Sztuka w sercu designu
Sztuka na wyciągnięcie ręki
Tegoroczne stoisko Tubądzin to nie tylko miejsce wystawowe, ale także przestrzeń do refleksji i dialogu o sztuce. Motywem przewodnim stoiska są płyty, które zaprojektował Łukasz Habiera, znany pod pseudonimem Nawer. Jego charakterystyczny styl, będący syntezą abstrakcji i precyzyjnych, matematycznych struktur, stał się inspiracją dla wizji stoiska. Multidyscyplinarny artysta, który od lat eksploruje dynamikę miejskiego życia, przeniósł swoje unikalne projekty na płytki ceramiczne, tworząc przestrzeń, która staje się sztuką sama w sobie.
Nawer, współpracując z Grupą Tubądzin, stworzył płyty, które zachwycają kreatywnością i wyczuciem estetyki. Jego prace, mocno zakorzenione w architekturze i urbanistyce, doskonale harmonizują z kolekcjami Tubądzina, które od lat łączą najwyższą jakość z nowoczesnym wzornictwem. Każdy odwiedzający targi ma okazję zanurzyć się w przestrzeni, gdzie sztuka i design wzajemnie się uzupełniają.
Tubądzin Meets Art
Hasło "Tubądzin Meets Art", zainaugurowane w zeszłym roku jako platforma komunikacyjna marki, przyświeca również tegorocznej obecności na targach Cersaie. Pod tym mottem kryje się przesłanie marki, która wspiera sztukę i nawiązuje współpracę z artystami z różnych dziedzin. W gronie twórców, poza Łukaszek Nawerem Habierą są między innymi Malwina Konopacka, Anna Rudak, Rafał Olbiński oraz współpracujący z marką od lat Dorota Koziara i Maciej Zień.
- Projekt Tubądzin Meets Art stawia kreację i doskonały design na pierwszym planie. Wspierając artystów, wspólnie tworzymy przestrzeń, która staje się lepsza dzięki połączeniu estetyki i funkcjonalności. Sztuka, będąca symbolem piękna i ponadczasowości, przenika naszą markę, inspirując do tworzenia unikalnych wzorów płytek ceramicznych. Jako jej mecenas pragniemy ją pielęgnować i udostępniać szerszej publiczności. Dlatego właśnie we Włoszech – miejscu o ogromnym znaczeniu dla historii sztuki i kultury – prezentujemy efekty naszej współpracy z zaprzyjaźnionymi artystami, podsumowując ostatnie miesiące wspólnych działań. - mówi Amadeusz Kowalski, V-ce President, Commercial Director w Grupie Tubądzin.
W strefie Tubądzina na targach Cersaie można zobaczyć efekty współpracy marki z nowymi artystami, a także kontynuację działań z twórcami, którzy współpracują z firmą od lat. Każda z kolekcji jest wyjątkowa, zarówno pod względem wzornictwa, jak i zastosowanych technologii, wśród nich Sensory 3D. Przenosi ona w nowy wymiar odbioru, angażując zmysły w sposób dotąd nieuchwytny.
– Cersaie to dla nas kluczowe wydarzenie, gdzie możemy pokazać, że Tubądzin jest synonimem jakości i wyjątkowego wzornictwa docenianego przez naszych klientów na całym świecie oraz przez konkurencyjne firmy – podkreśla Amadeusz Kowalski. – Nasze kolekcje to efekt ciężkiej pracy i pasji, a także owoc współpracy z utalentowanymi artystami, z którymi nieustannie rozwijamy naszą ofertę.
Marka konsekwentnie udowadnia, że ceramika może być nośnikiem sztuki, która wzbogaca przestrzeń, w której żyjemy. Targi Cersaie to miejsce, gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością, a Tubądzin – jako jeden z liderów branży – z powodzeniem łączy te dwa światy.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.