Komunikaty PR

Tikkurila i Beckers organizują w Sosnowcu bezpłatne porady designera

2024-08-13  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Znane marki farbiarskie – Tikkurila i Beckers – organizują w Sosnowcu bezpłatne spotkania z projektantami wnętrz. W najbliższy piątek i sobotę, 16-17 sierpnia, profesjonaliści będą doradzać osobom planującym remont, na co zwrócić uwagę dobierając farbę do domu, a także podpowiedzą, jakie odcienie sprawdzą się najlepiej w poszczególnych pomieszczeniach. Spotkania odbędą się w Leroy Merlin przy ul. Zuzanny 26. 

- Wybór odcienia do domowych wnętrz to wbrew pozorom niełatwe zadanie. Na odbiór koloru wpływa przecież szereg czynników, w tym najważniejszy z nich, czyli światło. W rezultacie w zależności od pory dnia, rodzaju oświetlenia, ale też rodzaju farby, odcień na ścianach może prezentować się zupełnie inaczej. Aby efekty malowania spełniły nasze oczekiwania, warto skorzystać ze wsparcia profesjonalistów, którzy bazując na swojej wiedzy i praktycznym doświadczeniu podpowiedzą, na co zwrócić uwagę wybierając farbę, a także pomogą dobrać kolor, który w pełni wykorzysta potencjał wnętrza – komentuje Aneta Stopa, kierownik marki Beckers. 

Podczas organizowanych porad osoby planujące remont będą mogły spotkać się z wykwalifikowanymi projektantami i bezpłatnie skorzystać z fachowego wsparcia dot. malowania ścian. Designerzy podpowiedzą, które spośród farb Tikkurila i Beckers najlepiej sprawdzą się w przeznaczonych do malowania pomieszczeniach i wskażą, jakie kolory wykorzystać, by uzyskać piękny i długotrwały efekt.  Aby porada była jeszcze bardziej efektywna, warto przynieść ze sobą zdjęcia wnętrz, które mają być poddane metamorfozie.  

Mieszkańcy Sosnowca mogą spotkać się z designerem w piątek, 16 sierpnia, w godzinach 14.00-20.00 i w sobotę, 17 sierpnia, od godz. 9.00 do 16.00.  Konsultacje w sosnowieckim Leroy Merlin to część cyklu porad, które marki Beckers i Tikkurila organizują w okresie letnim w wybranych sklepach tej sieci w całej Polsce. 
 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.