Komunikaty PR

Tej jesieni Litwa oferuje 10 000 darmowych noclegów

2021-09-14  |  14:37
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek@agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

turyści, którzy zatrzymają się w kraju na trzy lub więcej nocy, otrzymają jedną noc gratis. 10 000 zarejestrowanych niezależnych turystów otrzyma bezpłatną noc w obiekcie noclegowym o wartości nieprzekraczającej 65 EUR, aby móc zwiedzać kraj przez jeden dodatkowy dzień.

 

2 września, 2021. Litwa przygotowała atrakcyjną ofertę dla niezależnych podróżnych: zatrzymaj się w kraju na trzy noce, a zapłać tylko za dwie. Aż 500 litewskich hoteli, pensjonatów i innych miejsc krótkotrwałego pobytu nawiązało współpracę z rządem w ramach tej kampanii, aby zaoferować pierwszym 10 000 zarejestrowanym podróżnym więcej czasu na podziwianie naturalnych krajobrazów, osobliwości miejskich i urokliwych wybrzeży Morza Bałtyckiego. Kampania pod hasłem „Litwa. Nie spiesz się" będzie trwała od 2 września do 8 listopada 2021 roku.

 

Podróżni będą mogli skorzystać z oferty rejestrując się na specjalnej stronie kampanii i otrzymując unikalny kod prosto do swojej skrzynki mailowej. Po zarezerwowaniu trzech lub więcej noclegów bezpośrednio w jednym z 500 partnerskich obiektów noclegowych, goście otrzymają ostatni nocleg za darmo. Maksymalna wartość rekompensaty wynosi 65 euro.

 

Kampania została zainicjowana przez Ministerstwo Gospodarki i Innowacji oraz Lithuania Travel, krajową agencję rozwoju turystyki. Kampania ma m.in. na celu pokazanie Litwy jako atrakcyjnego miejsca idealnego na wakacje w mieście.

 

„Kampania jest świadectwem aktywnej współpracy litewskich przedsiębiorców i rządu w celu utrzymania przemysłu turystycznego w obliczu kolejnych fal pandemii, a także zapewnienia turystom międzynarodowym dodatkowego czasu na zwiedzanie kraju" - powiedziała Aušrinė Armonaitė, minister gospodarki i innowacji. „Litwa, położona w samym sercu Europy, jest bogata w dziewiczą przyrodę, smaczną kuchnię i niekończące się życie kulturalne. Dlaczego by nie przedłużyć nieco podróży i oddać się w pełni litewskiej przygodzie?"

 

Ponieważ Litwa jest niewielka pod względem powierzchni, bezpłatny trzeci nocleg stanowi doskonałą okazję dla podróżnych, aby poznać wszystkie trzy największe miasta: Wilno, tętniąca życiem stolica kraju, znana z barokowej starówki i bogatej sceny kulinarnej; Kowno, drugie co do wielkości miasto Litwy, charakteryzujące się modernistyczną architekturą i sztuką uliczną; oraz Kłajpeda, spokojne miasto portowe położone zaledwie rzut kamieniem od Mierzei Kurońskiej - jednego z najbardziej znanych obiektów przyrodniczych w kraju.

Dodatkowy dzień na Litwie to także wiele okazji, by poczuć się jak miejscowy. Sezon jest idealny na grzybobranie, piesze wędrówki, jazdę na rowerze i odkrywanie wiekowych tradycji litewskiej sauny. Miłośników jedzenia ucieszy fakt, że w menu 30 najlepszych restauracji na Litwie dominuje autentyczna kuchnia sezonowa, a piwosze będą zachwyceni miejscowym rzemiosłem piwnym.

Obecnie na Litwie można uprawiać wszystkie rodzaje turystyki, przy czym obowiązują minimalne obostrzenia. Więcej informacji na temat sytuacji COVID-19 oraz wskazówki dla podróżujących dostępne są tutaj.

 

- KONIEC -

O LITHUANIA TRAVEL

Lithuania Travel to krajowa agencja rozwoju turystyki odpowiedzialna za marketing i promocję turystyki na Litwie, działająca w ramach Ministerstwa Gospodarki i Innowacji. Celem strategicznym agencji jest zwiększenie świadomości na temat Litwy jako atrakcyjnego kierunku turystycznego oraz zachęcenie do przyjazdów i podróży krajowych. Biuro ściśle współpracuje z firmami i organizacjami turystycznymi, a także prezentuje litewskie produkty turystyczne, usługi i doświadczenia w mediach społecznościowych i cyfrowych, podczas podróży prasowych, na międzynarodowych wystawach turystycznych oraz imprezach B2B.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre Biuro prasowe
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Podróże Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?
2025-04-17 | 12:20

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

Oferty first minute stają się coraz częstszym wyborem osób planujących wypoczynek z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. W przeciwieństwie do ofert last minute zakup wakacji first
Podróże 20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!
2025-04-11 | 14:40

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Corendon Airlines wraz ze swoimi pasażerami świętuje 20-lecie działalności w przestworzach W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie swojej działalności i zaprasza

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć