Komunikaty PR

Tej jesieni daj się zaskoczyć nowej, inteligentnej szczoteczce sonicznej od Ocle

2024-10-28  |  01:00
Biuro prasowe

Oclean – marka na nowo definiująca pielęgnację jamy ustnej, z radością przedstawia szczoteczkę do zębów, która wykorzystuje najnowocześniejszą technologię w celu poprawy nawyków związanych z pielęgnacją jamy ustnej. To produkt wprowadzony specjalnie z myślą o osobach, które obecnie korzystają ze szczoteczki sonicznej i chciałyby podnieść jakość dbania o higienę jamy ustnej. Wykorzystanie najnowszych technologii oraz niska cena inteligentnej szczoteczki sonicznej Oclean X Lite zachęca do jej wypróbowania.

 

Oclean X Lite – rozpocznij przygodę z mądrzejszym myciem zębów

 

Nowość w portfolio marki Oclean – szczoteczka soniczna Oclean X Lite to idealny produkt dla każdego, kto chciałby przekonać się jak dbać o swoje zęby skuteczniej. Szczoteczka wyposażona została w duży, inteligentny ekran, który zapewnia użytkownikowi natychmiastową informację zwrotną na temat nawyków szczotkowania. Podczas mycia skanuje 8 obszarów jamy ustnej, aby po jego zakończeniu przekazać użytkownikowi raport i wskazać pominięte obszary. W czasie rzeczywistym przedstawia dodatkowe wskazówki dotyczące szczotkowania, zwracając uwagę na pominięte obszary dzięki czemu zapewnia jeszcze bardziej dokładne czyszczenie. Szczoteczka X Lite jest idealna dla osób, które chcą sprawdzić efektywność szczotkowania bez konieczności łączenia się z aplikacją.

 

Popraw swoją codzienną pielęgnację jamy ustnej, dzięki dodatkowym funkcjom

 

Wystarczą 3 godziny ładowania, wygodnym złączem USB-C, aby cieszyć się wszystkimi zaletami szczoteczki aż przez 40* dni. Szczoteczka Oclean X Lite posiada wbudowane pięć indywidualnych trybów szczotkowania, dzięki czemu użytkownicy mogą wybrać ten idealny dla swoich potrzeb. Wyjątkową wydajność czyszczenia zapewnia silnik Maglev, który wykonuje do 72 000 ruchów na minutę — prawie dwukrotnie więcej niż w przypadku wiodących konkurentów. Co więcej, jego wodoodporna konstrukcja PX7 zapewnia łatwe czyszczenie i pozwala na bezpieczne mycie zębów, również podczas kąpieli.

 

*Przy dwuminutowym myciu zębów, dwa razy dziennie, w trybie Sensitive Gum Care

 

Nowoczesna technologia w wyjątkowej cenie

 

Nowa szczoteczka soniczna Oclean X Lite dostępna jest w dwóch wersjach kolorystycznych – białej oraz granatowej. Kupić będzie można ją już w październiku w sklepach sieci Media Expert oraz online na www.oclean.pl. Do zakupu szczoteczki zachęca również jej niska cena – rekomendowana cena detaliczna to 249 zł. 

Aby uzyskać więcej informacji na temat Oclean, odwiedź https://oclean.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą” Biuro prasowe
2025-07-01 | 11:00

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Kampania „Rany pod kontrolą” ogłasza start ogólnopolskiego badania ankietowego, mającego na celu poznanie codziennych wyzwań i potrzeb farmaceutów związanych
Zdrowie Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.