Tikkurila z nową odsłoną kolekcji Feel the Color
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Marka farb Tikkurila przedstawia najnowszą odsłonę kolekcji kolorystycznej Feel the Color. Składa się na nią 216 najpopularniejszych odcieni, z pomocą których można wykreować niebanalne, ponadczasowe wnętrza, skrojone pod indywidualne wymagania i gusta. Jednocześnie, aby łatwiej było odnaleźć się w bogatym świecie barw, Tikkurila prezentuje sześć różnych stylów aranżacyjnych, do których przypisane zostały konkretne odcienie z nowej palety. Dopasowane barwy pomagają uchwycić dany charakter w wystroju, inspirując do kolorystycznej zabawy i odkrywania wyjątkowej natury domowego wnętrza.
Lubisz piękno w prostej, stonowanej postaci? A może lepiej czujesz się, gdy otaczają Cię wyraziste kolory i brawurowe połączenia? Z marką Tikkurila każdy odnajdzie swój wnętrzarski styl, który pozwoli stworzyć niepowtarzalną, osobistą przestrzeń.
Miłośnikom ponadczasowych rozwiązań Tikkurila proponuje harmonijny i spokojny styl Classic. Najlepiej współgrają z nim wywodzące się z natury beże, szarości czy burgund, dodając wnętrzu szlachetności i nieprzemijającego uroku. Jeśli wolisz niepohamowaną zabawę estetyką, postaw na styl Eclectic. Żywe, radosne kolory, a także pozornie niepasujące do siebie tekstury i detale pomogą zbudować we wnętrzu beztroski, niezobowiązujący klimat.
We wnętrzach urządzonych w stylu Bohemian najważniejsze są naturalność, prawdziwość i swoboda. Dopasowane do niego barwy ziemi i ciepłe tonacje z kolekcji Feel the Color marki Tikkurila tworzą przytulną atmosferę, a całość wzbogacają egzotyczne detale, zapewniając przestrzeń do wyrażenia bogatej osobowości. Autentyczność to również podstawa stylu Nostalgic. Mieszanka kultowych odcieni z dawnych lat łączy się z dyskretnymi współczesnymi dodatkami pokazując, że w wystroju wnętrz przeszłość potrafi wdzięcznie komponować się z tym, co nowe.
Dla wielbicieli eleganckich aranżacji najlepszym rozwiązaniem będzie styl Luxurious, który urzeka przepychem, smakiem i nieoczywistymi detalami z nutą retro. Wytworny klimat luksusu pozwalają wykreować głębokie, aksamitne tonacje i szlachetne materiały. Przeciwwagą dla bogatego wzornictwa będzie zaś styl Modern, który cechuje minimalizm i funkcjonalność. W utrzymanych w tym klimacie wnętrzach każdy element jest dobrze przemyślany, a proste, neutralne tonacje potrafią stworzyć harmonijne, nieraz zaskakujące stylizacje.
Więcej informacji na temat nowej kolekcji Feel the Color marki Tikkurila i stylów aranżacyjnych znajduje się na stronie: https://www.tikkurila.pl//tikkurila-feel-the-color.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.