Teatr WAM – kultura i rozrywka na wyciągnięcie ręki
Teatr WAM – kultura i rozrywka na wyciągnięcie ręki
Czy wyobrażasz sobie profesjonalny teatr w centrum handlowym? Okazuje się, że to połączenie jest możliwe. Galeria Młociny, znana z szerokiej oferty rozrywkowo-kulturalnej, od początku działalności miała w planach zmienić oblicze centrum handlowego i jako pierwsza galeria w Polsce gości w swoich progach Teatr WAM. Przez cały rok na deskach teatru odbywają się spektakularne widowiska, wyróżniające się wyjątkowymi kostiumami, choreografiami i scenariuszem.
Teatr WAM, zlokalizowany w Galerii Młociny, to pierwszy w Polsce musicalowo-edukacyjny teatr, który oferuje bogaty repertuar spektakli, musicali i koncertów o ambitnym i zaskakującym charakterze. Na scena wystawiane są zarówno emocjonujące przedstawienia, jak i zabawne widowiska, które przyciągają szeroką publiczność. Unikalna lokalizacja Teatru WAM sprawia, że sztuka staje się integralną częścią codziennego życia odwiedzających Galerię Młociny.
– Tak wyjątkowi najemcy jak Teatr WAM sprawiają, że Galeria Młociny niewątpliwie jest unikatowym centrum handlowym w Polsce. Rola współczesnych galerii się zmienia, ważnym elementem dla odbiorców staje się atrakcyjne spędzanie wolnego czasu, a my to zapewniamy – dodaje Artur Maćkowiak, Marketing Manager Galerii Młociny.
Przy Teatrze WAM działa również Warsztatowa Akademia Musicalowa, szkoła artystyczna która zaraża młodych ludzi miłością do sztuki i sceny, tworząc przestrzeń, gdzie rozwój artystyczny idzie w parze z budowaniem inteligencji emocjonalnej i kultury osobistej. To miejsce, gdzie dzieci i młodzież uczą się nie tylko śpiewu, tańca i aktorstwa, ale również pewności siebie, pracy w grupie oraz relacji z widzem.
Akademia oraz Teatr WAM mają na swoim koncie setki kolorowych, dziecięcych produkcji oraz pełnych energii musicali, które zachwyciły widzów w całej Polsce.
– Warsztatowa Akademia Musicalowa powstała w 2006 roku z myślą o dzieciach i młodzieży, które marzą o scenie. To wyjątkowa przestrzeń, która nie tylko zapewnia doskonałe warunki do realizacji wysokiej jakości edukacji artystycznej, ale także poszerza życiowe horyzonty młodych i zdolnych. Od 2021 r. prowadzimy także Teatr WAM, którego zadaniem jest zapewnić widzom mądrą rozrywkę, która będzie bawić, wzruszać i zachwycać. Pragniemy uczyć i inspirować wierząc, że także galeria handlowa może być miejscem, w którym wysokiej jakości rozrywką kulturalna stanie się sposobem na spędzanie wspólnego czasu – mówi Paweł Podgórski, założyciel Akademii.
Zakupy z kulturalnym bonusem
Teatr WAM, jako najemca, aktywnie współpracuje z Galerią Młociny przy różnych promocjach. Aktualnie, do 24 października 2024 roku, klienci centrum mają szansę zdobyć podwójne zaproszenia na spektakle. Wystarczy zarejestrować paragony o łącznej wartości 300 zł w aplikacji Młociny Kupujesz i Masz lub na stronie www.kupujeszimasz.pl. To doskonała okazja, by połączyć przyjemność zakupów z kulturalnym doświadczeniem.
WSPÓLNA LEKCJA WRAŻLIWOŚCI. PREMIERA SPEKTAKLU „BRZYDKIE KACZĄTKO”
CZY Z OKRUCIEŃSTWEM NAM DO TWARZY? HALLOWEEN Z FOLWARKIEM ZWIERZĘCYM I… LUDZKIM
STRUNA ŚWIATŁA. KRAKOWSKI SALON POEZJI POWRACA HERBERTEM
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.