Tawerna Pepe Verde w Manufakturze obchodzi swoje 18. urodziny!
Już w środę, 18 września, przeniesiemy się w czasie! Z okazji 18. urodzin Tawerna Pepe Verde zaserwuje Gościom dania cieszące się popularnością w 2006 roku i przywróci ceny sprzed 18 lat!
Na ten jeden dzień powrócimy do przeszłości, by spróbować jak smakowały i ile kosztowały ulubione dania Gości Tawerny Pepe Verde 18 lat temu. Jedna z pierwszych restauracji powstałych w Manufakturze, jest efektem zamiłowania właścicieli do dobrego jedzenia i żeglarstwa. W menu króluje kuchnia śródziemnomorska. Specjalnością restauracji jest pizza na cienkim cieście wypiekana w piecu opalanym drewnem.
W urodzinowym menu znajdzie się:
– Sałatka boczek z rukolą 15,90 zł
– Tagliatelle z serem brie 16,90 zł
– Penne z krewetkami 17,90 zł
– Kurczak w sosie szafranowym 13,90 zł
– Uczta kapitańska – 1 kg ryb i dodatków 49,90 zł
– Pizza kapitańska (2006) 18,50 zł
– Pizza tuńczykowa 16,50 zł.
Promocja obowiązywać będzie tylko w środę (18.09) do wyczerpania zapasów. Na ten dzień restauracja nie przyjmuje rezerwacji.

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.