Komunikaty PR

Tichauer - tak smakują emocje

2020-05-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl

Tichauer to marka premium, która przełamuje stereotypy i dumnie kroczy swoją indywidualną drogą między piwami koncernowymi a kraftowymi. Jego sekret stanowią ponad 120-letnie receptury warzenia piwa. Dzięki temu ten historyczny brand ma unikalny, tradycyjny smak i współczesny charakter.

Tichauer to piwo z ponad 120-letnią tradycją, powstałe z połączenia pasji oraz piwowarskiej tradycji. Zostało powołane do życia w 1897 roku przez piwowarów z Burgerliche Brauerei Tichau jako kontrapunkt dla piwa produkowanego koncernowo. Współcześni browarnicy, zafascynowani wiekową tradycją warzenia, postanowili powrócić do korzeni i przywrócić temu trunkowi o puszystej, śnieżnobiałej pianie autentyczny i niepowtarzalny smak sprzed lat.

Sekret Tichauera

Sekretem Tichauera są receptury dawnych mistrzów, którzy szczególny nacisk kładli na dolne fermentowanie w otwartych kadziach, gdzie drożdże swobodnie i bezstresowo łączą się z tlenem, co wpływa na klasyczne walory smakowo-zapachowe. Ważne jest także rygorystyczne przestrzeganie zasad leżakowania w tankach, czyli odpoczywania oraz filtrowania w ziemi okrzemkowej. Dzięki temu browarnicy zachowują wartości odżywcze piwa i uzyskują wysoką klarowność. Każdy proces wymaga odpowiednich składników i przebiega bez pośpiechu - zajmuje ściśle określoną ilość czasu, by w efekcie powstał orzeźwiający lager z delikatną nutką goryczki i finezyjnym smakiem.

Tichauer dla indywidualistów

Tichauer to wiekowy lager, warzony z pasją i na własnych zasadach, dzięki czemu kryje się w nim duch indywidualizmu. Jego wyrafinowany smak i aromat doceniają osoby lubiące kroczyć własną ścieżką, ceniące wysoką jakość, dobrą sztukę i radość spotkań z przyjaciółmi i bliskimi, podczas których mogą cieszyć się z nimi swymi sukcesami.

- Sekret Tichauera tkwi w autentycznym smaku, uwarzonym zgodnie z najlepszą sztuką rzemieślniczą, w pasji do piwa i pasji do życia. Dwie piąstki w logotypie mówiące „Masz gest” dokładnie oddają pasję Browaru Obywatelskiego, który chce dzielić się z miłośnikami bursztynowego trunku swym wyjątkowym i niepowtarzalnym produktem, a także zachęca piwoszy do dzielenia się wyjątkowymi momentami w swym życiu z najbliższymi w towarzystwie Tichauera - mówi Anna Będkowska, odpowiedzialna za rozwój marki.

W ofercie „Tichauer’a” znajdują się 4 kompozycje piwne:

  • Tichauer Lager - o intensywnie złotym kolorze i orzeźwiającym, chmielowym aromacie z nutką goryczy. Smaku dodaje gęsta, trwała piana. Pasteryzowany. Stężenie alkoholu - 5%, ekstrakt - 11,5%

  • Tichauer Dark - piwo o słodkim aromacie i karmelowo-orzechowym smaku. Charakteryzuje go rubinowa barwa i beżowa piana. Pasteryzowany. Stężenie alkoholu - 4,8%, ekstrakt - 11,5%

  • Tichauer Weizen - klasyczne piwo pszeniczne, podkręcone aromatem bananów i goździków. Łagodne, bez goryczkowego charakteru. Stężenie alkoholu - 4,7%, ekstrakt - 11%

  • Tichauer Free - klasyczny Lager o wyrazistym i intensywnym aromacie, ale bez zawartości alkoholu. Stężenie alkoholu < 0,5%, ekstrakt - 11,5%

Piwo Tichauer można kupić w starannie wyselekcjonowanych sklepach oraz najlepszych knajpkach i restauracjach w całej Polsce. Jest dostępne zarówno w butelkach, jak i beczkach.

 

Więcej informacji: http://browarobywatelski.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.