„Testerzy porządku, mistrzowie bałaganu” - Esperienza Agency startuje z kampanią
Esperienza Agency z przyjemnością informuje o najnowszej współpracy z Vileda Polska, mającej na celu promocję innowacyjnej linii produktów VILEDA PET PRO, stworzonej specjalnie z myślą o właścicielach zwierząt. Nowa seria akcesoriów do sprzątania dedykowana jest tym, którzy codziennie mierzą się z wyzwaniami, jakie niesie ze sobą życie z czworonogami.
Kampania „Testerzy porządku, mistrzowie bałaganu” - dajemy głos zwierzętom!
Centralnym elementem kampanii jest unikalna aktywacja pod hasłem „Testerzy porządku, mistrzowie bałaganu”, w ramach której głos oddano samym zwierzakom. Prowadzony na Instagramie konkurs pozwoli zrekrutować futrzastych testerów, którzy na własnej skórze (i sierści) przekonają się o skuteczności nowych produktów.
Akcja charytatywna - każde udostępnienie to wsparcie dla Fundacji dla Szczeniąt Judyta
Niezwykle ważnym aspektem kampanii jest również wsparcie charytatywne. Dzięki funkcji „Podaj dalej” na Instagramie, każde udostępnione zdjęcie z pupilem przyczynia się do zbiórki na rzecz Fundacji dla Szczeniąt Judyta. VILEDA zobowiązała się przekazać fundacji niezbędne produkty do kwoty 10.000 PLN.
Influencerzy - współpraca z gwiazdami świata zwierząt
W ramach kampanii, Esperienza zaangażowała także influencerów na czterech łapach, którzy na swoich profilach social media prezentują życie z produktami VILEDA PET PRO, ukazując ich efektywność w codziennym użytkowaniu.
„To czysta przyjemność pracować z takim Klientem, jak Vileda Polska, i móc wspierać inicjatywy ważne dla społeczności właścicieli zwierząt. Szczególnie, że nasz agencyjny zwierzyniec liczy 7 psów i 3 koty, więc z radością przetestowaliśmy Vileda PET PRO” - mówi Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy, Social Media Director w Esperienza Agency.
Zachęcamy do odwiedzenia strony produktów VILEDA PET PRO oraz do śledzenia postępów kampanii na Instagramie @vileda_polska.
O Vileda Polska
Vileda Polska, część globalnego koncernu Freudenberg Home and Cleaning Solutions, jest liderem w produkcji innowacyjnych rozwiązań do sprzątania domowego, stale dążąc do ulepszania życia swoich klientów poprzez oferowanie produktów o najwyższej jakości.
O Esperienza Agency
Esperienza Agency to agencja specjalizująca się w experience marketingu, która dostarcza kreatywne rozwiązania w strategiach komunikacyjnych, social media, kampaniach influencer marketingowych i PR. Zespół doświadczonych specjalistów realizuje projekty z pasją i zaangażowaniem, dostosowane do potrzeb klientów.
Więcej informacji o Esperienza Creative Technology na stronie: http://www.esperienza.agency
Śledź nasze social media:
https://www.facebook.com/esperienza.agency/
https://www.instagram.com/esperienza.agency/
https://www.linkedin.com/company/esperienza-agency/
https://www.tiktok.com/@esperienza.agency

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów
Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.
Problemy społeczne
Od lipca ułatwienia w dostępie do terapii dla osób z przewlekłą chorobą nerek. Eksperci apelują o włączenie dietetyków w proces leczenia

Na przewlekłą chorobę nerek cierpi nawet ponad 4,7 mln osób. Według prognoz WHO liczba pacjentów wymagających dializ będzie szybko rosnąć. Niskobiałkowa dieta w połączeniu z leczeniem farmakologicznym obejmującym ketoanalogi aminokwasów może znacząco opóźnić konieczność rozpoczęcia dializoterapii. Od 1 lipca Ministerstwo Zdrowia ułatwia dostęp do terapii. Zmiany mają odciążyć specjalistów, dostosować program do codziennej praktyki lekarskiej i uprościć dostęp do terapii.
Żywienie
Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego

Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.