Tikkurila z nową odsłoną kolekcji Feel the Color
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Marka farb Tikkurila przedstawia najnowszą odsłonę kolekcji kolorystycznej Feel the Color. Składa się na nią 216 najpopularniejszych odcieni, z pomocą których można wykreować niebanalne, ponadczasowe wnętrza, skrojone pod indywidualne wymagania i gusta. Jednocześnie, aby łatwiej było odnaleźć się w bogatym świecie barw, Tikkurila prezentuje sześć różnych stylów aranżacyjnych, do których przypisane zostały konkretne odcienie z nowej palety. Dopasowane barwy pomagają uchwycić dany charakter w wystroju, inspirując do kolorystycznej zabawy i odkrywania wyjątkowej natury domowego wnętrza.
Lubisz piękno w prostej, stonowanej postaci? A może lepiej czujesz się, gdy otaczają Cię wyraziste kolory i brawurowe połączenia? Z marką Tikkurila każdy odnajdzie swój wnętrzarski styl, który pozwoli stworzyć niepowtarzalną, osobistą przestrzeń.
Miłośnikom ponadczasowych rozwiązań Tikkurila proponuje harmonijny i spokojny styl Classic. Najlepiej współgrają z nim wywodzące się z natury beże, szarości czy burgund, dodając wnętrzu szlachetności i nieprzemijającego uroku. Jeśli wolisz niepohamowaną zabawę estetyką, postaw na styl Eclectic. Żywe, radosne kolory, a także pozornie niepasujące do siebie tekstury i detale pomogą zbudować we wnętrzu beztroski, niezobowiązujący klimat.
We wnętrzach urządzonych w stylu Bohemian najważniejsze są naturalność, prawdziwość i swoboda. Dopasowane do niego barwy ziemi i ciepłe tonacje z kolekcji Feel the Color marki Tikkurila tworzą przytulną atmosferę, a całość wzbogacają egzotyczne detale, zapewniając przestrzeń do wyrażenia bogatej osobowości. Autentyczność to również podstawa stylu Nostalgic. Mieszanka kultowych odcieni z dawnych lat łączy się z dyskretnymi współczesnymi dodatkami pokazując, że w wystroju wnętrz przeszłość potrafi wdzięcznie komponować się z tym, co nowe.
Dla wielbicieli eleganckich aranżacji najlepszym rozwiązaniem będzie styl Luxurious, który urzeka przepychem, smakiem i nieoczywistymi detalami z nutą retro. Wytworny klimat luksusu pozwalają wykreować głębokie, aksamitne tonacje i szlachetne materiały. Przeciwwagą dla bogatego wzornictwa będzie zaś styl Modern, który cechuje minimalizm i funkcjonalność. W utrzymanych w tym klimacie wnętrzach każdy element jest dobrze przemyślany, a proste, neutralne tonacje potrafią stworzyć harmonijne, nieraz zaskakujące stylizacje.
Więcej informacji na temat nowej kolekcji Feel the Color marki Tikkurila i stylów aranżacyjnych znajduje się na stronie: https://www.tikkurila.pl//tikkurila-feel-the-color.

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.