Komunikaty PR

Sztuka prostoty w nowoczesnym wnętrzu

2020-04-21  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Coraz bardziej modne obecnie pojęcie minimalizmu polega na umiejętnym ograniczeniu się do rzeczy niezbędnych. We wnętrzu inspirowanym tym nurtem szczególnie ważne jest, aby rozstać się z niepotrzebnymi dodatkami i zrobić miejsce dla rzeczy, które są naprawdę ważne w naszym życiu. Dopiero wtedy, gdy najistotniejsze dla nas elementy znajdą się na pierwszym planie, będzie możliwe pełne wykorzystanie ich potencjału. Nowa kolekcja Alta marki Villeroy & Boch, inspirowana trendami minimalizmu, zapewnia estetyczną swobodę we wnętrzach. Dodatkowo - pozwala cieszyć się doskonałym designem oraz harmonijną kolorystyką.

Subtelny połysk, delikatne kolory i efekt żyłkowania w połączeniu z dekoracyjnym reliefem – to w najprostszym ujęciu nowa kolekcja Alta marki Villeroy & Boch. Projektanci zaproponowali interpretację popularnego we wnętrzach kamienia kwarcytowego, a połączenie gresu porcelanowego oraz szkliwionych płytek ściennych pozwoliło na stworzenie funkcjonalnego i atrakcyjnego wizualnie projektu wnętrza. Różnorodne formaty, naturalne barwy i subtelne zdobienia pozwalają na stworzenie wielu ciekawych aranżacji, zarówno w domu, jak i w przestrzeniach publicznych, takich jak hotele, restauracje czy butiki.

Płytki podłogowe Alta to wysokiej jakości gres porcelanowy vilbostone, który jest doskonałym odwzorowaniem kwarcytu. Występują one w trzech kolorach: ivory, silver oraz ash, które pozwalają na uzyskanie we wnętrzu zarówno chłodnych, jak i cieplejszych akcentów. Projektanci Villeroy & Boch zaproponowali gładkie wykończenie vilbotouch, a właściwości antypoślizgowe klasy R10 pozwalają na wykorzystanie ich w niemal w każdej nowoczesnej przestrzeni architektonicznej. Płytki są dostępne w formatach 30 x 60 cm, 60 x 60 cm oraz 80 x 80 cm.

Płytki ścienne w kolorze silver white idealnie uzupełnią płytki podłogowe, tworząc delikatnie połyskującą przestrzeń, zmieniającą się w zależności od kąta padania światła i jego natężenia. Dostępne są one w dwóch formatach: 30 x 60 cm oraz 33 x 99 cm. To doskonała baza dla wielu niestandardowych aranżacji.

Interesującym akcentem kolekcji Alta są reliefowe płytki dekoracyjne wykonane z gresu porcelanowego, dostępne we wszystkich kolorach płytek podłogowych w formacie 15 x 60 cm. Faktura przypominająca naturalny kamień sprawia wrażenie ręcznie wykończonej i w pewien sposób „surowej”. Pozwala ona na stworzenie zarówno wyraźnych kontrastów, jak i pokrycie całej powierzchni jednym wariantem kolorystycznym, co daje efekt ściany wyłożonej cegłą. W kolekcji Alta dostępne są także płytki dekoracyjne w formacie 30 x 60 cm, również w kolorach elementów podłogowych. Doskonale sprawdzą się one jako pokrycie większych powierzchni, na których uzyskać można niezwykle efektowne kompozycje, układając pionowy lub poziomy wzór.

W kolekcji Alta znajdziemy dodatkowo mozaikę w formacie 7.5 x 7.5 cm na siatce o wymiarach 30 x 30 cm, która szczególnie dobrze sprawdzi się w prysznicach z odpływem liniowym. Dostępne są również listwy przypodłogowe o wymiarach 7.5 x 60 cm. Oba te warianty zaprojektowane zostały w kolorach płytek podłogowych.

Kolekcja Alta to nowoczesny koncept, łączący popularny kwarcyt z efektem wykonanego ręcznie dekoru. Dzięki perfekcyjnie dopasowanym kolorom, formatom i zdobieniom, otwiera ona cały szereg aranżacyjnych możliwości w... minimalistycznym wnętrzu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.