Komunikaty PR

Teatr dla dzieci, koncert, DJ i joga – tak wygląda sierpień w Galerii Północnej

2024-07-31  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Spektakle dla dzieci, koncert i joga w ogrodach na dachu oraz sety DJ-a. Sierpień w Galerii Północnej zapowiada się kulturalnie i aktywnie.

W Galerii Północnej trwa lato wydarzeń. Tylko w lipcu odwiedzający centrum handlowe mogli zobaczyć teatr dla dzieci, posłuchać koncertów na skrzypce, harfę i handpany oraz poćwiczyć jogę.

Na sierpień również zaplanowano atrakcje. Galeria kontynuuje cykl spektakli przygotowany przez Teatr „Fabryka Kultury” z Katowic. Już 3 sierpnia na najmłodszych czekać będzie przedstawienie pod tytułem „Wielka przygoda piracka”. Z kolei 31 sierpnia dzieci będą mogły zobaczyć perypetie „Jasia i Małgosi”.

Spektakle rozpoczną się o godzinie 14.00. Wstęp jest wolny.

Każdy może także zawitać do Północnej na koncerty muzyki klasycznej, jakie przygotowano w podcieniach ogrodu na dachu. Już 10 sierpnia wystąpi tam Trio Smyczkowe w składzie: Alicja Jara, Zuzanna Konstantynowicz, Piotr Dębowski. W repertuarze znajdą się największe przeboje muzyki filmowej, w tym tematy z popularnych hollywoodzkich animacji. Początek koncertu o godzinie 18.00. Ponadto w każdy piątek i w każdą sobotę sierpnia, od godziny 19.00, w ogrodach na dachu, w pobliżu restauracji Grill%Beer, grać będzie DJ

Ale nie tylko imprezy kulturalne gościć będą w warszawskiej galerii. Także kolejny cykl otwartych zajęć z jogi. Aż do końca sierpnia, co sobotę w godzinach od 10.30 do 11.30, można wziąć udział w bezpłatnych warsztatach prowadzonych przez doświadczonych trenerów. To okazja do tego, aby nauczyć się nowych asan oraz zrelaksować, zachęcają organizatorzy.

– Tegoroczne lato jest kulturalne, ale także pełne okazji do relaksu. Dzięki spektaklom zabieramy dzieci w podróż do świata teatru, przybliżając im magię sceny oraz przygody różnych bohaterów. Koncerty z kolei dają okazję do wytchnienia, tym bardziej że nie brakuje na nich muzyki, która wycisza i uspokaja – mówi Barbara Andrzejewska, marketing manager Galerii Północnej w Warszawie.

– Na to mogą liczyć także uczestnicy zajęć z jogi. Tylko w lipcu razem z nami ćwiczyło ponad 320 osób. Jesteśmy przekonani, że w sierpniu dołączą do nas kolejni adepci, którzy chcą zgłębić tajniki jogi oraz ciekawie spędzić sobotnie przedpołudnie – dodaje.

Na koniec sierpnia galeria przygotowuje także atrakcje z okazji powrotu do szkoły. 31 sierpnia odbędą się tu Targi Zajęć Dodatkowych, na których będzie można znaleźć pomysły na czas po szkole, korepetycje oraz aktywności rozwijające talent. Z kolei w dniach od 24 do 25 sierpnia robiąc zakupy, będzie można w zamian odebrać plecak.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.