Komunikaty PR

Targi Mieszkaniowe „Mieszkaj w dobrym stylu” w Atrium Copernicus

2021-11-03  |  10:47
Biuro prasowe

Odwiedź Targi Mieszkaniowe w Atrium Copernicus! Toruńskie centrum zaprasza w dniach 5 i 6 listopada na kolejną edycję targów, podczas których będzie można zapoznać się z aktualnymi ofertami na rynku nieruchomości, skorzystać z fachowego doradztwa w zakresie finansowania zakupu mieszkania czy poznać najnowsze trendy w urządzaniu czterech ścian. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Targi „Mieszkaj w dobrym sylu” to idealne miejsce dla osób planujących zakup domu bądź mieszkania, a także aranżujących lub remontujących swoje lokum.

 

Podczas wystawy swoje propozycje zaprezentują deweloperzy z rynku toruńskiego i firmy zajmujące się aranżacją wnętrz. Zainteresowani będą mogli porównać najlepsze oferty, nie  zabraknie również profesjonalnego doradztwa. W tych dniach eksperci i specjaliści będą udzielać informacji związanych z zakupem wymarzonej nieruchomości, służyć poradą m.in. w kwestiach prac remontowo-wykończeniowych, projektowaniu wnętrz i odnawialnych źródeł energii.

Udział w tegorocznych targach potwierdziło wielu wystawców, wśród nich znajdują się deweloperzy - Apro Investment, Pres, Expobud - i firmy zajmujące się aranżacją wnętrz, takie jak: Castorama, DDD, Boniek Meble, Stare Cegły, Galeria Wnętrz AMC. Pojawi się także stoisko firmy Virtus Sun, która oferuje panele fotowoltaiczne oraz pompy ciepła.

Targi odbędą się na placu przed salonem Empik, w dniach 5 listopada w godz. 12:00 – 19:00 oraz 6 listopada w godz. 10:00 – 17:00.

 

- Warto wygospodarować trochę czasu i odwiedzić wystawę w Atrium Copernicus. Targi mieszkaniowe to doskonała okazja do znalezienia wymarzonej nieruchomości - w jednym miejscu i czasie będzie można zapoznać się z szeroką ofertą rynku mieszkań i domów. Dodatkowo odwiedzający będą mogli skorzystać z pomysłów na ciekawe aranżacje czy niestandardowe rozwiązania na wykończenie wnętrz. Mamy nadzieje, że przedstawione oferty będą inspiracją dla odwiedzających i pomogą im w dokonaniu właściwych wyborów związanych z  urządzeniem lub zakupem mieszkania - mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

Więcej informacji na temat aktualnej oferty i promocji w centrum znajduje się na stronie: https://atrium-copernicus.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:40

Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE

Showroom Malwiny Konopackiej otwiera się w warszawskiej DOMOTECE. Na wystawie zobaczymy szeroki wachlarz obiektów – od premierowych kolekcji „Po drugiej stronie lustra”,
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca
Dom Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
2024-11-04 | 11:35

Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home

Choć za oknami jesień i plucha wszyscy miłośnicy dobrego wzornictwa, którzy odwiedzili tegoroczne targi PTAK EXPO Warsaw Home, mogli poczuć moc słonecznych kolorów i pozytywną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.