Komunikaty PR

Tikkurila i Beckers organizują w Bielsku-Białej bezpłatne porady designera

2024-07-24  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Znane marki farbiarskie – Tikkurila i Beckers – organizują w Bielsku-Białej bezpłatne spotkania z projektantami wnętrz. W najbliższy piątek i sobotę, 26-27 lipca, profesjonaliści będą doradzać osobom planującym remont, na co zwrócić uwagę dobierając farbę do domu, a także podpowiedzą, jakie odcienie sprawdzą się najlepiej w poszczególnych pomieszczeniach. Spotkania odbędą się w Leroy Merlin przy ul. Bohaterów Monte Cassino 419. 

- Wybór odcienia do domowych wnętrz to wbrew pozorom niełatwe zadanie. Na odbiór koloru wpływa przecież szereg czynników, w tym najważniejszy z nich, czyli światło. W rezultacie w zależności od pory dnia, rodzaju oświetlenia, ale też rodzaju farby, odcień na ścianach może prezentować się zupełnie inaczej. Aby efekty malowania spełniły nasze oczekiwania, warto skorzystać ze wsparcia profesjonalistów, którzy bazując na swojej wiedzy i praktycznym doświadczeniu podpowiedzą, na co zwrócić uwagę wybierając farbę, a także pomogą dobrać kolor, który w pełni wykorzysta potencjał wnętrza – komentuje Aneta Stopa, kierownik marki Beckers. 

Podczas organizowanych porad osoby planujące remont będą mogły spotkać się z wykwalifikowanymi projektantami i bezpłatnie skorzystać z fachowego wsparcia dot. malowania ścian. Designerzy podpowiedzą, które spośród farb Tikkurila i Beckers najlepiej sprawdzą się w przeznaczonych do malowania pomieszczeniach i wskażą, jakie kolory wykorzystać, by uzyskać piękny i długotrwały efekt.  Aby porada była jeszcze bardziej efektywna, warto przynieść ze sobą zdjęcia wnętrz, które mają być poddane metamorfozie.  

Mieszkańcy Bielska-Białej mogą spotkać się designerem w piątek, 26 lipca, w godzinach 14.00-20.00 i w sobotę, 27 lipca, od godz. 9.00 do 16.00.  Konsultacje w bielskim Leroy Merlin to część cyklu porad, które marki Beckers i Tikkurila organizują w okresie letnim w wybranych sklepach tej sieci w całej Polsce. 
 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.