„Tak jak chcę”. Pepco prezentuje swoją pierwszą świąteczną kampanię wizerunkową
Święta to wyjątkowy czas, który można spędzić na wiele sposobów. Każdy jest równie dobry, kiedy jest w zgodzie ze sobą. To właśnie o tym mówi Pepco, wchodząc na nowy poziom komunikacji i prezentując swoją pierwszą świąteczną kampanię wizerunkową. W spocie, którego hasłem przewodnim jest: „Tak jak chcę”, widzowie zobaczą historię dwóch sióstr, których rywalizacja przeradza się w pełne wzruszeń i radości świąteczne pojednanie. Uzupełnia go „Siostry – świąteczne opowiadanie”, napisane przez Magdalenę Witkiewicz i przygotowane również w formie audiobooka czytanego przez Annę Dereszowską.
Świąteczna rywalizacja, która jednoczy
W centrum pierwszej wizerunkowej kampanii świątecznej Pepco znalazła się opowieść o dwóch dorosłych siostrach, które z entuzjazmem, kreatywnością, ale też swoim indywidualnym stylem, obchodzą Święta w rodzinnym domu. Ich niewinna rywalizacja kończy się wymianą prezentów, które wzruszają i przypominają o prawdziwym znaczeniu bliskości. Kampania podkreśla, że w czasie Świąt najważniejsze jest bycie w zgodzie ze sobą i bliskimi.
„Zależało nam na stworzeniu opowieści, która z jednej strony pokazuje piękno codziennych relacji rodzinnych, a z drugiej – pozwala każdemu zidentyfikować się z bohaterami i pielęgnować swoje własne podejście do dekoracji domu czy sposobu spędzania czasu z bliskimi. Święta to okres, w którym warto celebrować to, co naprawdę ważne” – mówi Agnieszka Olejniczak, Dyrektor Marketingu Pepco.
Uniwersalne wartości i autentyczność w duchu „Tak, jak chcę”
Koncepcja spotu oparta jest na wynikach badań konsumenckich przeprowadzonych przez agencje Y&Lovers oraz Minds & Roses na kilku europejskich rynkach, gdzie działa Pepco. Badania te wykazały, że klienci sieci szukają marek, które nie tylko rozumieją ich codzienne potrzeby, ale także stanowią inspirację do budowania pięknych wspomnień. W badaniu aż 87% respondentek podkreśliło wagę relacji i rodzinnych chwil jako kluczowego aspektu Świąt. Silne emocje tworzą dla nich detale takie jak: prezenty od serca, chwile radości i spontaniczność.
Pepco: małe przyjemności, wielka różnorodność
Kampania podkreśla rolę Pepco jako marki, która pomaga w budowaniu wyjątkowych momentów, oferując różnorodny asortyment – od dekoracji, przez ubrania, po drobiazgi, wywołujące uśmiech. Hasło „Tak, jak chcę” oddaje misję marki, dostarczającej produkty, dzięki którym cała rodzina może wyrazić swój styl i upiększyć swoją przestrzeń.
„Nasza kampania pokazuje, że w Pepco chodzi o coś więcej niż zakupy – chodzi o tworzenie chwil, które zapadają w pamięć. Chcemy, aby każdy, kto odwiedza nasze sklepy, znalazł w nich coś, co uczyni jego Święta jeszcze bardziej wyjątkowymi” – dodaje Agnieszka Olejniczak.
Premiera kampanii i dystrybucja
Spot obejrzeć można na YouTube: Pepco | Tak jak chcę | kampania świąteczna | 60s; w telewizji, w kinach i w mediach społecznościowych. Dodatkowo na stronie Pepco i na wybranych platformach streamingowych, takich jak Spotify, Legimi, SoundCloud dostępny jest również audiobook „Siostry – świąteczne opowiadanie”, napisany przez Magdalenę Witkiewicz, pisarkę i autorkę kilkunastu powieści dla dzieci i dorosłych. W wersji polskiej opowieść jest czytana przez Annę Dereszowską. Tekst można również pobrać w formatach: ePub i PDF ze strony Siostry - świąteczne opowiadanie - Pepco Polska, na której dostępny jest też quiz pozwalający na poznanie swojego profilu klientki i dopasowanych do niego produktów.
Autorem spotu i kampanii jest DDB Warszawa.
Grupa Pepco
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 5000 sklepów w 20 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.
Pepco
Pepco, tak zwany value retailer, to jedna z największych w Europie sieci handlowych, oferujących odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 31 tysięcy pracowników w 18 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3800 sklepów.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.