Sztuka prostoty w nowoczesnym wnętrzu

Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Coraz bardziej modne obecnie pojęcie minimalizmu polega na umiejętnym ograniczeniu się do rzeczy niezbędnych. We wnętrzu inspirowanym tym nurtem szczególnie ważne jest, aby rozstać się z niepotrzebnymi dodatkami i zrobić miejsce dla rzeczy, które są naprawdę ważne w naszym życiu. Dopiero wtedy, gdy najistotniejsze dla nas elementy znajdą się na pierwszym planie, będzie możliwe pełne wykorzystanie ich potencjału. Nowa kolekcja Alta marki Villeroy & Boch, inspirowana trendami minimalizmu, zapewnia estetyczną swobodę we wnętrzach. Dodatkowo - pozwala cieszyć się doskonałym designem oraz harmonijną kolorystyką.
Subtelny połysk, delikatne kolory i efekt żyłkowania w połączeniu z dekoracyjnym reliefem – to w najprostszym ujęciu nowa kolekcja Alta marki Villeroy & Boch. Projektanci zaproponowali interpretację popularnego we wnętrzach kamienia kwarcytowego, a połączenie gresu porcelanowego oraz szkliwionych płytek ściennych pozwoliło na stworzenie funkcjonalnego i atrakcyjnego wizualnie projektu wnętrza. Różnorodne formaty, naturalne barwy i subtelne zdobienia pozwalają na stworzenie wielu ciekawych aranżacji, zarówno w domu, jak i w przestrzeniach publicznych, takich jak hotele, restauracje czy butiki.
Płytki podłogowe Alta to wysokiej jakości gres porcelanowy vilbostone, który jest doskonałym odwzorowaniem kwarcytu. Występują one w trzech kolorach: ivory, silver oraz ash, które pozwalają na uzyskanie we wnętrzu zarówno chłodnych, jak i cieplejszych akcentów. Projektanci Villeroy & Boch zaproponowali gładkie wykończenie vilbotouch, a właściwości antypoślizgowe klasy R10 pozwalają na wykorzystanie ich w niemal w każdej nowoczesnej przestrzeni architektonicznej. Płytki są dostępne w formatach 30 x 60 cm, 60 x 60 cm oraz 80 x 80 cm.
Płytki ścienne w kolorze silver white idealnie uzupełnią płytki podłogowe, tworząc delikatnie połyskującą przestrzeń, zmieniającą się w zależności od kąta padania światła i jego natężenia. Dostępne są one w dwóch formatach: 30 x 60 cm oraz 33 x 99 cm. To doskonała baza dla wielu niestandardowych aranżacji.
Interesującym akcentem kolekcji Alta są reliefowe płytki dekoracyjne wykonane z gresu porcelanowego, dostępne we wszystkich kolorach płytek podłogowych w formacie 15 x 60 cm. Faktura przypominająca naturalny kamień sprawia wrażenie ręcznie wykończonej i w pewien sposób „surowej”. Pozwala ona na stworzenie zarówno wyraźnych kontrastów, jak i pokrycie całej powierzchni jednym wariantem kolorystycznym, co daje efekt ściany wyłożonej cegłą. W kolekcji Alta dostępne są także płytki dekoracyjne w formacie 30 x 60 cm, również w kolorach elementów podłogowych. Doskonale sprawdzą się one jako pokrycie większych powierzchni, na których uzyskać można niezwykle efektowne kompozycje, układając pionowy lub poziomy wzór.
W kolekcji Alta znajdziemy dodatkowo mozaikę w formacie 7.5 x 7.5 cm na siatce o wymiarach 30 x 30 cm, która szczególnie dobrze sprawdzi się w prysznicach z odpływem liniowym. Dostępne są również listwy przypodłogowe o wymiarach 7.5 x 60 cm. Oba te warianty zaprojektowane zostały w kolorach płytek podłogowych.
Kolekcja Alta to nowoczesny koncept, łączący popularny kwarcyt z efektem wykonanego ręcznie dekoru. Dzięki perfekcyjnie dopasowanym kolorom, formatom i zdobieniom, otwiera ona cały szereg aranżacyjnych możliwości w... minimalistycznym wnętrzu.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.