Tikkurila z nową odsłoną kolekcji Feel the Color
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Marka farb Tikkurila przedstawia najnowszą odsłonę kolekcji kolorystycznej Feel the Color. Składa się na nią 216 najpopularniejszych odcieni, z pomocą których można wykreować niebanalne, ponadczasowe wnętrza, skrojone pod indywidualne wymagania i gusta. Jednocześnie, aby łatwiej było odnaleźć się w bogatym świecie barw, Tikkurila prezentuje sześć różnych stylów aranżacyjnych, do których przypisane zostały konkretne odcienie z nowej palety. Dopasowane barwy pomagają uchwycić dany charakter w wystroju, inspirując do kolorystycznej zabawy i odkrywania wyjątkowej natury domowego wnętrza.
Lubisz piękno w prostej, stonowanej postaci? A może lepiej czujesz się, gdy otaczają Cię wyraziste kolory i brawurowe połączenia? Z marką Tikkurila każdy odnajdzie swój wnętrzarski styl, który pozwoli stworzyć niepowtarzalną, osobistą przestrzeń.
Miłośnikom ponadczasowych rozwiązań Tikkurila proponuje harmonijny i spokojny styl Classic. Najlepiej współgrają z nim wywodzące się z natury beże, szarości czy burgund, dodając wnętrzu szlachetności i nieprzemijającego uroku. Jeśli wolisz niepohamowaną zabawę estetyką, postaw na styl Eclectic. Żywe, radosne kolory, a także pozornie niepasujące do siebie tekstury i detale pomogą zbudować we wnętrzu beztroski, niezobowiązujący klimat.
We wnętrzach urządzonych w stylu Bohemian najważniejsze są naturalność, prawdziwość i swoboda. Dopasowane do niego barwy ziemi i ciepłe tonacje z kolekcji Feel the Color marki Tikkurila tworzą przytulną atmosferę, a całość wzbogacają egzotyczne detale, zapewniając przestrzeń do wyrażenia bogatej osobowości. Autentyczność to również podstawa stylu Nostalgic. Mieszanka kultowych odcieni z dawnych lat łączy się z dyskretnymi współczesnymi dodatkami pokazując, że w wystroju wnętrz przeszłość potrafi wdzięcznie komponować się z tym, co nowe.
Dla wielbicieli eleganckich aranżacji najlepszym rozwiązaniem będzie styl Luxurious, który urzeka przepychem, smakiem i nieoczywistymi detalami z nutą retro. Wytworny klimat luksusu pozwalają wykreować głębokie, aksamitne tonacje i szlachetne materiały. Przeciwwagą dla bogatego wzornictwa będzie zaś styl Modern, który cechuje minimalizm i funkcjonalność. W utrzymanych w tym klimacie wnętrzach każdy element jest dobrze przemyślany, a proste, neutralne tonacje potrafią stworzyć harmonijne, nieraz zaskakujące stylizacje.
Więcej informacji na temat nowej kolekcji Feel the Color marki Tikkurila i stylów aranżacyjnych znajduje się na stronie: https://www.tikkurila.pl//tikkurila-feel-the-color.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie
Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.
Problemy społeczne
W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.