Komunikaty PR

Szafirowa lodówka side by side marki Haier zadebiutowała na polskim rynku

2024-07-27  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Cybulska
Studio 111

Strzemińskiego 11/67
93-218 Łódź
haier_pr|studio111.pl| |haier_pr|studio111.pl
534407000
studio111.pl

Haier wprowadził do oferty 4-drzwiową lodówkę side by side HFR79F19EFGK. Wyróżnia ją duża, bo aż 703 litrowa pojemność, szuflada My Zone, w której możemy dostosowywać temperaturę do rodzaju przechowywanych produktów oraz możliwość sterowania za pomocą smartfona.

Świeżość i higiena

Szuflada My Zone umożliwia dostosowanie temperatury do typu żywności (od 0°C do +5°C). Możemy w niej przechowywać warzywa i owoce, mięsa i sery, czy owoce morza. Z kolei szuflada Fresh Box pozwala utrzymać niską temperaturę, by zapewnić idealne warunki do przechowywania surowego mięsa, ryb, świeżych warzyw oraz serów.

Lodówka Haier wyposażona została w strefę Humidity Zone, która utrzymuje idealny poziom wilgotności, co jest kluczowe dla świeżości owoców i warzyw. Dzięki temu produkty te zachowują dłużej swoje wartości odżywcze i smakowe. 

Zaawansowane technologie

Pozytywny wpływ na przechowywanie żywności ma technologia Air Surround Cooling. To innowacyjny system cyrkulacji powietrza, który równomiernie rozprowadza chłodne powietrze wewnątrz lodówki. Zapewnia odpowiednie chłodzenie wszystkich produktów, niezależnie od ich położenia. Użytkownicy z pewnością docenią funkcje Super-Cool i Super-Freeze, które umożliwiają szybkie schłodzenie i zamrożenie, co jest niezwykle pomocne gdy wkładamy do lodówki dużą liczbę produktów.

Lodówka Haier to również praktyczne rozwiązania. Wbudowana kostkarka do lodu pozwala na szybkie i łatwe przygotowanie lodu do napojów, co jest niezwykle przydatne podczas gorących dni lub rodzinnych przyjęć. Tylne oświetlenie zapewnia natomiast doskonałą widoczność wszystkich przechowywanych w lodówce produktów – nawet tych umieszczonych w głębi półek.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Studio 111
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.