Komunikaty PR

Sztuka prostoty w nowoczesnym wnętrzu

2020-04-21  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Coraz bardziej modne obecnie pojęcie minimalizmu polega na umiejętnym ograniczeniu się do rzeczy niezbędnych. We wnętrzu inspirowanym tym nurtem szczególnie ważne jest, aby rozstać się z niepotrzebnymi dodatkami i zrobić miejsce dla rzeczy, które są naprawdę ważne w naszym życiu. Dopiero wtedy, gdy najistotniejsze dla nas elementy znajdą się na pierwszym planie, będzie możliwe pełne wykorzystanie ich potencjału. Nowa kolekcja Alta marki Villeroy & Boch, inspirowana trendami minimalizmu, zapewnia estetyczną swobodę we wnętrzach. Dodatkowo - pozwala cieszyć się doskonałym designem oraz harmonijną kolorystyką.

Subtelny połysk, delikatne kolory i efekt żyłkowania w połączeniu z dekoracyjnym reliefem – to w najprostszym ujęciu nowa kolekcja Alta marki Villeroy & Boch. Projektanci zaproponowali interpretację popularnego we wnętrzach kamienia kwarcytowego, a połączenie gresu porcelanowego oraz szkliwionych płytek ściennych pozwoliło na stworzenie funkcjonalnego i atrakcyjnego wizualnie projektu wnętrza. Różnorodne formaty, naturalne barwy i subtelne zdobienia pozwalają na stworzenie wielu ciekawych aranżacji, zarówno w domu, jak i w przestrzeniach publicznych, takich jak hotele, restauracje czy butiki.

Płytki podłogowe Alta to wysokiej jakości gres porcelanowy vilbostone, który jest doskonałym odwzorowaniem kwarcytu. Występują one w trzech kolorach: ivory, silver oraz ash, które pozwalają na uzyskanie we wnętrzu zarówno chłodnych, jak i cieplejszych akcentów. Projektanci Villeroy & Boch zaproponowali gładkie wykończenie vilbotouch, a właściwości antypoślizgowe klasy R10 pozwalają na wykorzystanie ich w niemal w każdej nowoczesnej przestrzeni architektonicznej. Płytki są dostępne w formatach 30 x 60 cm, 60 x 60 cm oraz 80 x 80 cm.

Płytki ścienne w kolorze silver white idealnie uzupełnią płytki podłogowe, tworząc delikatnie połyskującą przestrzeń, zmieniającą się w zależności od kąta padania światła i jego natężenia. Dostępne są one w dwóch formatach: 30 x 60 cm oraz 33 x 99 cm. To doskonała baza dla wielu niestandardowych aranżacji.

Interesującym akcentem kolekcji Alta są reliefowe płytki dekoracyjne wykonane z gresu porcelanowego, dostępne we wszystkich kolorach płytek podłogowych w formacie 15 x 60 cm. Faktura przypominająca naturalny kamień sprawia wrażenie ręcznie wykończonej i w pewien sposób „surowej”. Pozwala ona na stworzenie zarówno wyraźnych kontrastów, jak i pokrycie całej powierzchni jednym wariantem kolorystycznym, co daje efekt ściany wyłożonej cegłą. W kolekcji Alta dostępne są także płytki dekoracyjne w formacie 30 x 60 cm, również w kolorach elementów podłogowych. Doskonale sprawdzą się one jako pokrycie większych powierzchni, na których uzyskać można niezwykle efektowne kompozycje, układając pionowy lub poziomy wzór.

W kolekcji Alta znajdziemy dodatkowo mozaikę w formacie 7.5 x 7.5 cm na siatce o wymiarach 30 x 30 cm, która szczególnie dobrze sprawdzi się w prysznicach z odpływem liniowym. Dostępne są również listwy przypodłogowe o wymiarach 7.5 x 60 cm. Oba te warianty zaprojektowane zostały w kolorach płytek podłogowych.

Kolekcja Alta to nowoczesny koncept, łączący popularny kwarcyt z efektem wykonanego ręcznie dekoru. Dzięki perfekcyjnie dopasowanym kolorom, formatom i zdobieniom, otwiera ona cały szereg aranżacyjnych możliwości w... minimalistycznym wnętrzu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.