Komunikaty PR

Tikkurila w nowym programie "Budując marzenia"

2021-05-10  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Tikkurila została partnerem nowego programu „Budując marzenia”, w którym Anna Dereszowska wraz ze swoim narzeczonym Danielem Duniakiem budują nowoczesną agroturystykę na Mazurach. W tym celu z wielkiego miasta przenoszą się do miejscowości Ławki nieopodal Rynu. Jak będzie przebiegała inwestycja i jakie kolory Tikkurila dobierze para, realizując projekt swoich marzeń? Premierowy odcinek programu będzie można zobaczyć na antenie TVN Style już w poniedziałek, 10 maja, o godz. 20.10.

Aktorka i fotograf zdecydowali się na radykalną zmianę w swoim życiu i stworzenie projektu daleko odbiegającego od ich dotychczasowej codzienności z powodu pandemii, gdyż wprowadzone ograniczenia częściowo wyłączyły ich z pracy zawodowej. W programie „Budując marzenia" pokazane zostaną poszczególne etapy prowadzonych przez nich prac inwestycyjnych - zaczynając od planowania, poprzez  budowę domków wypoczynkowych aż do ich wystroju. W tym zakresie niemałą rolę odegrają farby Tikkurila, które pomogą spełniać kolorystyczne marzenia Anny i Daniela o pięknych wnętrzach. Zgodnie z ich założeniami, każdy domek będzie urządzony w innym stylu, a jednocześnie z nawiązaniem do miejscowej tradycji i estetyki. Duże znaczenie będzie też miała funkcjonalność farb, by domki mogły zachować swoje piękno przez długi czas. Dla pary ma to być bowiem biznes na lata i ostoja, z którą zwiążą swoją przyszłość.

Program będzie też okazją, by podpatrzeć życie prywatne aktorki i jej ukochanego w urokliwym otoczeniu lasów i jezior oraz wyzwania i dylematy, z którymi będą mierzyć się podczas realizacji inwestycji. Będzie to również szansa, by wraz z nimi poznać mieszkańców Ławek i tamtejszą kulturę regionalną.

Odcinki programu „Budując marzenia" będą emitowane na antenie TVN Style, TVN oraz na player.pl

 

Więcej informacji nt. produktów Tikkurila można znaleźć na stronie: https://tikkurila.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.