Komunikaty PR

Teatr dla dzieci, koncert, DJ i joga – tak wygląda sierpień w Galerii Północnej

2024-07-31  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Spektakle dla dzieci, koncert i joga w ogrodach na dachu oraz sety DJ-a. Sierpień w Galerii Północnej zapowiada się kulturalnie i aktywnie.

W Galerii Północnej trwa lato wydarzeń. Tylko w lipcu odwiedzający centrum handlowe mogli zobaczyć teatr dla dzieci, posłuchać koncertów na skrzypce, harfę i handpany oraz poćwiczyć jogę.

Na sierpień również zaplanowano atrakcje. Galeria kontynuuje cykl spektakli przygotowany przez Teatr „Fabryka Kultury” z Katowic. Już 3 sierpnia na najmłodszych czekać będzie przedstawienie pod tytułem „Wielka przygoda piracka”. Z kolei 31 sierpnia dzieci będą mogły zobaczyć perypetie „Jasia i Małgosi”.

Spektakle rozpoczną się o godzinie 14.00. Wstęp jest wolny.

Każdy może także zawitać do Północnej na koncerty muzyki klasycznej, jakie przygotowano w podcieniach ogrodu na dachu. Już 10 sierpnia wystąpi tam Trio Smyczkowe w składzie: Alicja Jara, Zuzanna Konstantynowicz, Piotr Dębowski. W repertuarze znajdą się największe przeboje muzyki filmowej, w tym tematy z popularnych hollywoodzkich animacji. Początek koncertu o godzinie 18.00. Ponadto w każdy piątek i w każdą sobotę sierpnia, od godziny 19.00, w ogrodach na dachu, w pobliżu restauracji Grill%Beer, grać będzie DJ

Ale nie tylko imprezy kulturalne gościć będą w warszawskiej galerii. Także kolejny cykl otwartych zajęć z jogi. Aż do końca sierpnia, co sobotę w godzinach od 10.30 do 11.30, można wziąć udział w bezpłatnych warsztatach prowadzonych przez doświadczonych trenerów. To okazja do tego, aby nauczyć się nowych asan oraz zrelaksować, zachęcają organizatorzy.

– Tegoroczne lato jest kulturalne, ale także pełne okazji do relaksu. Dzięki spektaklom zabieramy dzieci w podróż do świata teatru, przybliżając im magię sceny oraz przygody różnych bohaterów. Koncerty z kolei dają okazję do wytchnienia, tym bardziej że nie brakuje na nich muzyki, która wycisza i uspokaja – mówi Barbara Andrzejewska, marketing manager Galerii Północnej w Warszawie.

– Na to mogą liczyć także uczestnicy zajęć z jogi. Tylko w lipcu razem z nami ćwiczyło ponad 320 osób. Jesteśmy przekonani, że w sierpniu dołączą do nas kolejni adepci, którzy chcą zgłębić tajniki jogi oraz ciekawie spędzić sobotnie przedpołudnie – dodaje.

Na koniec sierpnia galeria przygotowuje także atrakcje z okazji powrotu do szkoły. 31 sierpnia odbędą się tu Targi Zajęć Dodatkowych, na których będzie można znaleźć pomysły na czas po szkole, korepetycje oraz aktywności rozwijające talent. Z kolei w dniach od 24 do 25 sierpnia robiąc zakupy, będzie można w zamian odebrać plecak.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.