Tikkurila z nową odsłoną kolekcji Feel the Color
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Marka farb Tikkurila przedstawia najnowszą odsłonę kolekcji kolorystycznej Feel the Color. Składa się na nią 216 najpopularniejszych odcieni, z pomocą których można wykreować niebanalne, ponadczasowe wnętrza, skrojone pod indywidualne wymagania i gusta. Jednocześnie, aby łatwiej było odnaleźć się w bogatym świecie barw, Tikkurila prezentuje sześć różnych stylów aranżacyjnych, do których przypisane zostały konkretne odcienie z nowej palety. Dopasowane barwy pomagają uchwycić dany charakter w wystroju, inspirując do kolorystycznej zabawy i odkrywania wyjątkowej natury domowego wnętrza.
Lubisz piękno w prostej, stonowanej postaci? A może lepiej czujesz się, gdy otaczają Cię wyraziste kolory i brawurowe połączenia? Z marką Tikkurila każdy odnajdzie swój wnętrzarski styl, który pozwoli stworzyć niepowtarzalną, osobistą przestrzeń.
Miłośnikom ponadczasowych rozwiązań Tikkurila proponuje harmonijny i spokojny styl Classic. Najlepiej współgrają z nim wywodzące się z natury beże, szarości czy burgund, dodając wnętrzu szlachetności i nieprzemijającego uroku. Jeśli wolisz niepohamowaną zabawę estetyką, postaw na styl Eclectic. Żywe, radosne kolory, a także pozornie niepasujące do siebie tekstury i detale pomogą zbudować we wnętrzu beztroski, niezobowiązujący klimat.
We wnętrzach urządzonych w stylu Bohemian najważniejsze są naturalność, prawdziwość i swoboda. Dopasowane do niego barwy ziemi i ciepłe tonacje z kolekcji Feel the Color marki Tikkurila tworzą przytulną atmosferę, a całość wzbogacają egzotyczne detale, zapewniając przestrzeń do wyrażenia bogatej osobowości. Autentyczność to również podstawa stylu Nostalgic. Mieszanka kultowych odcieni z dawnych lat łączy się z dyskretnymi współczesnymi dodatkami pokazując, że w wystroju wnętrz przeszłość potrafi wdzięcznie komponować się z tym, co nowe.
Dla wielbicieli eleganckich aranżacji najlepszym rozwiązaniem będzie styl Luxurious, który urzeka przepychem, smakiem i nieoczywistymi detalami z nutą retro. Wytworny klimat luksusu pozwalają wykreować głębokie, aksamitne tonacje i szlachetne materiały. Przeciwwagą dla bogatego wzornictwa będzie zaś styl Modern, który cechuje minimalizm i funkcjonalność. W utrzymanych w tym klimacie wnętrzach każdy element jest dobrze przemyślany, a proste, neutralne tonacje potrafią stworzyć harmonijne, nieraz zaskakujące stylizacje.
Więcej informacji na temat nowej kolekcji Feel the Color marki Tikkurila i stylów aranżacyjnych znajduje się na stronie: https://www.tikkurila.pl//tikkurila-feel-the-color.
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.