do wybranego miejsca lub projektu. #BiletWsparcia to nie tylko cegiełka zapewniająca bieżącą pomoc. W przyszłości będzie uprawniał do różnych benefitów, np. zniżek oraz voucherów na barze .

Każdy organizator wydarzeń, którego dotknęła obecna sytuacja, może zgłosić się do akcji. Już teraz biorą w niej udział takie kluby jak warszawskie NieboJasna 1SPATIF Mózg, białostockie FOMO czy krakowskie Zet Pe Te, a także agencje bookingowe, np. Winiary Bookings, Big Idea oraz Distorted Animals Booking. 

Going. dysponuje niezbędnym zapleczem technologicznym, aby na bieżąco przekazywać środki konkretnym miejscom, inicjatywom i agencjom. #BiletWsparcia kupuje się tak, jak tradycyjne cyfrowe bilety na wydarzenia. Bileteria nie pobiera wynagrodzenia za obsługę akcji. Organizatorzy zostaną obciążeni jedynie zewnętrznymi kosztami operacyjnymi transakcji w wysokości 10 gr od każdego biletu. 

Lista wspieranych projektów stale się poszerza – do zbiórki można dołączyć, wysyłając zgłoszenie na adres mailowy clientcare@goingapp.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.