Tikkurila w Domowych Rewolucjach na wakacje w TVN
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Już w wakacje „Domowe Rewolucje” będzie można oglądać na antenie głównej TVN. Znana projektantka Dorota Szelągowska przy wykorzystaniu farb Tikkurila przeprowadzi spektakularne metamorfozy w domach bohaterów wnętrzarskiego programu. Odcinki czwartego sezonu pokazywane będą w każdą sobotę o godz. 17.00 w TVN. Najbliższa emisja już 20 czerwca.
Nie od dziś wiadomo, że wakacje to idealny czas na remonty. Tego lata wiele inspiracji do wnętrzarskich metamorfoz widzom TVN dostarczy Dorota Szelągowska i towarzyszący jej specjaliści. W związku z tym, że prowadząca program „Domowe Rewolucje” żadnych wyzwań się nie boi, w każdym odcinku będzie udowadniać, że nie ma rzeczy niemożliwych i nawet najbardziej nieustawną przestrzeń można zmienić w piękne, a przy tym w pełni funkcjonalne miejsce do życia. Sięgając m.in. po wysokiej jakości, sprawdzone rozwiązania, jakie zapewniają produkty Tikkurila doda koloru realizowanym projektom, stylowo ożywiając domowe pomieszczenia. W szerokiej palecie ponad 13 tys. barw na pewno znajdzie odcień, który wpisze się w gusta domowników.
W pierwszym odcinku Dorota Szelągowska przeprowadzi gruntowną metamorfozę niewielkiego, bo zaledwie 26-metrowego mieszkania, by stworzyć w nim komfortowe warunki dla mamy i jej nastoletniego syna. W kolejnych projektantka urządzi pierwsze gniazdko dla planującej wspólne życie pary, na warsztat weźmie stary jednorodzinny dom, a także odremontuje dwupokojowe mieszkanie, by uczcić kolejną rocznicę ślubu małżeństwa, które swoim wnuczkom stworzyło zastępczy dom. Praktycznych pomysłów na urzekające wnętrza w tym sezonie nie zabraknie.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.