The Sero, The Frame i The Serif
Telewizor, który zmienia orientację obrazu z poziomej na pionową, pięknie oprawiony ekran, dzięki któremu malarstwo Van Gogha na stałe zagości w domu czy prawdziwe dzieło sztuki użytkowej inspirowane krojem czcionki szeryfowej – to tylko wybrane cechy telewizorów Samsung, które należą do kategorii lifestyle.
- The Frame, The Sero i The Serif to telewizory, które powstały z myślą o konkretnych potrzebach widzów i użytkowników.
- The Frame otworzył widzów na sztukę: za sprawą Trybu Sztuka i dedykowanego sklepu ze sztuką Art Store. W tym roku dostępny będzie dodatkowo w wersji 75 i 32 cale.
- The Sero przenosi mobilne doświadczenia na duży ekran, do tego świetnie wygląda. W Polsce zadebiutuje w lipcu.
- The Serif łączy najwyższej klasy unikatowy design z pełnią możliwości, jakie daje technologia QLED.
Lifestyle w tłumaczeniu na język polski oznacza styl życia, a to pojęcie świetnie nadaje się do opisania telewizorów The Frame, The Sero i The Serif. Powstały one bowiem w odpowiedzi na konkretne potrzeby różnych grup użytkowników, a każdych z tych modeli – poprzez swoje unikatowe cechy – świetnie wpisuje się w różnorodne style życia.
The Frame: sztuka na miarę nowej dekady
The Frame to telewizor, który powstał z miłości do piękna i sztuki. Już na etapie tworzenia konceptu i projektowania Samsung zastosował inne podejście – w centrum były doświadczenia z obcowania ze sztuka wysoką i wysublimowanym designem i to nie tylko podczas oglądania dzieł sztuki, ale i filmów czy sportu.
Tak powstał telewizor, który w niezwykły sposób łączy technologię i sztukę. Design Ramy Obrazu sprawia, że telewizor będzie prezentował się niczym obraz i stanie się elementem wystroju wnętrza. Za sprawą Trybu Sztuka po wyłączeniu, zamiast czarnego lustra ekranu można podziwiać ulubione obrazy, nowoczesną grafikę, pochodzące z renomowanych światowych muzeów i galerii lub własne zdjęcia. W specjalnie stworzonym internetowym sklepie ze sztuką Art Store[1] do wyboru jest już ponad 1200 pozycji. Z kolei dzięki wymiennym, opcjonalnym ramkom (do zakupienia osobno), które dostępne są w czterech kolorach - czarnym, białym, jasnego drewna oraz ciemnego drewna - ekran będzie świetnie prezentował się pośród domowej kolekcji sztuki.
To telewizor, który pozwoli doświadczyć niewyobrażalnej głębi obrazu zarówno podczas oglądania filmów i seriali, jak i podziwiania dzieł sztuki. Zadba o to technologia ekranu QLED ze 100% Natężeniem Kolorów. W 2020 roku The Frame zyskał szereg nowych technologii i funkcji, w tym technologię Dual LED[2], która m.in. zwiększa kontrast. Wrażenia z oglądania spotęguje także Aktywny Wzmacniacz Głosu. Dzięki niemu dźwięki otoczenia nie zakłócą seansu filmowego. Z kolei Multi View[3] pozwoli podzielić ekran i jednocześnie odtwarzać ulubiony film i czat ze smartfona.
W 2020 roku telewizor The Frame dostępny będzie w sześciu rozmiarach: 32, 43, 50, 55, 65, 75 cali. Nowością są zarówno ten najmniejszy, jak i największy wariant, które stanowią bezpośrednią odpowiedź na potrzeby widzów.
The Sero: mobilna rozrywka na dużym ekranie
The Sero to produkt, który wykracza poza klasyczną definicję telewizora. Jego nazwa wywodzi się od koreańskiego słowa „pionowy”, które najlepiej go opisuje. The Sero pozwala bowiem zmieniać orientację ekranu – zupełnie, jak w smartfonie czy tablecie.
