Teatr WAM – kultura i rozrywka na wyciągnięcie ręki
Teatr WAM – kultura i rozrywka na wyciągnięcie ręki
Czy wyobrażasz sobie profesjonalny teatr w centrum handlowym? Okazuje się, że to połączenie jest możliwe. Galeria Młociny, znana z szerokiej oferty rozrywkowo-kulturalnej, od początku działalności miała w planach zmienić oblicze centrum handlowego i jako pierwsza galeria w Polsce gości w swoich progach Teatr WAM. Przez cały rok na deskach teatru odbywają się spektakularne widowiska, wyróżniające się wyjątkowymi kostiumami, choreografiami i scenariuszem.
Teatr WAM, zlokalizowany w Galerii Młociny, to pierwszy w Polsce musicalowo-edukacyjny teatr, który oferuje bogaty repertuar spektakli, musicali i koncertów o ambitnym i zaskakującym charakterze. Na scena wystawiane są zarówno emocjonujące przedstawienia, jak i zabawne widowiska, które przyciągają szeroką publiczność. Unikalna lokalizacja Teatru WAM sprawia, że sztuka staje się integralną częścią codziennego życia odwiedzających Galerię Młociny.
– Tak wyjątkowi najemcy jak Teatr WAM sprawiają, że Galeria Młociny niewątpliwie jest unikatowym centrum handlowym w Polsce. Rola współczesnych galerii się zmienia, ważnym elementem dla odbiorców staje się atrakcyjne spędzanie wolnego czasu, a my to zapewniamy – dodaje Artur Maćkowiak, Marketing Manager Galerii Młociny.
Przy Teatrze WAM działa również Warsztatowa Akademia Musicalowa, szkoła artystyczna która zaraża młodych ludzi miłością do sztuki i sceny, tworząc przestrzeń, gdzie rozwój artystyczny idzie w parze z budowaniem inteligencji emocjonalnej i kultury osobistej. To miejsce, gdzie dzieci i młodzież uczą się nie tylko śpiewu, tańca i aktorstwa, ale również pewności siebie, pracy w grupie oraz relacji z widzem.
Akademia oraz Teatr WAM mają na swoim koncie setki kolorowych, dziecięcych produkcji oraz pełnych energii musicali, które zachwyciły widzów w całej Polsce.
– Warsztatowa Akademia Musicalowa powstała w 2006 roku z myślą o dzieciach i młodzieży, które marzą o scenie. To wyjątkowa przestrzeń, która nie tylko zapewnia doskonałe warunki do realizacji wysokiej jakości edukacji artystycznej, ale także poszerza życiowe horyzonty młodych i zdolnych. Od 2021 r. prowadzimy także Teatr WAM, którego zadaniem jest zapewnić widzom mądrą rozrywkę, która będzie bawić, wzruszać i zachwycać. Pragniemy uczyć i inspirować wierząc, że także galeria handlowa może być miejscem, w którym wysokiej jakości rozrywką kulturalna stanie się sposobem na spędzanie wspólnego czasu – mówi Paweł Podgórski, założyciel Akademii.
Zakupy z kulturalnym bonusem
Teatr WAM, jako najemca, aktywnie współpracuje z Galerią Młociny przy różnych promocjach. Aktualnie, do 24 października 2024 roku, klienci centrum mają szansę zdobyć podwójne zaproszenia na spektakle. Wystarczy zarejestrować paragony o łącznej wartości 300 zł w aplikacji Młociny Kupujesz i Masz lub na stronie www.kupujeszimasz.pl. To doskonała okazja, by połączyć przyjemność zakupów z kulturalnym doświadczeniem.

W Dzień Dziecka wyruszcie razem do krainy Calineczki

ŚWIAT, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE PIASKOWY WILK W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI

SIŁA OSOBOWOŚCI! ZNAMY OBSADĘ ŁÓDZKIEJ ODSŁONY „MAMMA MIA!”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.