Komunikaty PR

Tikkurila i Beckers organizują w Sosnowcu bezpłatne porady designera

2024-08-13  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Znane marki farbiarskie – Tikkurila i Beckers – organizują w Sosnowcu bezpłatne spotkania z projektantami wnętrz. W najbliższy piątek i sobotę, 16-17 sierpnia, profesjonaliści będą doradzać osobom planującym remont, na co zwrócić uwagę dobierając farbę do domu, a także podpowiedzą, jakie odcienie sprawdzą się najlepiej w poszczególnych pomieszczeniach. Spotkania odbędą się w Leroy Merlin przy ul. Zuzanny 26. 

- Wybór odcienia do domowych wnętrz to wbrew pozorom niełatwe zadanie. Na odbiór koloru wpływa przecież szereg czynników, w tym najważniejszy z nich, czyli światło. W rezultacie w zależności od pory dnia, rodzaju oświetlenia, ale też rodzaju farby, odcień na ścianach może prezentować się zupełnie inaczej. Aby efekty malowania spełniły nasze oczekiwania, warto skorzystać ze wsparcia profesjonalistów, którzy bazując na swojej wiedzy i praktycznym doświadczeniu podpowiedzą, na co zwrócić uwagę wybierając farbę, a także pomogą dobrać kolor, który w pełni wykorzysta potencjał wnętrza – komentuje Aneta Stopa, kierownik marki Beckers. 

Podczas organizowanych porad osoby planujące remont będą mogły spotkać się z wykwalifikowanymi projektantami i bezpłatnie skorzystać z fachowego wsparcia dot. malowania ścian. Designerzy podpowiedzą, które spośród farb Tikkurila i Beckers najlepiej sprawdzą się w przeznaczonych do malowania pomieszczeniach i wskażą, jakie kolory wykorzystać, by uzyskać piękny i długotrwały efekt.  Aby porada była jeszcze bardziej efektywna, warto przynieść ze sobą zdjęcia wnętrz, które mają być poddane metamorfozie.  

Mieszkańcy Sosnowca mogą spotkać się z designerem w piątek, 16 sierpnia, w godzinach 14.00-20.00 i w sobotę, 17 sierpnia, od godz. 9.00 do 16.00.  Konsultacje w sosnowieckim Leroy Merlin to część cyklu porad, które marki Beckers i Tikkurila organizują w okresie letnim w wybranych sklepach tej sieci w całej Polsce. 
 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.