Komunikaty PR

Tikkurila z tytułem Złotej Budowlanej Marki Roku 2020

2020-07-10  |  01:00
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Tikkurila została najlepiej ocenią marką farb dekoracyjnych wewnętrznych wśród działających na polskim rynku firm wykonawczych i otrzymała prestiżowy tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku 2020 w tej kategorii. W ramach prowadzonego badania branżowego wykonawcy docenili także wysoką jakość produktów do drewna tego producenta i Tikkurila otrzymała równolegle wyróżnienie w rankingu Budowlana Marka Roku 2020 w kategorii lakiery/impregnaty do drewna.

 

 - Nasze produkty każdego roku znajdują się wśród najbardziej cenionych przez wykonawców produktów wykorzystywanych w branży budowalnej. To uznanie, które cieszy nas szczególnie, gdyż jest wyrazem oceny profesjonalistów, którzy weryfikują jakość dostępnych na rynku produktów w swojej codziennej pracy. Jednocześnie, nasze produkty - zarówno te do malowania ścian, jak i ochrony i dekoracji  drewna - mogą być z powodzeniem stosowane przez klientów indywidualnych, którzy decydują się na prowadzenie remontów  i renowacji drewna we własnym zakresie. Wysoka jakość, łatwość w aplikacji i bogactwo kolorów stanowią znakomity punkt wyjścia do udanych prac w domu i w ogrodzie – komentuje Marta Chowańczak, marketing manager marki Tikkurila.

 

Tytuł Budowlana Marka Roku jest przyznawany na podstawie wyników badań ankietowych prowadzonych wśród firm budowlanych i wykonawczych w ramach ogólnopolskiego rankingu organizowanego przez Centrum Badań i Analiz Rynku. Ma on na celu wyłonienie najlepszych marek materiałów budowlanych w kraju. Profesjonalni wykonawcy oceniają produkty w ramach kilkudziesięciu kategorii. Wpływ na ocenę mają m.in. częstotliwość stosowania danej marki, jakość produktu oraz stosunek ceny do jakości.

 

Więcej informacji o produktach marki Tikkurila znajduje się pod adresem: https://tikkurila.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit Biuro prasowe
2024-09-27 | 11:10

Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit

PLGBC Green Building Summit to jedno z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń poświęconych zrównoważonemu budownictwu, architekturze i rynkowi nieruchomości. Najbliższa,
Dom Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
2024-09-26 | 15:40

Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie

Dom to nie tyle ściany, co ludzie, którzy w nich zamieszkują. Najlepiej o tym świadczy dwupiętrowe mieszkanie dla rodziny, które za sprawą architekt Weroniki Budzichowskiej z To
Dom Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
2024-09-26 | 14:00

Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu

Jesień to idealny moment, by wprowadzić do wnętrz nowe akcenty, które nie tylko ocieplą przestrzeń, ale także – zgodnie z koncepcją neurodesignu – wpłyną na nasze dobre

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.