Komunikaty PR

Tikkurila Master Solution: nowe produkty do dachów dla profesjonalistów

2020-07-28  |  01:00
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Dach stanowi nie tylko element konstrukcyjny budynku, ale odgrywa też istotną rolę w wyglądzie całego obiektu. Zadbany może być prawdziwą ozdobą, podnosząc wartość nieruchomości. Jego dobra kondycja wpływa też na komfort i bezpieczeństwo użytkowania domu. Jednak pełniąc funkcje ochronne dla budynku, dach jest szczególnie narażony na szkodliwe działanie warunków atmosferycznych. By ustrzec właścicieli nieruchomości przed kosztownym i czasochłonnym procesem wymiany dachów, Tikkurila wprowadza nową serię wysoce funkcjonalnych produktów do pielęgnacji i renowacji pokryć dachowych oraz zewnętrznych elementów budynków – Tikkurila Master Solution. Są one przeznaczone dla wyspecjalizowanych ekip wykonawczych i pozwalają na kompleksowe zadbanie o trwałość i estetykę tej niezwykle ważnej części domu.


Zastosowanie profesjonalnych produktów z serii Tikkurila Master Solution stanowi alternatywę dla wymiany dachu, umożliwiając skuteczne zabezpieczenie i odświeżenie betonowych, bitumicznych lub metalowych pokryć dachowych zaledwie w ciągu kilku dni. W ramach linii Tikkurila Master Solution dostępne są środki do fizycznego i antybiologicznego czyszczenia dachów, jak również produkty niezbędne do kompleksowej renowacji, takie jak podkłady i preparaty zabezpieczające przed rdzą i wilgocią. Ważnym elementem składowym tego rozwiązania są też powłoki ochronne w formie farb nawierzchniowych, umożliwiające odświeżenie dachów i innych elementów zewnętrznych budynku w wybranym kolorze i stopniu połysku. W dedykowanym wzorniku barw Tikkurila Master Solution znajduje się 13 gotowych kolorów, jednak istnieje też możliwość barwienia farb z tej linii na blisko 1400 odcieni. Pozwala to na przywrócenie dawnego blasku dachu, a w razie potrzeby nawet zupełną zmianę jego kolorystyki. Farby te tworzą oddychającą i odpychającą wodę powierzchnię, która jest odporna na promieniowanie UV i negatywny wpływ warunków pogodowych. W rezultacie, zapewniają one doskonałą ochronę przed deszczem, śniegiem, słońcem i innymi warunkami atmosferycznymi.


Tikkurila Master Solution to seria przyjaznych dla środowiska wodorozcieńczalnych produktów o szybkoschnącej formule, ułatwiającej sprawne przeprowadzenie prac. Pozwalają na ograniczenie wpływu na planetę również dzięki wyeliminowaniu odpadów związanych z procesem utylizacji starego dachu i produkcją nowego.

 

Więcej informacji o nowej linii produktów do dachów Tikkurila Master Solution znajduje się na stronie: https://tikkurila.pl/dla-profesjonalistow/tikkurila-master-solution

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.