Teatr na leżakach ponownie we Wrocławiu
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Śpiewający i tańczący aktorzy, orkiestra, leżaki i zimne napoje. Tak wygląda letni teatr, który w piątek i sobotę znów zagości we Wrocławiu. Na placu przed Magnolia Park zobaczymy dwa energetyczne przedstawienia Teatru Pijana Sypialnia. Wstęp jest bezpłatny.
Teatr Pijana Sypialnia ponownie przyjeżdża do Wrocławia, by bawić widzów swoimi oryginalnymi występami. Ciekawy repertuar, muzyka na żywo, rodzinna atmosfera – to wszystko nawiązuje do tradycji przedwojennych teatrów ogródkowych. Poprzednie edycje cieszyły się ogromną popularnością i zgromadziły tysiące widzów. W tym roku teatr pojawi się we Wrocławiu dwukrotnie: 2-3 lipca oraz 6-7 sierpnia. Zaprezentuje cztery bezpłatne przedstawienia, w tym dwa premierowe i jedno, którego do tej pory jeszcze nie grano we Wrocławiu.
W ramach najbliższej edycji zostaną wystawione dwa spektakle: premierowa, przepełniona emocjami, humorem i włoskimi pieśniami „EkoOpera” oraz pełen wytańczonych polek i walczyków, przenoszący widzów do przedwojennych czasów „Wodewil warszawski”. Przedstawienia spodobają się zarówno młodszym, jak i starszym widzom.
– Zapraszamy na spektakle całe rodziny, młodzież i seniorów. Jestem pewna, że każdy będzie się świetnie bawił – zachęca Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park. – Teatr na leżakach to sztuka w przystępnej formie, przepełniona muzyką i dobrym humorem. Dzięki niezobowiązującej atmosferze można się czuć jak na letnim, teatralnym festiwalu – dodaje. Mimo swobodnego charakteru imprezy, spektakle będą realizowane zgodnie z wytycznymi rządowymi, odnośnie kulturalnych wydarzeń plenerowych. Zachowany będzie ścisły reżim sanitarny i udostępnionych będzie maks. 75 proc. miejsc, zostaną także zachowane odległości min. 1,5 m pomiędzy miejscami siedzącymi, a także udostępnione będą środki do dezynfekcji rąk.
Oba najbliższe, lipcowe spektakle rozpoczną się o godz. 20:30. O czym dokładnie będą? Przeczytajcie poniżej.
2 lipca, godz. 20:30, plac przed Magnolia Park, „EkoOpera”, wstęp bezpłatny
Przepełniona muzyką opowieść o grupie młodych ludzi, która wyjeżdża na wakacje do pensjonatu „Wenecja”. Czas im tam upływa na piciu białego wina, niekończących się rozmowach i biesiadowaniu pod gołym niebem, przez co nie zauważają rozpoczęcia apokalipsy.
3 lipca, godz. 20:30, plac przed Magnolia Park, „Wodewil warszawski”, wstęp bezpłatny
Spektakl przenosi nas do przedwojennej Warszawy, do której przyjeżdżają młode dziewczyny w celu znalezienia dla siebie bogatych mężów. Już na dworcu porywają je miejscowi chłopcy, którzy – chcąc je oczarować – pokazują im najpiękniejsze zakątki stolicy. Scenariusz powstał w oparciu o komedię Feliksa Szobera „Podróż po Warszawie” z 1876 roku.
Teatr na leżakach
2-3 lipca 2021 r., godz. 20:30-22:30
Magnolia Park, Wrocław – ul. Legnicka 58
Wstęp wolny
Więcej informacji:
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji ok. 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in. Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Pull&Bear, RESERVED, Media Markt, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje
7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama i sklepu Komfort. W centrum dostępny jest także nowoczesny hipermarket Carrefour, czynny od 7:30. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park – przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki – sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową – to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach
i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl.
Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży. Union Investment rozpoczął działalność jako fundusz zarządzający nieruchomościami w Polsce w roku 2008. Od tego czasu nabył zdywersyfikowane portfolio nieruchomości biurowych, handlowych oraz hoteli i kontynuuje dynamiczny wzrost. Łączna wartość aktywów w Polsce to ponad 2 mld euro. Fundusze Union Investment specjalizujące się w nieruchomościach handlowych oraz fundusze specjalne inwestują w wielu różnych lokalizacjach w kraju.
O Multi
Multi Poland jest częścią Multi Corporation, czołowej paneuropejskiej firmy strategicznego zarządzania nieruchomościowymi aktywami handlowymi. Zarządza ona ponad 80 nieruchomościami handlowymi w Europie i Turcji, w tym 6 w Polsce. Przyjmują one ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają tu, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 6 000 sklepów, restauracji i lokali rozrywkowych. Klientami Multi są zarówno globalni inwestorzy nieruchomościowi, jak Union Investment, Credit Suisse, Allianz, CBRE Global Investors, Corestate Capital Group czy Commerz Real, jak i regionalni deweloperzy i właściciele. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset management, zarządzanie operacyjne, przebudowę i remonty, komercjalizację, obsługę prawną oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Dzięki swojej szczegółowej znajomości sieci handlowych i innych najemców, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi chroni i podnosi wartość aktywów w każdej fazie procesu zarządzania. Szeroka wiedza firmy z zakresu finansów, handlu i techniczna pozwoliła jej w ostatnich kilku latach wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu centrów handlowych. Od założenia w 1982 r. firma brała udział w ponad 200 projektach deweloperskich obejmujących łącznie ponad 5 mln mkw. GLA o wartości prawie 13 mld euro oraz zdobyła za nie ponad 200 nagród branżowych. Multi działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w: Belgii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Słowacji, Hiszpanii, Turcji, Łotwie oraz na Ukrainie i Węgrzech. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.
S·PLOT: TAK SIĘ ROBI TEATR DLA MŁODYCH NA ŚWIECIE
DRACULA I WIELKI FORMAT. WYSTAWA FOTOGRAFICZNA W TEATRZE MUZYCZNYM W ŁODZI
POSZUKIWANE: TALENT, PREZENCJA I CHARYZMA CASTING DO MUSICALU „MAMMA MIA!”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.