Komunikaty PR

#TEATRŻYDOWSKIWDOMU – e-repertuar warszawskiego Teatru Żydowskiego

2020-03-18  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Edyta Bach
iPublicity

Saturna 9
05-509 Józefosław
edyta.bach|ipublicity.pl| |edyta.bach|ipublicity.pl
501232302
www.ipublicity.pl

W dobie zagrożenia pandemią, teatr nie chce rezygnować z kontaktu z widzami, jednocześnie dbając o przestrzeganie wszelkich zasad pozwalających opanować pandemię Covid-19. 

Teatr Żydowski przygotował repertuar on-line, zbudowany zarówno ze spektakli na żywo, jak i z bogatego archiwum teatru. W najbliższym czasie zaproponuje widzom spotkania z historią teatru, czytania performatywne na żywo, spektakle archiwalne, a także transmisje spektakli na żywo, w tym premiery – kiedy tylko będzie to bezpieczne. 

Repertuar jest jeszcze opracowywany, ale już dziś znamy niektóre tytuły, w tym tryptyk Mai Kleczewskiej, które zostaną zaprezentowane widzom. Są to m.in.: spektakle w reżyserii Mai Kleczewskiej – „Dybuk”, „Golem” i  „Berek”, „W nocy na starym rynku”, reż. Szymon Szurmiej, „Komedianci”, „Gwiazdy na dachu”, reż. Stefan Szlachtycz, „Bonjour Monsieur Chagall”, reż. Szymona Szurmiej i Gołda Tencer, „Straszna gospoda”, reż. Jan Szurmiej, „Proszę bardzo”, reż. Wiktor Rubin. 

Poza przedstawieniami Teatr Żydowski pokazywać będzie również inne formy teatralne i performatywne, jak koncerty finałowe Festiwalu Warszawa Singera, benefis Szymona Szurmieja czy spotkania z wybitnymi artystami z cyklu „Bagaże Kultury” prowadzone przez Remigiusza Grzelę. E-repertuar to również czytania performatywne na żywo, w ramach których aktorzy Teatru Żydowskiego czytać będą m.in. sztuki Anat Gov czy Hanocha Levina. 

Wszystkie wydarzenia Teatru Żydowskiego będzie można śledzić na wirtualnej scenie na www.teatr-zydowski.art.pl i na teatralnym profilu FB.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: iPublicity
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Teatr ŚWIAT, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE PIASKOWY WILK W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI Biuro prasowe
2024-12-20 | 12:00

ŚWIAT, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE PIASKOWY WILK W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI

Już w styczniu młodzi widzowie Teatru Pinokio w Łodzi wyruszą w niezwykłą podróż do świata dziecięcej wyobraźni i przyjaźni. Właśnie rozpoczęły się próby do spektaklu
Teatr SIŁA OSOBOWOŚCI! ZNAMY OBSADĘ ŁÓDZKIEJ ODSŁONY „MAMMA MIA!”
2024-12-18 | 16:00

SIŁA OSOBOWOŚCI! ZNAMY OBSADĘ ŁÓDZKIEJ ODSŁONY „MAMMA MIA!”

– To oczywiste, że szukaliśmy umiejętności, aktorskich i wokalnych. Ale chcieliśmy też czegoś więcej: takiej nieopisywalnej iskry i różnorodności osobowości – tak
Teatr TEATR PINOKIO W ŁODZI SŁUCHA GŁOSU WIDZÓW.
2024-12-16 | 14:00

TEATR PINOKIO W ŁODZI SŁUCHA GŁOSU WIDZÓW.

TEATR PINOKIO W ŁODZI SŁUCHA GŁOSU WIDZÓW.   KOMFORTKI, SKRZYNECZKI I POMIESZCZENIE PIELĘGNACYJNE DLA MALUCHÓW     Teatr Pinokio w Łodzi po raz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Transport

Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.