Tikkurila z tytułem Złotej Budowlanej Marki Roku 2020
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Tikkurila została najlepiej ocenią marką farb dekoracyjnych wewnętrznych wśród działających na polskim rynku firm wykonawczych i otrzymała prestiżowy tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku 2020 w tej kategorii. W ramach prowadzonego badania branżowego wykonawcy docenili także wysoką jakość produktów do drewna tego producenta i Tikkurila otrzymała równolegle wyróżnienie w rankingu Budowlana Marka Roku 2020 w kategorii lakiery/impregnaty do drewna.
- Nasze produkty każdego roku znajdują się wśród najbardziej cenionych przez wykonawców produktów wykorzystywanych w branży budowalnej. To uznanie, które cieszy nas szczególnie, gdyż jest wyrazem oceny profesjonalistów, którzy weryfikują jakość dostępnych na rynku produktów w swojej codziennej pracy. Jednocześnie, nasze produkty - zarówno te do malowania ścian, jak i ochrony i dekoracji drewna - mogą być z powodzeniem stosowane przez klientów indywidualnych, którzy decydują się na prowadzenie remontów i renowacji drewna we własnym zakresie. Wysoka jakość, łatwość w aplikacji i bogactwo kolorów stanowią znakomity punkt wyjścia do udanych prac w domu i w ogrodzie – komentuje Marta Chowańczak, marketing manager marki Tikkurila.
Tytuł Budowlana Marka Roku jest przyznawany na podstawie wyników badań ankietowych prowadzonych wśród firm budowlanych i wykonawczych w ramach ogólnopolskiego rankingu organizowanego przez Centrum Badań i Analiz Rynku. Ma on na celu wyłonienie najlepszych marek materiałów budowlanych w kraju. Profesjonalni wykonawcy oceniają produkty w ramach kilkudziesięciu kategorii. Wpływ na ocenę mają m.in. częstotliwość stosowania danej marki, jakość produktu oraz stosunek ceny do jakości.
Więcej informacji o produktach marki Tikkurila znajduje się pod adresem: https://tikkurila.pl/

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.