Tej jesieni daj się zaskoczyć nowej, inteligentnej szczoteczce sonicznej od Ocle

Oclean – marka na nowo definiująca pielęgnację jamy ustnej, z radością przedstawia szczoteczkę do zębów, która wykorzystuje najnowocześniejszą technologię w celu poprawy nawyków związanych z pielęgnacją jamy ustnej. To produkt wprowadzony specjalnie z myślą o osobach, które obecnie korzystają ze szczoteczki sonicznej i chciałyby podnieść jakość dbania o higienę jamy ustnej. Wykorzystanie najnowszych technologii oraz niska cena inteligentnej szczoteczki sonicznej Oclean X Lite zachęca do jej wypróbowania.
Oclean X Lite – rozpocznij przygodę z mądrzejszym myciem zębów
Nowość w portfolio marki Oclean – szczoteczka soniczna Oclean X Lite to idealny produkt dla każdego, kto chciałby przekonać się jak dbać o swoje zęby skuteczniej. Szczoteczka wyposażona została w duży, inteligentny ekran, który zapewnia użytkownikowi natychmiastową informację zwrotną na temat nawyków szczotkowania. Podczas mycia skanuje 8 obszarów jamy ustnej, aby po jego zakończeniu przekazać użytkownikowi raport i wskazać pominięte obszary. W czasie rzeczywistym przedstawia dodatkowe wskazówki dotyczące szczotkowania, zwracając uwagę na pominięte obszary dzięki czemu zapewnia jeszcze bardziej dokładne czyszczenie. Szczoteczka X Lite jest idealna dla osób, które chcą sprawdzić efektywność szczotkowania bez konieczności łączenia się z aplikacją.
Popraw swoją codzienną pielęgnację jamy ustnej, dzięki dodatkowym funkcjom
Wystarczą 3 godziny ładowania, wygodnym złączem USB-C, aby cieszyć się wszystkimi zaletami szczoteczki aż przez 40* dni. Szczoteczka Oclean X Lite posiada wbudowane pięć indywidualnych trybów szczotkowania, dzięki czemu użytkownicy mogą wybrać ten idealny dla swoich potrzeb. Wyjątkową wydajność czyszczenia zapewnia silnik Maglev, który wykonuje do 72 000 ruchów na minutę — prawie dwukrotnie więcej niż w przypadku wiodących konkurentów. Co więcej, jego wodoodporna konstrukcja PX7 zapewnia łatwe czyszczenie i pozwala na bezpieczne mycie zębów, również podczas kąpieli.
*Przy dwuminutowym myciu zębów, dwa razy dziennie, w trybie Sensitive Gum Care
Nowoczesna technologia w wyjątkowej cenie
Nowa szczoteczka soniczna Oclean X Lite dostępna jest w dwóch wersjach kolorystycznych – białej oraz granatowej. Kupić będzie można ją już w październiku w sklepach sieci Media Expert oraz online na www.oclean.pl. Do zakupu szczoteczki zachęca również jej niska cena – rekomendowana cena detaliczna to 249 zł.
Aby uzyskać więcej informacji na temat Oclean, odwiedź https://oclean.pl/

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.