Komunikaty PR

Szukasz pomysłu na zdrowy piknik? Te produkty od Sante to idealny wybór

2021-07-08  |  11:20
Biuro prasowe

Pikniki na świeżym powietrzu cieszą się niezwykłą popularnością, szczególnie w okresie wakacyjnym. Pobliski park czy oddalona od miasta łąka to idealne miejsca na relaks w gronie najbliższych. Na tego typu wypady warto zabrać zdrowe przekąski. Pełnowartościowe przegryzki, które dodadzą energii oferuje Sante. Dzięki wygodnym opakowaniom świetnie nadają się na piknik oraz każdy inny wyjazd. 

 

Chrupiące kanapki. Na zdrowie!

Chrupiące kanapki z ulubionym smarowidłem to must-have piknikowego koszyka. Warto wybrać lekkostrawne pieczywo, np. pieczywo chrupkie Sante z dodatkiem oliwek, wypiekane w tradycyjny sposób na żeliwnych płytach. Jedna kromka zawiera tylko 19 kcal, czyli aż 4 razy mniej niż 1 kromka zwykłego pieczywa. Pieczywo chrupkie od Sante nie zawiera konserwantów ani ulepszaczy smaku. Kromkę można posmarować zdrowymi pastami roślinnymi. Pasty Lovege są odpowiednie dla wegan oraz wegetarian i nie zawierają sztucznych dodatków. Wyróżniają się intensywnym smakiem i wysoką zawartością kwasu foliowego. Świetnie rozprowadzają się na pieczywie. Są dostępne w kilku wariantach, np. Lovege pasta ze słonecznika, Lovege hummus z pomidorami, Lovege hummus z papryką. Pasty Lovege to również świetny pomysł na smakowity dip do warzyw.

Pieczywo chrupkie oliwkowe Sante – 4,99 zł/ 150 g

Hummus z suszonymi pomidorami w słoiku Lovege – 6,29 zł/ 180 g

Hummus z papryką na ostro Lovege – 3,75 zł/ 115 g

Pasta ze słonecznika z pomidorami w słoiku Lovege – 4,90 zł/ 175 g

 

Kokosowa nowość w słodkim wydaniu

Kromkę chrupkiego pieczywa można również posmarować czymś nieco słodszym. Masło orzechowe Go On Protein z nutą kokosa to nowość w asortymencie Sante. Ten bezcukrowy krem o krótkim składzie świetnie nadaje się nie tylko do pieczywa, ale też shake’ów czy naleśników. Zawiera aż 28% pełnowartościowego białka, dlatego poleca się go sportowcom oraz osobom ceniącym zdrowe odżywianie.

Masło orzechowe Go On Protein kokosowe – 11,49 zł/350 g

 

Orzeźwiający koktajl z granolą i orzechami

Każdy posiłek na świeżym powietrzu smakuje wyjątkowo. Na piknikowy koc warto zabrać naturalny, orzeźwiający koktajl przygotowany na bazie roślinnego napoju owsiano-migdałowego od Sante, który jest odpowiedni dla wegan i wegetarian. Napój nie zawiera cukru i laktozy. Dzięki kremowej konsystencji idealnie sprawdza się w kuchni jako składnik pysznych koktajli. Do roślinnego shake’a można dodać BIO granolę z owocami od Sante, która jest źródłem m.in. magnezu, żelaza, witaminy E i błonnika. Taki mix to gwarancja pełnowartościowego i pysznego posiłku, który można uzupełnić Mieszanką studencką Sante, która zawiera bogate w składniki odżywcze orzechy oraz rodzynki.

Organic Sante napój owsiano-migdałowy – 9,89 zł/1 l

Granola Sante Organic z owocami – 7,99 zł/ 300 g

Mieszanka studencka Sante – 2,49 zł/ 40 g

 

Fit słodkości

Wybierając smakołyki, które spożyjemy podczas pikniku, warto zwrócić uwagę na skład oraz wartości odżywcze danego produktu. Batony Crunchy od Sante to zdrowa alternatywa dla tradycyjnych słodyczy – niezawodne źródło węglowodanów złożonych oraz wartościowego błonnika. Chrupiące batony Crunchy są dostępne w różnych smakach, m.in. bananowe, śliwkowe czy orzechowe. Fani aktywnego stylu życia powinni wypróbować batony z serii Go On wzbogacone w cenne witaminy. W ofercie dostępnych jest wiele opcji smakowych: od energetycznych z kokosem po proteinowe 20% z żurawiną. Bardziej wymagającym miłośnikom poleca się batony Go On Nutrition, zawierające aż 33% białka, które jest potrzebne do utrzymania masy mięśniowej oraz 7 witamin ważnych dla osób aktywnych fizycznie. Batony proteinowe można zabrać np. na intensywną wycieczkę rowerową. Zawarty w nich magnez zmniejsza uczucie zmęczenia.
 

Baton Crunchy Sante – ok. 1,40 zł/ 35 g

Baton Go On – ok. 3 zł/ 50 g

Baton proteinowy Go On Nutrition – 3,99 zł/ 50 g

 

Produkty Sante są dostępne w dużych sieciach handlowych, dobrych supermarketach oraz sklepie internetowym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.