Komunikaty PR

Tikkurila i Beckers organizują cykl bezpłatnych porad designera

2024-06-20  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Znane marki farbiarskie – Tikkurila i Beckers – organizują w polskich miastach serię bezpłatnych spotkań z projektantami wnętrz. Do końca września br. w każdy piątek i sobotę profesjonaliści będą doradzać osobom planującym remont, na co zwrócić uwagę dobierając farbę do domu, a także podpowiedzą, jakie odcienie sprawdzą się najlepiej w poszczególnych pomieszczeniach. Spotkania będą odbywać się w wybranych sklepach Leroy Merlin w całej Polsce. 

- Wybór odcienia do domowych wnętrz to wbrew pozorom niełatwe zadanie. Na odbiór koloru wpływa przecież szereg czynników, w tym najważniejszy z nich, czyli światło. W rezultacie w zależności od pory dnia, rodzaju oświetlenia, ale też rodzaju farby, odcień na ścianach może prezentować się zupełnie inaczej. Aby efekty malowania spełniły nasze oczekiwania, warto skorzystać ze wsparcia profesjonalistów, którzy bazując na swojej wiedzy i praktycznym doświadczeniu podpowiedzą, na co zwrócić uwagę wybierając farbę, a także pomogą dobrać kolor, który w pełni wykorzysta potencjał wnętrza – komentuje Aneta Stopa, kierownik marki Beckers. 

Podczas organizowanych porad osoby planujące remont będą mogły spotkać się z wykwalifikowanymi projektantami i bezpłatnie skorzystać z fachowego wsparcia dot. malowania ścian. Designerzy podpowiedzą, które spośród farb Tikkurila i Beckers najlepiej sprawdzą się w przeznaczonych do malowania pomieszczeniach i wskażą, jakie kolory wykorzystać, by uzyskać piękny i długotrwały efekt.  Aby porada była jeszcze bardziej efektywna, warto przynieść ze sobą zdjęcia wnętrz, które mają być poddane metamorfozie.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.