Komunikaty PR

Taki prezent tylko w rankomat.pl

2024-06-17  |  01:00
Biuro prasowe

Klienci rankomat.pl otrzymają aż 30 dni darmowego dostępu do blisko 32 tysięcy audiobooków w ramach usługi subskrypcyjnej Audioteka Klub. Aby skorzystać z promocji, wystarczy kupić ubezpieczenie turystyczne za pośrednictwem rankomat.pl. To kolejny element wakacyjnej kampanii marki.

Od początku czerwca rankomat.pl prowadzi działania marketingowe w ramach swojej letniej kampanii promującej ubezpieczenia turystyczne. Teraz porównywarka wzbogaciła swoją ofertę o wakacyjny prezent dla swoich klientów – 30-dniowy dostęp do usługi subskrypcyjnej Audioteka Klub. To doskonały element wakacyjnego odpoczynku.

- Urlop to idealny czas na nadrabianie zaległości czytelniczych. Dlatego naszym klientom, do spokojnego i zabezpieczonego najlepszą polisą podróżną urlopu, dołączymy możliwość skorzystania z wirtualnej biblioteki audiobooków. To unikalna oferta na rynku ubezpieczeń. Od teraz wakacje będą nie tylko chronione przed wydatkami na ewentualne koszty leczenia, ale także pełne relaksu i doskonałej lektury. Spokój i odpoczynek w pełnym zakresie – mówi Michał Gołota Head of Brand Strategy & Communication.

Maksymalnie następnego dnia po zakupie polisy podróżnej klient otrzyma unikalny link do Audioteki Klub. Aby z niego skorzystać, należy być nowym, niezarejestrowanym wcześniej użytkownikiem tego portalu.

- Blisko 32 tysiące audiobooków, audioseriali i podcastów, a także bajek i nagrań edukacyjnych czeka na każdego w usłudze subskrypcyjnej Audioteka Klub. Posiadamy ofertę, która jest w stanie spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających odbiorców. Możliwość współpracy z rankomat.pl to dla nas wspaniała okazja, aby zachęcić osoby podróżujące do znalezienia chwili oddechu i czerpania przyjemności z bogactwa literatury. W końcu wakacje to najlepszy moment na oderwanie się od codzienności, a Audioteka ma ku temu najlepsze możliwości – mówi Małgorzata Kotyńska Head of B2B z Audioteki.

Kampania wakacyjna rankomat.pl składa się z 30- i 15-sekundowych spotów, które są prezentowane od 6 czerwca w telewizji i Internecie. Towarzyszą im działania promocyjne w kanałach online, mediach społecznościowych oraz na nośnikach zewnętrznych (OOH). Dodatkowo na stronie rankomat.pl zostanie uruchomiona sekcja informacyjna z poradami i ciekawostkami dla osób planujących letni urlop za granicą. Multiporównywarka skupia się w niej na kluczowej wartości, jaką zapewnia polisa podróżna – możliwości spokojnego wypoczynku podczas zagranicznego urlopu bez konieczności pokrywania z własnej kieszeni ewentualnych kosztów leczenia choroby, nieszczęśliwego wypadku czy innego niespodziewanego zdarzenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.