Tikkurila Budowlaną Marką Roku 2021
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Tikkurila po raz kolejny z rzędu została uhonorowana godłem Budowlanej Marki Roku. W kategorii farby dekoracyjne wewnętrzne uzyskała tytuł Brązowej Budowlanej Marki Roku 2021, zaś w kategorii lakiery i impregnaty do drewna otrzymała wyróżnienie. Ranking Budowlana Marka Roku tworzony jest na podstawie ogólnopolskiego badania prowadzonego wśród wykonawców, którzy spontanicznie wskazują marki, których używali w ciągu ostatniego roku oraz te, które cechują się najwyższą jakością i najlepszą relacją ceny do jakości.
- Jesteśmy dumni, że po raz kolejny Tikkurila znalazła się w gronie najbardziej cenionych przez wykonawców marek budowalnych w Polsce. To dla nas niezwykle ważny tytuł, bo przyznawany jest głosami profesjonalistów, którzy na co dzień używają naszych produktów i są jednocześnie ważnymi doradcami dla klientów. W konsekwencji rekomendacja wykonawcy i jego zadowolenie są często tożsame z zadowoleniem jego i naszych klientów. Tym bardziej cieszymy się, że produkty, które dostarczamy, stanowią przyjazne rozwiązania, pozwalające uzyskać piękne efekty dekoracyjne w domach i ogrodach Polaków – komentuje Marta Chowańczak, menedżer marki Tikkurila.
Ranking Budowlana Marka Roku 2021 został stworzony na podstawie badania wśród 2 576 firm wykonawczych z całej Polski.
Więcej informacji nt. produktów Tikkurila można znaleźć na stronie: https://tikkurila.pl/
Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit
Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.