Targi Mieszkaniowe „Mieszkaj w dobrym stylu” w Atrium Copernicus
Odwiedź Targi Mieszkaniowe w Atrium Copernicus! Toruńskie centrum zaprasza w dniach 5 i 6 listopada na kolejną edycję targów, podczas których będzie można zapoznać się z aktualnymi ofertami na rynku nieruchomości, skorzystać z fachowego doradztwa w zakresie finansowania zakupu mieszkania czy poznać najnowsze trendy w urządzaniu czterech ścian. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.
Targi „Mieszkaj w dobrym sylu” to idealne miejsce dla osób planujących zakup domu bądź mieszkania, a także aranżujących lub remontujących swoje lokum.
Podczas wystawy swoje propozycje zaprezentują deweloperzy z rynku toruńskiego i firmy zajmujące się aranżacją wnętrz. Zainteresowani będą mogli porównać najlepsze oferty, nie zabraknie również profesjonalnego doradztwa. W tych dniach eksperci i specjaliści będą udzielać informacji związanych z zakupem wymarzonej nieruchomości, służyć poradą m.in. w kwestiach prac remontowo-wykończeniowych, projektowaniu wnętrz i odnawialnych źródeł energii.
Udział w tegorocznych targach potwierdziło wielu wystawców, wśród nich znajdują się deweloperzy - Apro Investment, Pres, Expobud - i firmy zajmujące się aranżacją wnętrz, takie jak: Castorama, DDD, Boniek Meble, Stare Cegły, Galeria Wnętrz AMC. Pojawi się także stoisko firmy Virtus Sun, która oferuje panele fotowoltaiczne oraz pompy ciepła.
Targi odbędą się na placu przed salonem Empik, w dniach 5 listopada w godz. 12:00 – 19:00 oraz 6 listopada w godz. 10:00 – 17:00.
- Warto wygospodarować trochę czasu i odwiedzić wystawę w Atrium Copernicus. Targi mieszkaniowe to doskonała okazja do znalezienia wymarzonej nieruchomości - w jednym miejscu i czasie będzie można zapoznać się z szeroką ofertą rynku mieszkań i domów. Dodatkowo odwiedzający będą mogli skorzystać z pomysłów na ciekawe aranżacje czy niestandardowe rozwiązania na wykończenie wnętrz. Mamy nadzieje, że przedstawione oferty będą inspiracją dla odwiedzających i pomogą im w dokonaniu właściwych wyborów związanych z urządzeniem lub zakupem mieszkania - mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty i promocji w centrum znajduje się na stronie: https://atrium-copernicus.pl/.
Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.