Komunikaty PR

Kultowe tusze do rzęs marki NOTE teraz na promocji w Rossmann!

2021-07-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
**
PR

............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/

Wybierz swój typ maskary do rzęs i skorzystaj z ostatnich dni promocji do końca lipca w drogerii Rossmann!

Jeśli marzysz o zwiększeniu objętości, pełniejszych i szerszych rzęsach, to wypróbuj tusz do rzęs Lash Master NOTE i bądź gotowa, aby odsłonić rzęsy, o jakie się nie podejrzewałaś, że masz.

Co sprawia, że uzyskasz tak wyjątkowy efekt? Specjalnie wyprofilowana szczoteczka z włókna stylizuje każdą rzęsę od dołu do góry, zapewniając niesamowite podkręcenie, grubość i wydłużenie rzęs. Wyjątkowa głęboka, czarna, kremowa formuła doskonale się rozprowadza i przylega do rzęs, dzięki czemu utrzymuje się na rzęsach przez cały dzień bez rozmazywania. Jest odpowiednia do każdego rodzaju i stanu rzęs, zwłaszcza dla krótkich, cienkich, rzadkich, lub średnio grubych rzęs. Ten tusz jest skuteczny również w przypadku opadających rzęs. Tusz do rzęs Lash Master NOTE został opracowany w celu uzyskania potrójnego działania: wydłużenia, pogrubienia i podkręcenia. Zawiera witaminę E, która pomaga odżywić i wzmocnić rzęsy.

Jeśli długość nie jest Twoim głównym celem, to tusz do rzęs Real Look NOTE będzie pasował idealnie. Dzięki intensywnemu czarnemu odcieniu tusz do rzęs pomoże Ci uzyskać większe i odważniejsze rzęsy, jednocześnie nadając im odpowiednią objętość.

Co sprawia, że ​​jest tak wyjątkowy? Szczoteczka z włókna i kremowa konsystencja zapewniają piękne rzęsy bez grudek i osypywania. Duża szczotka z włókna i gładka formuła działają razem, aby wzmocnić, i zagęścić rzęsy. Podkręca, pogrubia, wydłuża rzęsy i zwiększa objętość za jednym pociągnięciem. Utrzymuje się na rzęsach przez wiele godzin, a intensywna czerń idealnie pokrywa włoski od nasady, aż po same końce. Odpowiedni do każdego rodzaju i stanu rzęs, zwłaszcza dla długich, ale cienkich lub średnio grubych rzęs.

Twoje rzęsy… średniej długości i grubości, potrzebują wzmocnienia? Bezpieczny wybór - to tusz Volume One Touch NOTE

Nie jesteś pewna swojego typu rzęs? Szukasz po prostu świetnego tuszu do rzęs? Nie ma problemu. Mamy dla Ciebie tusz do rzęs Volume One Touch NOTE. Jego kremowa konsystencja i szczoteczka w kształcie klepsydry zapewniają powiększone i zwielokrotnione rzęsy już po jednej warstwie… na każdym rodzaju rzęs. Magia? Pozwolimy Ci zdecydować…

Dobrze wiedzieć: formuła działa jak odżywka do rzęs, pomaga budować i wzmacniać rzęsy, jednocześnie nawilżając i chroniąc je przed łamaniem. Zawiera odżywczy olej rycynowy, ekstrakt z zielonej herbaty i czyste pigmenty zapewniające intensywny kolor. To maskara odpowiednia do każdego rodzaju i stanu rzęs.

O Note Cosmétique

NOTE Cosmétique to globalna marka kosmetyczna stworzona w 2014 roku przez europejskich pasjonatów piękna. Produkty marki są sprzedawane w ponad 70 krajach, a kobiety pokochały je za proste składy i przystępne ceny. Misją marki jest to, by stworzone przez nią kosmetyki wywoływały u klientek pozytywne odczucia i dostarczały dobrej energii. To możliwe, bo produkty do makijażu NOTE Cosmétique wyróżniają się trendową kolorystyką i formułami,  dzięki którym każdy dzień staje się promienny i wyjątkowy. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.