„Testerzy porządku, mistrzowie bałaganu” - Esperienza Agency startuje z kampanią
Esperienza Agency z przyjemnością informuje o najnowszej współpracy z Vileda Polska, mającej na celu promocję innowacyjnej linii produktów VILEDA PET PRO, stworzonej specjalnie z myślą o właścicielach zwierząt. Nowa seria akcesoriów do sprzątania dedykowana jest tym, którzy codziennie mierzą się z wyzwaniami, jakie niesie ze sobą życie z czworonogami.
Kampania „Testerzy porządku, mistrzowie bałaganu” - dajemy głos zwierzętom!
Centralnym elementem kampanii jest unikalna aktywacja pod hasłem „Testerzy porządku, mistrzowie bałaganu”, w ramach której głos oddano samym zwierzakom. Prowadzony na Instagramie konkurs pozwoli zrekrutować futrzastych testerów, którzy na własnej skórze (i sierści) przekonają się o skuteczności nowych produktów.
Akcja charytatywna - każde udostępnienie to wsparcie dla Fundacji dla Szczeniąt Judyta
Niezwykle ważnym aspektem kampanii jest również wsparcie charytatywne. Dzięki funkcji „Podaj dalej” na Instagramie, każde udostępnione zdjęcie z pupilem przyczynia się do zbiórki na rzecz Fundacji dla Szczeniąt Judyta. VILEDA zobowiązała się przekazać fundacji niezbędne produkty do kwoty 10.000 PLN.
Influencerzy - współpraca z gwiazdami świata zwierząt
W ramach kampanii, Esperienza zaangażowała także influencerów na czterech łapach, którzy na swoich profilach social media prezentują życie z produktami VILEDA PET PRO, ukazując ich efektywność w codziennym użytkowaniu.
„To czysta przyjemność pracować z takim Klientem, jak Vileda Polska, i móc wspierać inicjatywy ważne dla społeczności właścicieli zwierząt. Szczególnie, że nasz agencyjny zwierzyniec liczy 7 psów i 3 koty, więc z radością przetestowaliśmy Vileda PET PRO” - mówi Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy, Social Media Director w Esperienza Agency.
Zachęcamy do odwiedzenia strony produktów VILEDA PET PRO oraz do śledzenia postępów kampanii na Instagramie @vileda_polska.
O Vileda Polska
Vileda Polska, część globalnego koncernu Freudenberg Home and Cleaning Solutions, jest liderem w produkcji innowacyjnych rozwiązań do sprzątania domowego, stale dążąc do ulepszania życia swoich klientów poprzez oferowanie produktów o najwyższej jakości.
O Esperienza Agency
Esperienza Agency to agencja specjalizująca się w experience marketingu, która dostarcza kreatywne rozwiązania w strategiach komunikacyjnych, social media, kampaniach influencer marketingowych i PR. Zespół doświadczonych specjalistów realizuje projekty z pasją i zaangażowaniem, dostosowane do potrzeb klientów.
Więcej informacji o Esperienza Creative Technology na stronie: http://www.esperienza.agency
Śledź nasze social media:
https://www.facebook.com/esperienza.agency/
https://www.instagram.com/esperienza.agency/
https://www.linkedin.com/company/esperienza-agency/
https://www.tiktok.com/@esperienza.agency

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.