W poziomie obejrzymy ulubione filmy i seriale, a w pionie sprawdzimy m.in. co nowego w mediach społecznościowych i zobaczymy treści w formatach, które do tej pory zarezerwowane były dla urządzeń mobilnych. Gdy połączymy telewizor ze smartfonem, będzie on odwzorowywał jego położenie. Wystarczy trzymać smartfon w pionie lub poziomie a w takim samym położeniu znajdzie się ekran The Sero.
Telewizor daje możliwość skorzystania z jeszcze większej liczby funkcji, dzięki którym codzienne korzystanie i obcowaniem z The Sero jest prawdziwą przyjemnością. Przykładem może być zaprojektowany specjalnie z myślą o tym produkcie Tryb Portret, dzięki któremu ekran wyłączonego telewizora nie będzie czarny. Stanie się płaszczyzną do prezentacji plakatów, własnych zdjęć, animacji czy wizualizacji.
O The Sero można powiedzieć, że jest to „telewizor mobilny” i to nie tylko na łatwość połączeniu i świetną współpracę ze smartfonem. Specjalnie zaprojektowany Ruchomy Stojak Sero (dostępny osobno), który można połączyć z telewizorem pozwala swobodnie go przesuwać , w zależności od potrzeb.
The Sero zadebiutuje na polskim rynku jeszcze w lipcu. Dostępny będzie z ekranem o przekątnej 43”.
The Serif: piękny design w każdym calu
W 2020 The Serif zadebiutuje w Polsce. Telewizor stworzony we współpracy z paryską firmą braci Ronan & Erwan Bouroullec, którzy zaliczani są do grona najsłynniejszych na świecie projektantów przemysłowych, zachwyca designem 360 stopni. Oznacza to, że prezentuje się perfekcyjnie z każdej strony.
Patrząc z boku, The Serif przypomina kształtem literę „I”, co daje efekt idealnego wyważenia i symetrii. Jednym z jego wyróżników są odczepiane nóżki podłogowe, które dostępne są w zestawie. Takie rozwiązanie pozwala wyeksponować ekran w dowolny sposób – jako wolnostojący element wystroju, który skupia na sobie całą uwagę lub w bardziej klasycznej formie np. na szafce.
The Serif doskonale współpracuje ze smartfonem. Wystarczy, że położymy go na górnej ramie telewizora. Technologia NFC, która połączy oba urządzenia sprawi, że szybko usłyszymy bogaty i piękny dźwięk wypełniający pomieszczenie. Po połączeniu, Serif automatycznie przechodzi w Tryb Ambient i odtwarza muzykę z telefonu wraz z efektami wizualnymi na ekranie.
W The Serif możemy użyć także trybu Multi View, który potrafi podzielić ekran
i jednocześnie odtwarzać treści mobilne i telewizyjne. Tryb Muliti View posiada kilka możliwości wyświetlania, które możesz dopasować do swoich preferencji.
The Serif oferuje również wsparcie Airplay2 do łatwego odtwarzania treści z urządzeń Apple na dużym ekranie.
Ten designerski telewizor sprawdzi się świetnie zarówno jako efektowna ozdoba, ale także podczas filmowych maratonów. Oferuje rozdzielczość 4K i zalety telewizorów QLED, czyli piękne nasycone kolory (100% Natężenie Kolorów), HDR10+, Procesor Quantum 4K oraz funkcję Inteligentnego Skalowania[4].
Telewizor będzie dostępny w wersjach 43, 49 i 55-calowych w dwóch nowych kolorach, Cloud White i Cotton Blue.
[1] Dostęp do pełnej gamy obrazów w Sklepie ze Sztuką jest opcją dodatkowo płatną. Dostępność dzieł sztuki w Art Store może ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
[2] Funkcja Dual LED niedostępna w The Frame 2020 o rozmiarze 32''.
[3] Funkcja Multi View nie jest dostępna dla The Frame 32”.
[4] Efekty działania funkcji skalowania zależą od typu, jakości i formatu materiału wejściowego. Skalowanie może nie działać na materiały przesyłane z komputera oraz w niektórych przypadkach przy włączonym Trybie Gry.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.