Tikkurila w nowym programie "Budując marzenia"
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Tikkurila została partnerem nowego programu „Budując marzenia”, w którym Anna Dereszowska wraz ze swoim narzeczonym Danielem Duniakiem budują nowoczesną agroturystykę na Mazurach. W tym celu z wielkiego miasta przenoszą się do miejscowości Ławki nieopodal Rynu. Jak będzie przebiegała inwestycja i jakie kolory Tikkurila dobierze para, realizując projekt swoich marzeń? Premierowy odcinek programu będzie można zobaczyć na antenie TVN Style już w poniedziałek, 10 maja, o godz. 20.10.
Aktorka i fotograf zdecydowali się na radykalną zmianę w swoim życiu i stworzenie projektu daleko odbiegającego od ich dotychczasowej codzienności z powodu pandemii, gdyż wprowadzone ograniczenia częściowo wyłączyły ich z pracy zawodowej. W programie „Budując marzenia" pokazane zostaną poszczególne etapy prowadzonych przez nich prac inwestycyjnych - zaczynając od planowania, poprzez budowę domków wypoczynkowych aż do ich wystroju. W tym zakresie niemałą rolę odegrają farby Tikkurila, które pomogą spełniać kolorystyczne marzenia Anny i Daniela o pięknych wnętrzach. Zgodnie z ich założeniami, każdy domek będzie urządzony w innym stylu, a jednocześnie z nawiązaniem do miejscowej tradycji i estetyki. Duże znaczenie będzie też miała funkcjonalność farb, by domki mogły zachować swoje piękno przez długi czas. Dla pary ma to być bowiem biznes na lata i ostoja, z którą zwiążą swoją przyszłość.
Program będzie też okazją, by podpatrzeć życie prywatne aktorki i jej ukochanego w urokliwym otoczeniu lasów i jezior oraz wyzwania i dylematy, z którymi będą mierzyć się podczas realizacji inwestycji. Będzie to również szansa, by wraz z nimi poznać mieszkańców Ławek i tamtejszą kulturę regionalną.
Odcinki programu „Budując marzenia" będą emitowane na antenie TVN Style, TVN oraz na player.pl
Więcej informacji nt. produktów Tikkurila można znaleźć na stronie: https://tikkurila.pl/

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.