Teraz jeszcze delikatniejszy smak czekolady Milka
Stawia na doskonalszą recepturę, nowe opakowania i odmieniony kształt kostek. To gwarancja nieopisanej delikatności i niebywałej przyjemności.
Nowa receptura
Jak wiadomo nazwa Milka pochodzi od słów „Milch” i „Kakao", które odnoszą się do zawartych w jej składzie mleka alpejskiego oraz drugiego najważniejszego elementu produktu, jakim jest kakao. Składniki te od zawsze były wyróżnikiem marki. W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów Milka ulepszyła swoją recepturę i postawiła na większą ilość kakao w każdej tabliczce. W ten sposób stworzyła jeszcze bardziej czekoladowy, a jednocześnie delikatniejszy smak. Tak powstał przepis doskonały, który nie tylko rozkocha w sobie najwybredniejszych smakoszy, lecz także przyniesie nieopisaną przyjemność i radość z jedzenia.
Poruszyć wszystkie zmysły, czyli nowy design
Milka wie o tym, że smakować można również wzrokiem. Dlatego zmienia też opakowania tak małych, jak i dużych tabliczek. Utrzymane są one w charakterystycznym dla marki kolorze fioletowym, a w tle znajduje się alpejski krajobraz i nieco odmieniona krówka Lila. Dzięki rozpoznawalnej kolorystyce czekolady Milka z łatwością można odnaleźć na półkach sklepowych. Na opakowaniu umieszczono również logo programu Cocoa Life. To prowadzony już od 10 lat program odpowiedzialnego pozyskiwania kakao, którego celem jest dbanie o zrównoważoną uprawę kakaowca, jak i godziwe warunki dla farmerów i ich rodzin. Niezmiennie widnieje na nim też zapewnienie, że czekoladę wyprodukowano w 100% z alpejskiego mleka.
Wyjątkowy kształt kostek
Zmiany nie ominęły również kształtu czekolad. Teraz klasyczne małe tabliczki mają kostki o bardziej owalnym kształcie, dzięki którym Milka jeszcze przyjemniej rozpływa się w ustach i cieszy swoim delikatnym smakiem. By zaakcentować charakter marki, na jednej kostce w tabliczce widnieje teraz wizerunek krówki Lili.
Nowa, ulepszona Milka rozpieszcza smakiem i wyglądem. By doświadczyć przyjemności płynącej z jedzenia, wystarczy znaleźć fioletowy kolor na sklepowej półce i poznać nowy, jeszcze bardziej czekoladowy i rozpływający się w ustach smak!
Zachęcamy do obejrzenia nowego klipu związanego z największymi od 25 lat zmianami marki Milka: https://www.youtube.com/watch?v=8kgA-VJUYHc
Mondelez Polska
Mondelez Polska jest wiodącą̨ firmą branży spożywczej w Polsce, od 30 lat obecną na naszym rynku. Zatrudnia 5600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce[1]. Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady Milka, Toblerone i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka Milka, OREO, belVita, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r.
Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. Firma zachęca ludzi w 150 krajach do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak ciastka Oreo, belVita i LU, czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone, cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. W 2021 r. Mondelēz International osiągnął przychód około 29 miliardów dolarów jest. Akcje firmy wchodzą w skład indeksów Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilu firmy na Twitterze www.twitter.com/MDLZ.
[1] Mondelez Polska za NielsenIQ: Panel Handlu Detalicznego; Cała Polska z Dyskontami (Food); Udziały w sprzedaży wartościowej w okresie IV 2020 - III 2021 w Kategorii Produktów Czekoladowych (suma Tabliczek, Pralin i Batonów, z wyłączeniem Batonów Chłodzonych) oraz w Kategorii Słodkich Wypieków (suma Ciastek Paczkowanych oraz Miękkich Ciastek o wadze do 75g).
Pasibus otwiera się w CH Focus
3 topowe trendy kulinarne – sprawdź, czy jesteś na bieżąco
Odkrywaj smaki domowych przetworów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Media
Agnieszka Hyży i Maciej Rock: W tym roku nie wyjeżdżamy na wakacje, od świtu do nocy ciężko pracujemy. Chcemy, żeby poranki „Halo tu Polsat” były najlepsze na rynku
Już tylko chwile dzielą nas od startu nowego porannego formatu „Halo tu Polsat”. Przygotowania idą pełną parą, a prowadzący program wakacje spędzają w studiu. Agnieszka Hyży i Maciej Rock w tym roku nie mogą sobie pozwolić na dłuższy urlop, bo muszą być do dyspozycji producentów, tym bardziej że jednocześnie trwają nagrania do kolejnej edycji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, gdzie również będą gospodarzami.
Media
Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
Zdaniem Tomasza Jacykowa w letnich stylizacjach możemy sobie pozwolić na więcej, ale trzeba pamiętać, że szorty, koszulki bez ramiączek, mocno wycięte topy i zwiewne spódniczki zamiast podkreślać atuty sylwetki, mogą tylko uwypuklić jej mankamenty i niedoskonałości. W konsekwencji źle dobrane wakacyjne zestawienia zamiast zachwycać, budzą niesmak. Poza tym coś, co idealnie pasuje na plażę, niekoniecznie musi dobrze wyglądać na ulicy. Stylista z uwagą śledzi bieżące trendy i jak przyznaje, bardzo podoba mu się chociażby eksponowanie bielizny i czynienie jej ważnym elementem codziennych stylizacji.
Prawo
Ostatni moment na przyjęcie standardów ochrony małoletnich w placówkach pracujących z dziećmi. Przepisy mają pomóc walczyć ze zjawiskiem przemocy wobec najmłodszych
15 sierpnia mija termin wprowadzenia standardów ochrony małoletnich (SOM) we wszystkich instytucjach pracujących z dziećmi. Poza oczywistymi placówkami, takimi jak szkoły, przedszkola czy kluby sportowe, obowiązek ten dotyczy także np. hoteli czy szpitali. Wdrożenie przez te instytucje odpowiednich procedur zapobiegawczych i interwencyjnych ma doprowadzić docelowo do zmniejszenia skali przemocy i nadużyć wobec najmłodszych. – Standardy ochrony małoletnich przez to, że są obowiązkowe i dotyczą tak wielu organizacji i instytucji, będą prawdziwą zmianą społeczną, o ile świadomie podejdziemy do ich przygotowania i wdrażania – podkreśla Agata Sotomska z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.