Tego jeszcze nie było! Nadchodzące sezony WRC, ERC i World RX w pełni na żywo w
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
- Fenomenalna wiadomość dla kibiców, wszystkie rundy najważniejszych lig rajdowych na żywo w Motowizji.
- Promotor Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC) i Motowizja zawierają wieloletni strategiczny układ partnerski w Polsce.
- Jeszcze więcej świetnych materiałów, podsumowań i archiwów dla widzów Motowizji.
Na ten dzień czekali wszyscy fani sportów motorowych w Polsce. Telewizja motoryzacyjna Motowizja zawarła wieloletni strategiczny układ partnerski z WRC Promoter GmbH, promotorem między innymi Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC) czy Mistrzostw Świata w Rallycrossie (World RX). Dzięki tej współpracy Motowizja pokaże na swojej antenie na żywo wszystkie rundy WRC, ERC i World RX, oczywiście w całości i z polskim komentarzem. Rusza wyjątkowy i innowacyjny projekt promotora najważniejszych cykli ze świata sportów motorowych, w którym ścisłym partnerem będzie właśnie polska telewizja.
Nowe pasmo programowe zwane Rally.TV to pomysł promotora, WRC Promoter GmbH (wspólne przedsiębiorstwo Red Bull GmbH i KW25 Beteiligungs GmbH), a jego wyłącznym partnerem w Polsce będzie Motowizja. Współpraca ta gwarantuje polskim fanom dostęp do największych emocji związanych ze sportami motorowymi, transmitowanymi na żywo. Do ramówki Motowizji dodane zostanie także wiele premier niezwykłych materiałów archiwalnych i podsumowań z najważniejszych wydarzeń motorsportowych, co łącznie da blisko 1500 godzin premierowych treści na antenie.
– Rozszerzenie obecności w Polsce jest kamieniem milowym w naszych wysiłkach na rzecz globalnego rozwoju WRC. Polska ma długą tradycję w rajdach. Legendy, takie jak Sobiesław Zasada czy walczący o mistrzostwo w kategorii WRC2 Kajetan Kajetanowicz, dowodzą ogromnego znaczenia sportów motorowych w tym kraju. Ponadto, bardzo cieszymy się ze wschodzących talentów, takich jak Mikołaj Marczyk, którego czeka świetlana przyszłość w sporcie. Blok programowy Rally.TV w Motowizji oraz nowa, wkrótce debiutująca na rynku oferta OTT zagwarantują polskim fanom rajdów nowy wymiar relacji – zapewnia Jona Siebel, dyrektor zarządzający WRC Promoter.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy partnerskiej oraz przyłączenia do rodziny WRC. To jedna z najbardziej prestiżowych marek światowych sportów motorowych. Doceniamy zaufanie, jakim obdarza nas WRC Promoter. Wspólnie zapewnimy fanom motorsportu w Polsce przekazy z wydarzeń WRC, ERC i cyklu rallycrossowego, czyli World RX w najszerszym zakresie. To oznacza ponad 600 godzin relacji na żywo z najważniejszych odcinków specjalnych i wyścigów rallycrossowych oraz 30 wydarzeń sportowych rangi mistrzostw świata w ciągu sezonu – mówi Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.
– Obecnie WRC śledzą setki milionów fanów na całym świecie. Dzięki uruchomieniu bloku programowego oraz usługi streamingowej Rally.TV, wspólnie z Motowizją zapewnimy widzom w Polsce najbardziej różnorodne przekazy z wydarzeń rajdowych. Połączenie dystrybucji linearnej i najwyższej klasy technologii platformy OTT wyznacza nowe standardy
w transmitowaniu naszym fanom sportów motorowych na żywo. W ramach przełomowej umowy polscy widzowie będą oglądać jeszcze więcej relacji ze świata motoryzacji,
na odcinkach specjalnych i poza nimi. Od legendarnych wydarzeń jak Rajd Polski po światowe ikony, takie jak Rajd Monte Carlo czy legendarny Rajd Safari – deklaruje Philipp Männer, starszy dyrektor ds. mediów w WRC Promoter.
Motowizja to kanał motoryzacyjny dostępny w ofercie sieci satelitarnych, kablowych
i internetowych. Transmituje krajowe i zagraniczne sporty motorowe, patronując czołowym krajowym seriom i wydarzeniom motorsportowym. Dołączenie do projektu Rally.TV oznacza duży krok naprzód w rozwoju i jest elementem strategii, którą telewizja realizuje od początku tego roku.
– Naszym celem jest promowanie motorsportu w Polsce i docieranie do nowych odbiorców,
a najlepiej robić to za pośrednictwem najlepszych rozwiązań. Takim jest projekt Rally.TV. Jeszcze kilka lat temu trudno było sobie wyobrazić, że będziemy mogli oglądać całe rajdy WRC czy rundy World RX na żywo w telewizji. Teraz to się dzieje, i to na polskiej antenie. Mamy nadzieję, że przyczyni to się także do popularyzacji sportów motorowych, na co od zawsze duży nacisk kładzie Motowizja – dodaje Gabriel Borowy, dyrektor zarządzający Motowizji.
Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka, tel. +48 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl
Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości ze świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Motowizja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, Piotr Zelt z programem Na Osi prezentującym ciężką motoryzację czy Autoportret Ostrego – nowy format Aleksandra Ostrowskiego) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest również Aleksander "Ostry" Ostrowski). Programy jak Motowizja Sport PL i AutoSpeed dostarczą widzom aktualnych relacji o polskim motosporcie. Motowizja to także wielkie sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z całej 2 Ligi Żużlowej, a także wyścigów serii NASCAR Cup Series, ADAC GT Masters, Porsche Carrera Cup Germany, Euroformula Open, Ferrari Challenge Europe, a także relacje z RSMP, GSMP, FIA ERC, FIA WTCR, FIM EWC, IOM TT.
Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na Platformie Canal+ na pozycji 190, w Orange TV – pozycja 128, w sieciach kablowych: UPC – pozycja 516 oraz 572, Vectra – pozycja 215, Multimedia Polska – pozycja 127, TOYA - pozycja 34 oraz w Inea na kanale 532 oraz 150 (Hiway) jak również w ofercie PLAY NOW w pakiecie Ekstra i Sport, w player.pl – pakiet Moto oraz WP Pilot, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.
WWW: https://www.motowizja.pl
FACEBOOK: www.facebook.com/motowizja
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/motowizja/
TWITTER: https://twitter.com/motowizja

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Beata Pawlikowska: Babia Góra to jest teraz moje ulubione miejsce w Polsce. Jest w niej coś magicznego, więc marzę o tym, żeby tam wrócić
Podróżniczka przyznaje, że majowa wyprawa na Babią Górę mimo kiepskiej pogody okazała się niezwykle ekscytującą przygodą. W prognozach na ten dzień miało być 20 stopni ciepła i dużo słońca, natomiast kiedy wyszła na szlak, padał deszcz, deszcz ze śniegiem i grad, a termometry pokazywały zaledwie kilka stopni powyżej zera. Beata Pawlikowska cieszy się jednak, że nie zniechęciła się taką aurą, bo ta wędrówka zadziałała na nią niezwykle kojąco.
Ochrona środowiska
Przebywanie w lesie pozytywnie wpływa na zdrowie. Kąpiele leśne stają się coraz popularniejsze

Zażywanie kąpieli leśnych ma pozytywne oddziaływanie na zdrowie człowieka, zarówno w aspekcie psychicznym, jak i w zakresie wzmacniania układu odpornościowego. Badania naukowe wykazały między innymi, że taka forma odpoczynku przyczynia się do zwiększenia produkcji i aktywności podstawowych komórek układu immunologicznego, spełniających ważną rolę w walce z wirusami i nowotworami. Polacy coraz lepiej zdają sobie sprawę z tego dobroczynnego wpływu, dlatego rośnie popularność kąpieli leśnych.
Podróże
Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.