Komunikaty PR

Targ Śniadaniowy w Fuzji

2024-08-05  |  15:15
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania 08 ( 0.83 MB )

W niedzielę, 11 sierpnia, Fuzja Łódź, portal Jemy w Łodzi i Łódzkie Centrum Wydarzeń zapraszają na największe śniadanie w mieście. Wydarzenie odbędzie się w wyjątkowym miejscu – zabytkowej Kotłowni na terenie Fuzji przy ulicy Milionowej 6a. W niedzielę, w godzinach między 10.00 – 15.00 na gości będzie czekało kilkanaście znanych łódzkich konceptów kulinarnych oraz specjalna strefa w Ogrodach Anny z francuskim śniadaniem w DESEO i animacjami dla dzieci.

 

Od słodkich wypieków do pizzy na kawałki

Klimatyczna przestrzeń zabytkowej Kotłowni wypełni się stoiskami znanych konceptów gastronomicznych, a pysznemu jedzeniu towarzyszyć będzie muzyka DJ Luck’a.

- Przestrzeń Kotłowni jest wprost wymarzonym miejscem na podobne wydarzenie. Surowe, industrialne, jakże łódzkie wnętrze, podświetlone zabytkowe kotły pamiętające najlepsze czasy fabrycznej Łodzi czy oryginalne, żeliwne płyty na podłodze – mówi Izabella Borowska z Jemy w Łodzi.

Jeśli śniadanie, to oczywiście kawa – na targu najlepsza, w wydaniu speciality od Instytutu Kawy i Fave Coffee (ci pierwsi zaproszą również gości na pokazy wypalania kawy). A jedzenie? Na słodko i na wytrawnie! Będą rzemieślnicze wypieki i słodkości od Cocoart’s, Prosto z Mostu i Receptury, pizza na kawałki przygotowana przez Ferwor, hummusy i inne orientalne przysmaki od ekipy Yaday, wielokrotnie nagradzane soki z Wiatrowego Sadu, podpłomyki i bezalkoholowe koktajle od Niewinnych, śniadaniowe burgery z produktami Grupy Bawełna, gofry od Bistro sŁodzi czy włoski stół Crudo Gusto – kilkunastu sprawdzonych wystawców, którzy będą oferowali śniadania na miejscu, a również produkty na wynos. Dla gości będą przygotowane zarówno stoły, przy których będzie można komfortowo zjeść posiłek, jak i strefy chill z leżakami, w których będzie można napić się kawy czy po prostu zrelaksować.

 

Zabawa w Ogrodach Anny

Targ Śniadaniowy jest imprezą rodzinną – gwarantujemy, że dzieciaki nie będą się nudziły w Fuzji. O atrakcje zadba znany i sprawdzony Kot Zagalski. Tuż obok Kotłowni, na świeżym powietrzu w Ogrodach Anny, powstanie całe miasteczko zabaw! Dla najmłodszych przygotowany będzie Kącik Malucha, dla nieco starszych: gry wielkoformatowe, pokazy Wielkich Baniek Mydlanych, zabawy i konkursy tematyczne oraz warsztaty cyrkowe, podczas których dzieci będą próbowały swych sił w żonglerce, kręceniu talerzami czy chodzeniem na szczudłach. Na tym nie koniec – animatorzy zaproszą też chętnych do udziału w warsztatach kreatywnych, na których powstaną własnoręcznie zdobione, ekologiczne owijki do żywności.

Rodzice mogą brać udział w zabawach lub też wpaść na kawę do położonej tuż przy Ogrodach Anny butikowej cukierni DESEO. To ogólnopolska marka znana ze swoich jakościowych produktów (w ofercie ma nie tylko wyjątkowe monoporcje, ale również lody, własną kawę, czekoladę „bean to bar” czy słodkie przekąski). Cukiernia również dołączyła na niedzielnego wydarzenia. Tego dnia zaprosi na Francuskie Śniadanie w DESEO. Będą tu królowały wypieki z ciasta francuskiego, ale nie tylko – najmłodszym do gustu na pewno przypadną tutejsze rzemieślnicze lody własnej produkcji.   

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.